20. rész:

2.5K 76 1
                                    

~ Leila Morgan:

Gyengének érzem magam. Fájnak a izmaim, pedig semmilyen balesetem nem volt. De akkor miért nyíllal a fájdalom a baloldalamon? Mi történt velem? Miért állok sötét utca közepén?

Elhalad mellettem egy kocsi majd félre húzódik, én eközben oda szaladok, tájékoztatásként, hogy merre vagyok. Mikor már épp kopognék az ablakon hirtelen megijedtem. A kocsiban a volán mögött én vagyok. Mit keresek én ott? Talán meghaltam és a múltat nézem a szemeim előtt?

Éppen a lány azaz én, telefonálok és nagyon zaklatottnak tűnök. Mikor hátra dobja a telefont épp arra néz ahol mellette állok.

- Dögölj meg Styles. - suttogta magának de még is tisztán hallottam mit mondtam akkor. Én ilyenre nem emlékszem, még is mi ez? Hol vagyok? Hiába nézek körül egyszerűen nem jövök rá, hol is lennék.

Egyszer csak a kocsi elhomályosul mellettem, még az egész kép is és a város - gondolom én - külterületén kötöttem ki. Balesetet szenvedtem. Csak nem az amire gondolok? Az én autó balesetem. Jelen vagyok a helyszínen és nem tudom elhinni, hogy ismét láthatom. Furdal a kíváncsiság, hogy miért történt de hiába szaladok oda a kihűlt véres testemhez, egyszerűen az okát nem tudom.

Majd ismét elhomályosul a kép, majd a kórházban csöppenek egészen az ágyam mellett. Be lép az orvos és Scott. Scott? Mit keres itt, hisz úgy tudom dolgozik de, várjunk csak. Ez csak a balesetem előzményei vagy utáni amit én látok? Bár Scott mesélte, hogy a balesetem előtt kaptam egy telefon hívást miszerint a szüleim szintén "autó balesetben" meghaltak, pont akkor a suliból menet haza felé indultam. De az előzőleg nem suli vagy bármilyen intézményen voltam, hanem egy tisztáson illetve annak tűnt de inkább mező(gazdasági) rét ami közötte volt a főút. Kizárt, hogy iskola, itt valami van amit nem tudok.

- Doktor út, fel fog épülni? - kérdezte aggodalmasan Scott a dokitól. A szívem majd megszakad ahogy aggódik értem.

- Stabilizáltuk az állapotát. Súlyos agyrázkódás és mindkét borda törés és combtöréssel megúszta. Persze sok vér vesztesék miatt vérre volt szüksége. Mindent megtettünk amit tennünk kellett, már csak a gyógyulás maradt hátra. Azonban figyelmeztetem Önt, hogy részleges vagy teljes amnéziában fog szenvedni. Kérem, fokozatosan próbálja meg emlékeztetni a történteket. - magyarázta, majd ki is ment a szobából.

Scott széket húzott az ágy mellé majd közben be jött egy férfi.

Kezet ráztak és megölelték egymást, viszont az illető kezében egy könyv volt. Mi lehet abba?

- Hogy van? - kérdezte az akit a nevét sem tudom.

- Minden jóra fordul, szépen lassan. - felsóhajtott Scott, de még is fájdalmasan.

- Tudom, nem épp van itt az ideje de van valami amit még el kell intézned. - mondta majd a könyvet átnyújtotta Scott -nak.

Bele nézett majd elfintorogva nézett a férfira majd a zsebéből ki vett egy tollat majd valamit írt.

- Tudod, hogy Leila nem tudhatja és nem találhatja meg? - kérdezte de a férfi igennel válaszolt.

Mi lehet a könyvben? Mit nem tudhatok belőle? Mik vannak benne? Annyi kérdésekre a választ nem tudom.

- Még valami. Ez nem egy véletlen baleset volt, hanem meg volt szervezve. - magyarázta a férfi.

- Ki volt az? - össze szorította az öklét majd dühösen felállt a székből.

- Az ötös csapat, Styles-ék. - mondta a választ majd azzal ki is ment könyvvel a kezében. Kik azok az ötös csapatok? Styles? Valahonnan ismerős, de honnan?

The Book (H.S.)Where stories live. Discover now