24. rész:

2.4K 58 3
                                    

~ Kérlek a végét is olvasd el. Fontos! ~




~ Harry Styles:

Mikor közölték nekem miket tettem, egyszerűen nem tudom felfogni. Még az sem rémlett, hogy sírtam a barátaim előtt és vért hánytam. Egyszerűen ez nem én vagyok. Kizárt, hogy én az új szállítmányhoz hozzá nyúlhattam, bár Liam barátom megkérte Niall-t, hogy nézzen utána ami meg is lett az eredménye. Mivel a felvételeken nem látszik az arcom, de maga a testtartásom és minden azonosításom egyezett. Hisz én, hogy kerültem oda?

- Valami nem hagy nyugton. - törtem meg a csendet az irodámban ülve, mindannyian itt vagyunk a raktár illetve a bázis helyünkön.

- Micsoda? - kérdezi Niall.

- És mi lesz Leila-val? - sóhajt fel Liam.

Na igen, Leila. Fogalmam sincs milyen állapotban van, meg, hogy mennyire bántottam, de az egyszer biztos, hogy nem akarok a szeme elé kerülni ez miatt, talán egy ideig. Nem ütök nőket, sőt meg nem erőszakolom ha valaki fegyvert szegezne a fejemre.

Immáron három napja, hogy a kórházban gyengélkedik, ami azt jelenti, hogy három napja, hogy elraboltam Scott-ól. Csoda, hogy még nem keresi a rendőrökkel.

- Louis, Scott még nem kereste a lányt? - kérdezem a csendben ülő barátomtól de ő csak fittyet hányva vállat von.

Felsóhajtok majd magam elé meredek. Elhiszem, hogy a Leila a gyenge pontja, van is miért kiakadnia rám, de azt még sem, hogy teljesen nem voltam magamnál.

- Nem t'om. - válaszolt rá később majd az ablakon ki nézett.

- Mi az, hogy nem tudod? Hisz te dolgozol neki. Nem beszélgettél vele egyáltalán? - fejtörés közben a ritkán beszélő Niall feltette a kérdéseket. Meglepő, hisz alig beszél, csak a maga dolgával foglalkozik, legalább is azt hiszem.

- De. De nem látszott rajta, hogy nem stimmel valami nála. Nyilván jól megjátssza magát a "minden rendben van" színjátékot. - magyarázza el gúnyosan a végre ami már kicsit kínossá vált számomra.

Muszáj megbeszélnem vele itt mindenki előtt, bár nem vagyok az olyas fajta ember aki megnyilvánul, de barátaim miatt bármit.

- Nézd Lou, nagyon sajnálom tudom, hogy...

- Mit tudsz te? - vágott félbe és végre a szemembe nézett, bár legszívesebben a nyakamra ugrana.

- Hol voltál te azon a kibaszott kurva estén? - sejtelmesen tette fel a kérdést idegesen.

Ekkor elgondolkozom, hogy hol is voltam azon az estén még mielőtt bántottam volna azt a személyt akit magamévá akarom tenni? Arra emlékszem, hogy kaptam egy hívást mikor kiléptem abból a szobából, majd az irodám felé vettem az irányt, de utána inkább irányt váltottam és... itt dereng valami amitől a szemem golf nagyságúra nőtt.

- Azt ne mond, hogy nem emlékszel, mert élve megnyúzlak. - mondta cseppet sem kedvesen Lou.

- Na elég legyen. Louis állítsd le magad. - próbálta nyugtatni Liam a dühtől kitörő vékony hangú barátunkat.

Le legyintettem Li-t, majd ír barátomra néztem.

- Niall, a raktárnál nézted ugye a felvételeket? - tettem fel a kérdést ő csak igennel bólogatott.

- Viszont az egész helység, bárhol mindenhol vannak kamerák, te csak a raktárat nézted? - tettem fel az újabb kérdést reménybe kapaszkodva.

The Book (H.S.)Where stories live. Discover now