~ Louis Tomlinson:
- Én... én, nem...
Ami fogadott magam sem akartam elhinni. A híres Harry Styles és a legjobb főnökünket így látjuk aki elbánt a bajával. Vagy inkább az anyag volt az? Ki tudja. Akármennyire is köcsög vagyok valamilyen szinten megérdemelte. Tudta, hogy Leila ki ő nekem, illetve sejti. Húgomként tekintek rá, és ha egy férfi kezet emel egy nőre vagy gyerekre, az nem férfi de nem is egy lény, hanem egy állat akire nem más vár rá, mint halál. Harry ezt nagyon jól tudta ő is ilyen, de amit tett számomra megbocsájthatatlan.
Ha nem ismerném Harry-t rég fejbe lőttem volna, de előtte élve megnyúztam volna, persze előszeretettel. De mivel Harry a barátunk egyben a főnökünk még is testvériesen megosztjuk a véleményeinket és a döntéseinket, nem hagyunk cserben senkit. De most sem tudom felfogni mi a szarért tette.
Viszont a kinézete nem épp a legjobb, akár ki is volt tényleg elbánt vele jócskán.
- Én nem akartam... - nyel egy nagyot majd össze esik az ágy mellett. Liam oda siet segíteni de én kénytelen vagyok rá, még támaszt is adni, se.
- Louis, hozd az első segélyt.
- Én aztán nem. - vágtam rá gyorsan ezzel megpecsélve.
- Louis, most az egyszer tedd félre a büszkeségedet és segíts. Harry a barátunk, a testvérünk egybe a főnök... - adta volna a hegyi beszédet szokásához híven de én le legyintettem.
- Fogd be inkább. - mondtam majd mentem az első segélyért.
Mikor vissza mentem a szobában mást nem láttam, csak azt, hogy Harry kicsit felül oldalra fekszik és orrból-szájból töménytelen mennyiségű vért hányt. Itt még a szar is megállt bennem, ahogy Liam mondta, itt tényleg nem stimmel valami.
***
Elláttuk Harryt és épp a nappaliban gondolkozunk, hogy még is mi a franc történt egyetlen egy éjszaka alatt. Bár azt nem tudtuk, hogy Harry éppenséggel erőszakkal orálisan erőszakolja Leit, persze ütötte verte amitől még az idegszálaim egytől egyik megfeszülnek eme gondolatra is. Niall-nek köszönhetően túl élte, mivel mikor épp kiviharzott volna Harry épp ment be Niall, így mindent észre vett mi mindent tett a rohadék.
- Te is arra gondolsz amire én? - törte meg hirtelen a csendet Liam kérdésével. Hirtelen nem tudtam miről beszél, gondolom észre is vehette mivel elég hülyén nézhettem rá.
- Harry ahhoz az anyaghoz nyúlt ami pont azon azt estén hozták be az embereink. Viszont Harry okvetlenül nem kóstolgat egyikben sem...
- De megtette. - vágtam közbe a szavaiba.
Tény is való, Harry nem kóstolgat bele az egyikbe a másikba. Nem drogfüggő ahogy mi sem. Mi csak leellenőrizzük, hogy honnan jött, kitől és az alapanyagokat vizsgáljuk. Ha minden stimmel, szállíthatjuk tovább az ország minden táján, de leginkább más-más országokban úgy, hogy a drogcsempézők illetve drogszimatolók észre sem veszik.
Viszont ok nélkül csak nem nyúlhatott hozzá, ha csak...
- Li, Harry volt valakinél valahol megbeszélésen? - tettem fel a kérdést ami bökte a csőrömet.
- Már mint azon a napon lett volna-e? Fogalmam sincs, ebbe nem avat bele. - válaszolt.
- Felhívom Niall-t, hogy járjon utána a kamera felvételeken.
- Hagydj csak, már szóltam neki, épp azon dolgozik.
Nos igen, Harry a főnök, ő adja a parancsokat. Én az ügyfelekkel foglalkozom egybe Scott Owen "munkatársa". Liam az anyag behozatalnak az ellenőrje, míg Niall a kamera felvétel és számítógép zseni. Mi így vagyunk négyes csapat. Régen öten voltunk, de azt inkább szót se többet.
Telefon csörgés törte meg a magányos csendet, Liam azonnal felveszi és kihangosítja.
- Csákány, találtam valamit.
- Na mit? - monduk egyszerre egy kórusban.
- Woah, ki vagyok hangosítva? - kérdezte jó szórakozottan az ír.
- Niall, nem érünk rá. Térj a lényegre. - parancsoltam.
- Oké, oké. Nos szóval, a kamera felvételeken nem látszik Harry arca, de maga az alakja és körülbelül a magassága egyezik. Azonban fogalmam sincs milyen öltözékben volt Harry de itt viszont mintha ügyvédnek öltözött volna. - magyarázta majd a háttérben valamit pötyögött a billentyűzeten.
- És még valami? - sürgette Liam az írt.
- Raktárba ment ahol épp egy őr ment el mellette majd a raktár bal oldali felől ment be a "tiltott helységbe". Viszont ott is van kamera és ott annyi látszik, hogy Harry épp próbálja jobban felbontani a csomagolást egy... bicskával. - húzta el a szót ami én és a velem szembe ülő Liam -al össze nézünk.
- Biztos, hogy bicska? - kérdezi értetlenül Liam.
- Egész biztos. De ahogy mondtam, nem látszik az arca, még a "tiltott helységben" sem. Mintha... -az újabb mondatánál félbe lett szakítva.
- Mintha tudná, hogy úgy is utána nézünk. Ez minden?
- Igen. - válaszolt Niall.
"Tiltott helység."
Itt a vonal bontás után ismét egymás szemeibe meredtünk. Mintha a másiknak a gondolatát próbálnánk megfejteni, de semmire nem megyünk.
- Nekem vagy egy gyanúm. - mondta a feltételezést.
- Hogy őszintén? Nem akarom ezt elhinni, főleg amit tett, de nekem is van gyanúm. - helyesen bólogatva egyetértettem vele.
Ekkor Harry köhögése törte meg a kis beszélgetésünket, épp arra nézünk és félmeztelen Harry-vel találunk szembe magunkat. Liam feláll és oda megy hozzá, én meg ülve is legszívesebben megfojtanám élve.
- Jól vagy haver? - kérdezi tőle.
- Ja, attól függetlenül, hogy semmire sem emlékszem...
Nem bírtam, muszáj voltam a torkára harapnom.
- Aha, azért volt az, hogy majdnem halálra kínoztad Leila-t. Vagyis helyesbítek, agyon verted a szerencsétlen lányt. - kicsit feljebb emeltem a hangom, de Harry csak meredt maga elé, mikor kiejtettem az utolsó mondatod csak kidülledt szemekkel nézett rám, és hol Liam-ra.
- Hogy mi?
YOU ARE READING
The Book (H.S.)
Fanfiction- Megmondanád mi a neved? - kérdeztem kicsit dühösen. - Minek, úgy sem fogsz emlékezni rá. - vállat von. Nálam egyre jobban fel megy a pumpa majd hirtelen ok nélkül pofon vágtam. Meglepődött, majd dühösen elém áll szorosan, szinte az orrunk hegy...