Okok és hírek közlése!

1.5K 44 9
                                    

Sziasztok!

Vannak nagyon rossz híreim és azért vannak jók is, egyenlőre leírom mik azok az okok amiért nem volt jelen eme további részek.

Tudom, nagyon sok ideig nem volt rész de ezeknek illetve ennek oka van, még pedig sok ok:

Okok pedig:
1., Azért mert felnőtt létemre a nap 24 órában "majdnem" mindig dolgozok, persze a kis/nagy pihenőimmel a leendő férjemmel foglalkozok.

2., Igen, férjhez mentem tavaly, volt nászút, de még nincs baba!!! (Kérlek ne kérdezd, hogy miért!) Viszont tudom nem ide való ez a hír de úgy gondolom jobb ha átlátjátok a dolgokat.

3., Kórházban dolgozom mint ápolónő - nos igen, van mikor ügyeletet is nekem kell vinnem... :/

4., Ez nem kifogás, ez tény és igaz.
Semmi olyasmi amire gondolsz/gondoltok, nem lustaságból NEM írom tovább; a nem "kibattant a fejemből írjunk gyorsan sztorit de abbahagyom mert senki nem olvassa" rész; nem kifogásokat keresek és nem akarok össze csapni az egész történetet.
Egyszerűen voltak olyan pillanatok amik nem volt ihlet. Erősen próbálkoztam, sok mindent megtettem, de semmi. Szinte semmi nem fogott meg, hogy folytassam a történetet, főleg NEM ÍGY!

Na talán ebből elég lesz az okokból, hogy miért!
Aki nem érti meg, vessen magára és keressen mást, aki megérti annak pedig nagy köszönet! :)

Folytatom a rossz hírrel inkább:

Arra a döntésre jutottam ami nagy nehezen megszületett, (mivel napi 12 óra munka, egy-két nap pihenővel örülök, hogy a háztartást elvégzem, meg kikapcsolódunk a férjemmel...)
meg fogom változtatni az egész megírt történetet ami itt jelen vannak.
A lényege ugyanaz lesz, szereplő nevei változni fognak, persze Harry Styles megmarad, nyugalom! :D

Viszont van egy bibi, még pedig valahogy Harry már nem az igazi "tinibálványom" már, inkább mint egy felnőtt ember.
Úgy gondolom sokak így vannak vele mint én, egyszerűen nem tudom megfogalmazni, hogy miért. Félre értés érdekében közlöm, nem utálom Harry Styles-t, csak egyszerűen már nem rajongok érte.
Ezzel eltekintve ugyanúgy folytatni fogom a történetet.

Jó hír pedig, azt már említettem, a nap 12 órát dolgozom egy-két pihenővel persze a beosztásomtól függ, meg egyéb más is.
Amíg időmbe telik, folytatom tovább de egyenlőre a megírt történeteket át akarom írni, bővíteni és megváltoztatni. Természetesen marad ugyanaz a régi "The Book" című könyv, csak arra kérlek titeket, várjátok meg, legyetek türelmesek.

Ha egyéb információra éhesek vagytok, újra megnyitottam a Facebook csoportomat, a bemutatkozásom alatt találhatjátok a csoport linkjét.

Egyenlőre ennyi az okok felsorolása, rossz és a jó hír közlése avagy +1 információ a Facebook csoport.

Legyetek jó és rosszak de legfőképpen türelmesek!

Ui.: Türelem rózsát terem!

A_Doreen x

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 26, 2019 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

The Book (H.S.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang