15. rész:

2.9K 77 0
                                    


Ahogy ígértem, meghoztam az új részt!^^



~ Louis Tomlinson:

Nagy munkában vagyok, természetesen ez csak mellékes munka. Abból áll, hogy az építészeti mérnök szerint a kis főnököm által vagyok a helyettese. Scott Owen, az aki számomra illetve számunka a legnagyobb ellenségünk. Scott egy olyan ember akit nem kegyelmez és haláltusában döfi, legyen az nő, férfi de akár egy gyereket is képes életet megfosztani. Szerencsénkre ezt nem tudja, hogy valójában mivel foglalkozunk, így beépített "ügynök" szerint dolgozok - helyesbítek, dolgozunk - mellette én mint helyettese. Azonban Harry legszívesebben már megfosztotta volna, de mivel az említett személynek van raktára ami nem egy hagyományos és hétköznapi dolgokat szállítanak.

Eltekintve az ellenségről, furcsa mód kaptam egy vacsora hívást egy Eleanor nő személytől. Mikor belépett a kis irodámba és elhelyezkedett az asztal szembeni székre, akkor tudatosult bennem, hogy valamit tervez ez a lány. Fogalmam sincs mit akar tőlem, de semmi jó jelét nem látom az már biztos.

- Louis eljönnél velem, mint "élettárs"? - kérdezte csábos hangon ami kissé fülsüketítő volt számomra. Még is miért lennék az élettársa és még is hova? Elvégre semmi közöm hozzá, attól függetlenül, hogy régen belé voltam zúgva mint addig míg nem kaptam egy telefon hívást...

- Miért? - az asztal felett össze kulcsoltam a kezeimet és komoran néztem rá. Bár nem mintha legszívesebben kiraknám a szűrét és mocskosabbnál-mocskosabb dolgokat vágjak a nő fejéhez. Nem Harry vagyok.

Jobban elhelyezkedik és a lábait úgy rakta keresztbe, hogy félig meddig látszódott az a szexis popsi. Na jó nem legeltetem a szemeimet, mert addig már kiismertem ezt a személyt és tudom, hogy sunyi módon tervez valamit. Minden nő nyitott könyv.

- Kaptam egy vacsora hívást és bele egyezett, hogy te is jöhetsz mint "élettárs" - mondta közbe macska körmöket rajzolt a levegőben idéző jelesen, kihangsúlyozva.

- Mi a célod, Eleanor? - szűkítettem össze a szemeimet.

- Hisz ismersz és te is jól tudod, hogy mi... - legyintve félbe szakítottam, nem erre vagyok kíváncsi még ha akarja is.

- Térj a lényegre, kérlek. - nem vagyok valami türelmes ember, de mind a négyünk között én vagyok az idősebb és türelmesebb is. Csak egy valamivel lehet ki hozni a sodromból.

Látom hezitál a lány, aki szemeim előtt ül a kis székben, de felsóhajtva mered egyenesen a szemeimbe ami számomra végre megadja az információt.

- Scott aki odáig van értem, és azt hazudtam neki, te vagy az élettársam, két éve. - mutatja a kettőt, majd folytatja. - És ma kaptam tőle egy vacsora meghívást a munka érdekében, de viszont tudom abból nem jó származik. Azonban ha eljössz akkor minden fény derül amivel dolgozol. - a végén elmosolyodik és kacsint egyet.

Tudtam, hogy tervez valamit, és sejtheti, hogy én mellette milyen ügyekben dolgozom. Muszáj bele egyeznem, hogy legalább elhallgattassam előle a számunkra nagy titkot. Félő, ha eljár a szája, Harry nem jó szemmel fogva véghez vinni.

- Rendben, mikor és hol lesz? - adtam be a derekam sóhaj keretében.

- Ma este nyolckor, a helyszínnel ne foglalkozz, majd utasítalak. - beszéd közben felállt, közbe sejtelmesen mosolyog ami számomra félre érthető az egész, mire már végzett a mondandójával már ki is lépett az irodámból. Persze úgy sem mondtam volna semmit mivel tudom jól, ha valami nem úgy van akkor is keresztbe tesz ez a ribanc.

The Book (H.S.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang