30. rész:

1.8K 54 4
                                    


Kérlek olvasd el a végét is, nagyon fontos! 



Az ajkai ostromolták az én ajkaimat, nyelve selymessége viszont más világba repített. Viszont valamilyen furcsa érzésem támadt, még pedig az, valami vagy valaki biztos, hogy elrontja eme jó pillanatunkat. Reméltem, hogy az érzéseim csak csalnak de sajnos meghiúsult.

Hogy hogyan? Persze, hogy Harry telefonja rezdített meg minket. Viszont fittyet hányva tovább csókolt, azonban én inkább ahogy csak lehetséges inkább magamtól távol löktem ezzel jelezve, hogy vegye fel, lehet, hogy fontos. De legalább megmenekültem e-féle érzések miatt és észhez tértem rögtön.

"Mi ütött beléd Leila?!" Nos igen, én magam sem tudom miért de ha egyre jobban így van, akkor miért nem tudok ellenállni? Magam sem tudom.

Harry morgolódva távolodott tőlem ami számomra megkönnyebbülés, majd nehézkesen elő vette a mobilját és megnézte ki az. Én nem tudtam megnézni mivel a magasság miatt nagy a különbség köztünk. De a reakciója viszont nem más mint össze húzott szemöldök majd mereven nézte a kijelzőt. Vajon ki lehet az?

Gondolván, fogadta a hívást mivel a hüvelykujját megmozgatta aztán a füléhez emelte.

- Főnök, baj van. - szólt egyből bele a készülékben az illető aki a hangja nem más mint Liam.

- Mi a gond? - semlegesen tette fel a kérdést az előttem álló személy majd az ajtó felé ment majd megtorpant.

Persze innen is lehetett hallani miről beszél a másik fél, elég hangosan van a hangerője, ennyire siket lenne?

- Megsebesült, azonnal ide kell jönnöd... - parancsolóan kérte meg Liam Harry-t, de azt hittem leordítja a fejét, hogy parancsolgat felette. Várjunk csak? Harry a főnökük? Hogy lehetséges ez?

- Ki sebesült meg? - kérdezte meg Harry majd szembe fordult felém, de ahogy láttam nem nagyon akarja, hogy tudjam azt a választ amit hallok. Gondolom elmondhatta neki ezért gyorsan bontotta a vonalat majd zsebre vágja aztán felsóhajtva rám néz.

- Még nem végeztünk Leila. - ezzel ki is rohant az ajtón magamra hagyva a sok kérdésekkel.

Vajon ki sebesült meg, mi történhetett vele? Liam miért volt a vonal túlsó végén zaklatott? Miért Leila-nak szólított, hol ott mindig Liz-nek szólít? Tudom, mire értette, hogy még nem végeztünk, de akkor sem tudnám elmondani ami történt.

De most sem a csók sem az ami tett velem, ezzel nem foglalkoztam, hanem az amit az imént hallottak alapján csak pörög az agyam és nem tudom miért? A jó isten sem tudja mi van velem.


***



~ Harry Styles:


Mikor megcsörrent a telefonom nem volt szívem elválni az édes ajkaitól. De persze az előttem álló személy inkább zavartatta a dolgot minthogy jobban bele rendüljünk. Vagyis akarom mondani, bízzon bennem. Morgolódva fogadtam a hívást de Liam parancsoló de inkább feszélyezve kérlelt, hogy menjek a raktár felőli orvosi szobába. Nem tudtam miért, pedig nem rég adtam ki a parancsot erre Louis megsebesül. Mi a francot csinált már megint?

- Még nem végeztünk Leila. - parancsoló hangnemmel mondtam majd kiviharoztam a szobából. Bár nem szívesen hagytam volna ott, úgy éreztem jó úton haladok, hogy bízzon, erre jön egy telefon hívás és bumm.

The Book (H.S.)Where stories live. Discover now