8. rész:

3.6K 93 11
                                    

Egész nap nem csináltam semmit, csak lustultam és lustultam. Ez a másnapos jelei. Munkahelyen Daved-nak szóltam, hogy nem érzem magam jól így betegszabin vagyok a héten. Scott bocsánatot kért a felindulásai miatt. Nem gondolta komolyan. Csak aggódott értem, mióta balesetem volt, azt hitte történt komolyabb bajom, de nem, hisz élek. Még. Na jó viccet félre téve. Nem sokára este nyolc óra és semmilyen értesítést nem kaptam Scott nem fogadott hívásain kívül. Bár nem hiszem, hogy a göndör illetve Harry csinált is valamit a telefonommal, így hiába néztem a képeket videókat vagy bárhol bármit, semmi változás, ugyanúgy van ahogy kell lennie.

Harry Styles a neve és egyben illik is rá. Ezer lány botlakozik utána, de még is azok közé tartozok én is. Na jó ez kicsit túlzás volt. Nem csorgatom a nyálam utána, csak valamiért a tipikus rossz fiú külső mögött van valami amit nem tudom mi lehet az. Kicsit idegesít de a bunkóssága ellenére is tud normálisan is viselkedni. Csak bár tudnám, hogy velem miért ilyen. Minden lánnyal is ezt csinálja? Nem hiszem, hisz tegnap azzal a szőke kurvával nagyon enyelegtek. Lehet a szőkékre bukik, de én nem vagyok se agyilag sem hajilag szőke, csak sötét agyú.

Mivel az ágyamon lustulok, vacsorázás és fürdés meg volt. De azonban a Scott dühkitörése ellenére igen kétértelművé váltotta ki nálam. De később be vallotta, hogy van neki egy lány, aki után szalad mint a puli kutya, de később rá jött, hogy kosarat fogott ki. No meg persze a hívásai nekem.

Kapcsolgatom a Tv-ben a csatornákat, szinte egyik sem foglal le, így halkabbra vettem háttér zajként és csak gondolkoztam, illetve néztem magam elé. Telefonom töltőn van mellettem, egyszer csak megrezzent a készülék és kérdőn néztem rá. Bár tudom nem tud beszélni mint a Transformers filmből, mégis váltam a válaszát. Így megragadtam a készüléket feloldottam aztán bal felső sarokban látok egy kis borítékot ami üzenetem érkezett valakitől.

Megnyitottam ami számomra egyszerűen nem tudom hova rakni. Hisz ez ismeretlenül valaki írt sms-t, de lehet ez téves.

Ismeretlen: "Sose bízz olyas valakibe aki tud normális lenni."

Gondolkozok erősen mint ahogy a Sherlock teszi, de semmi.

Louis-ék nem lehet, mert meg van nekem a száma, Scott úgy szint, hisz itthon van, munkahelyről meg pláne. Fogalmam sincs ki lehet. De valamit észre vettem. Még pedig azt, hogy direkt úgy állítottam be, ha egy ismeretlen illetve privát számról írnak üzenetet akkor -ugyanúgy a hívásoknál is - automatikusan nem jelzi nálam azt, hogy tudok vele írni vagy éppen fogadni a hívást. De ennél igen. Épp a beállításoknál vagyok, hogy hogyan is állítottam be, már ha emlékeznék is rá. Annyira fáradt az agyam, hogy még koncentrálni se tudok.

Úgy döntöttem nem írok vissza, mert feleslegesnek tartom. Lehet az illető nem nekem akarta szánni, hanem másnak. Újból megrezzent a telefon, meglesem és megint az ismeretlen.

Ismeretlen: "Sose hagyd magad, még részegen se."

Itt berezeltem, még is ki a franc ez? Furdalt a kíváncsiság, pedig tudom nagyon jól nem kéne vissza írnom, de nem bírom ki.

Én: "Téves számról írsz, haver. Fogalmam sincs miről beszélsz."

Elküldtem, de pár másodperc alatt jött is az újabb. Ez gyors volt.

Ismeretlen: "Tudod miről van szó, babygirl."

Mi van? Miről is van szó? Biztos megfélemlíteni akar ami nem jön be.

Én: "Nem értem az egészet. Mondom, hogy téves számról írsz és hagyj békén, légy oly szíves."

Ezzel le is zártam, majd ismét a beállításoknál kerestem azt a funkciót ahol megtudom csinálni. Mikor épp megtaláltam és be akartam állítani erre jött még egy. Hát mondom nem igaz.

Ismeretlen: "Úgy is megtalállak, kislány."

Szemeimet megforgattam, ez aztán a fenyegetés.

Én: "De megijedtem. És ne merészeld leírni, hogy "félhetsz is" mert neked van mit félned, mikor a rendőrségre megyek ezzel az üggyel a zaklatásért."

Remélem ezen beijed és nem zaklat többé. De, tévedtem.

Ismeretlen: "Nem is akartam, de ezzel nem is tudsz megfenyegetni, mivel az enyém vagy."

Az övé? Na mit nem.

Én: "Még is ki a franc vagy?"

Na ha erre nem válaszol, tiltom is.

Ismeretlen: "Találkozzunk aztán megtudod."

Én: "Ilyet nem játszunk. Vagy leírod mi a neved, vagy tiltalak és rendőrségre megyek."

Szinte követeltem, de legszívesebben a telefon keresztül megfojtanám. Tuti jót nevet magában, csak tudjam meg a nevét.

Ismeretlen: "Először írt le te..."

Én: "Nem. Ilyet sem játszunk, hölgyeké az elsőbbség."

Oly szinten beszélgetünk így, mintha hétköznapi lenne az egész. Azt sem tudom ki ő és mit akar. De még azt sem, hogy hogy néz ki. Ez így nem fair.

Ismeretlen: "Edward."

Néztem. Mereven néztem. majd hangos kitörésként felnevettem.

Én: "Hát szia Edward Cullen. Mos komolyan, miért Edward? Ennél pocsék nevet ne találj ki. Még mielőtt kiszipolyoznád a vérem, csak közlöm veled, hogy rohadtul nem érdekelsz, ha Belládat akarod keresni. Ja tényleg, nem vagyok a Bellád. Tudok jobbat, ha megakarnál erőszakolni vagy megölni, csak közlöm, előtte én intéznélek el a sütőben, megsütnélek mint a sült csirkét, aztán kidobnám a maradékot a kutyáknak aztán felőlem meg is ölhetsz. De garantálom, nem lesz fájdalom mentes. Na pá és rémséges jó éjszakát."

Remélem itt már befejezi, mert már elegem van ebből az idiótából. Ennyi segglyuk idiótával még nem találkoztam a földön. Megvárom, hogy mit reagál, de semmi. Nagyon helyes, remélem így is marad, mert már elegem van az emberekből.

Nem vagyok antiszociális, csak van mikor egyszerűen nem bírom elviselni a sok agyatlan, húgyagyúakat akik beképzelik "ők a menők" hol ott sehol semmi.

Nyűgösen az éjjeli szekrényemre raktam a telefont, kinyomtam a Tv-t majd betakarózva próbáltam most azonnal elaludni. De ez nem így működik. Bárcsak lenne olyan szer, ami egy vagy pár másodpercen belül elalszok. Végre megnyugodva, nehezen lehunytam a szemeimet és át adtam magam az álomvilágnak.

***

Éjszaka közepe lehet, arra ébredek fel, hogy rezeg folyamatosan a telefonom. Még is ki lehet az? Oda nyújtózkodom majd magamhoz szorítom, hogy ez csak egy álom, vagy beképzelem, de nem. Megrezzent a telefon.

Feloldom a képernyő zárat, közben hunyorítva próbálom kilesni ki lehet az. Hát persze, hogy az ismeretlen.

Ismeretlen: "Nocsak, nem csak élőben vagy ennyire vad cica, de még üzenetben is. Ejnye kislány, ezért büntetés jár."

Ismeretlen: "Büntetést akarsz? Meg fogod kapni, hidd el."

Ismeretlen: "Csak nem megijedtél? Jobb is, mert a Te társaságodban jobban érezném magam...."

Ismeretlen: "Ha már nem válaszolsz, nyilván alszol, perverz álmokat, puszi. Babygirl! - E"

Megnézem, mennyi az idő, 3:25 van. Ki az a hülye ember aki zaklatni mer? Komolyan megtalálom ezt a dögöt és kinyírom.

- Álmodik a nyomor, bazd meg. - csattantam fel, vissza vágtam az éjjeli szekrényre a készüléket, majd nagy nehezen vissza aludtam. Végre.



Sziasztok!


Remélem tetszett, attól függetlenül, hogy fele üzengetésből állt. Próbáltam jobban írni, de valahogy így jött össze. 


Hamarosan jövök a következő résszel.^^

The Book (H.S.)Where stories live. Discover now