Arra ébredek, hogy az ablakomon beszűrődő napfény melegíti a bőröm. Kellemesen ébredtem fel, de még is valami hiányzott. Inkább nem valami, hanem valaki. Nyújtózkodom egyet és hirtelen eszembe jut, hogy este valamikor valaki írt üzenetet. Gyorsan megkeresem a telefon mikor eszembe jutott a párnám alá tettem. Gyorsan megnéztem, hát persze, hogy az ismeretlen. Elolvasva, gondolkozom, mégis mi a franc ez. Írásából azt olvastam le, nagyon meg akar kaparintani. Nyilván csak egy szexre, vagy lehet megakar erőszakolni. Csak egy baj van. Egy könnyen nem kap el, bármilyen módon is próbál hozzám férkőzni.
Kikelek a jó meleg és biztonságban nyújtó ágyamból, megigazítom majd a szekrényemhez megyek. Utálok nő lenni. Nem tudok mit felvenni. Sok próbálkozás de leginkább gondolkozás után csak egy rövid nadrágot és egy fekete inget vettem fel. Persze az ing oly hosszú, akár szoknyaként is használhatom.
Fürdőszobába mentem és a tükörbe néztem magam. Ami meglepődtem mivel kisimult az arcom és ragyognak a szemem. Jót aludtam végre. Mikor már befejeztem a reggeli szokásomat, egyből kirohantam a konyhába. Nézek szét, hát ha Scott itthon van, de a mosolyomból inkább lefelé irányult, mivel eszembe jutott, konferencián van.
Így inkább a muffinokat megfogtam és a nappali felé vettem az irányt. Bekapcsoltam a Tv-t majd szomorúan tömöm a fejem mint a kismalac. Épp alig van már a sütikből mikor csengetés hallatszott. Megriadva halkabbra vettem a Tv-t és hangtalanul oda osontam a bejárati ajtóhoz. Kukucskálón kinézek és boldogan szó szerint kicsaptam az ajtót és a nyakába ugrottam.
- Látom hiányoztam. - fel kap közbe nevet.
- Nincs itthon senki még jó hogy. - nevetek én is majd a nyakhajlatába temetem az arcom. Erre ő inkább kuncog és érzem, hogy kirázz a hideg.
- Ne csináld, csikiz. - letesz majd vállamnál fogva szemembe néz.
- Bocsi. - nevetek majd beljebb invitálom. - Érezd magad otthon ír manó.
Gyorsan a konyhába rohanok mivel szerencsémre duplát csináltam a sütikből és örömmel osztozok. Be lépve a nappaliba láttam, hogy telefonál. Letettem a dohányzó asztalra a sok sütiket mikor meglátom Niall arc kifejezését. Muszáj voltam mosolyogni de azért a kezem a szám elé teszem, nehogy hangosan nevessek miközben telefonál. Leteszi a készüléket majd felsóhajt.
- Ezt mind nekem csináltad? - kérdezte meglepve.
- Mivel bátyám nincs itthon így együtt esszük meg. - mosolygok majd kicsit szégyenlősen el vesz egyet.
Félve rám néz én meg szúrós tekintettel néztem rá. Nyel egy nagyot majd épp rakni akarta vissza.
- Niall, ne sajnáld magadtól, van bőven. - kuncogok fel.
- Na végre. - felkapja a tálat majd eszik ő is velem együtt.
Süti közben beszélgettünk, Tv-t néztünk majd Xbox 360-al játszottunk. Jól éreztem magam vele, de valamit furcsálltam.
- Niall, hogy hogy jöttél? - kérdeztem.
Rám néz meglepetten majd a konzolt leteszi az asztalra.
- Öhm... - zavarába megvakarja a tarkóját. - ...Louis kért meg rá. - szűk szavúan válaszolt.
Nem értettem az egészet. Ha Louis kérte meg rá, akkor miért nem ő jött? Bár nem mintha Niall zavarna, mivel igen kedves srác és aranyos kis haspók. Csak nem értem miért. Akkor jöttek volna ketten.
- Akkor miért nem jött veled? - kérdeztem.
Felsóhajt majd megfogja a jobb kezem, itt már eléggé furcsán érzem magam, mivel eddig senki nem fogta meg így hirtelen a kezemet, Jack-an kívül, de az mellékes. Semmilyen testi kontaktusom nem volt egyetlen egy fiúval sem, de még csókom sem volt. Igen 21 éves létemre még szűz vagyok, na és? De azért valami aggaszt, hogy vajon Louis miért nem jött. Nem tudom miért aggódok érte, senkije nem vagyok csak egy "barát" de mégis. Fene egyen engem a sok aggódással.
- Louis dolgozni ment. - válaszolta, de valamitől tartott, vagy inkább kereste a megfelelő szavakat.
- Így megkért, hogy látogassalak meg, hogy minden rendben. - mosolygott.
Kisfiús mosolya miatt nem tudok haragudni rá. Az ír akcentusa miatt jobban elolvadok tőle. Csodálkozom, hogy eddig barátnője nincsen. Viszont a mosolyára vissza térve. Hiába aranyos és kisfiús, nekem valamiért jobban tetszik Harry-é. Miket gondolok én te jó ég?! Megrázom a fejem majd a kezem az ölembe húzom, mivel elég kínosnak éreztem már magam ez miatt.
- Értem, akkor üzenem, hogy tolja ide a pofáját, ha már elkérte a címemet és azóta se érdeklődött irántam. - figyelmeztettem, erre csak felnevet.
- Bírlak te csaj. - jobb kezével mikor megfogta a kezem, azzal átkarolt és megölelt. Kedves gesztus volt tőle, de az illata nem olyan mint a Göndöré.
Francba már, miért gondolok rá? "Talán azért mert tetszik neked? Nem, mondok jobbat, kedveled őt!" - suttogja a tudatalattim.
Még az kéne még, az a beképzelt Ms. Beképzelt Göndör nem kell, főleg, hogy perverz vadállat. Ki tudja mire képes az a hülye pöcs.
- Min gondolkozol ennyire? - tette fel a kérdést hirtelen, én meg felnéztem rá. Ekkor kapcsoltam, hogy még öleljük egymást és zavaromban inkább felálltam de ő inkább megfogta a kezem és ő is felállt.
- Ne gondolj semmi rosszra, ezt mint Louis-ért csinálom. - mondta egyenesen a szemembe. Miért teszi ezt?
- Miért? -kérdeztem. Erre inkább nem válaszolt, csak a jobb orcámra puszit adott majd a bejárati ajtó felé ment.
- Majd megtudod tőle. - ennyit válaszolt.
Felvette a cipőjét majd kinyitja az ajtót és átlépte a küszöböt. Először azt hittem nem akar elköszönni, mivel a fiúk köszönnek elsőnek. De ő inkább hátra nézett rám és kinyújtotta a kezét felém.
Kicsit hezitálva, de elfogadtam, majd magához húzott és megölelt.
Az ölelés jól esett de arra nem gondoltam illetve nem számítottam ami következett.
- Sajnálom, de ezt meg kell tennem. - suttogta a fülembe, majd a két kezét mindkét arcomat megfogta és szájon puszilt. Lesokkolva és leblokkolva azt sem tudtam mit csináljak. Hirtelen jött ez az egész. Remegni kezdtem, és a sírás fojtogat, de muszáj vissza fojtanom, ne azt higgye, hogy ezzel megbántott.
Lassan de félve rám nézett és elköszönt tőlem. Láttam sietősen elment kocsival a város felé, és én csak a porfelhőt néztem amit maga után hagyott. Még mindig sokkolva állok az ajtó előtt. Majd vettem az erőmet és a nappali felé mentem. Leültem és csak magam elé néztem. Végül a könnyem elő jött ezzel együtt többi is. Nem töröltem le, hagytam, hogy végig folynak az arcomon egészen az ölemig. Csendben zokogtam és újból elő törtek az emlékek a baleset utáni mocskos ügyeim. Nem Niall tehet róla, nem tudja. De ez fáj, még mindig.
Sziasztok!
Hoztam új részt, mivel nem bírtam ki... ❤
Remélem tetszett Nektek, bár tudom most sem szerepel Harry. Türelem rózsát terem, hamarosan szerepelni is fog, csak várjátok ki.^^
YOU ARE READING
The Book (H.S.)
Fanfiction- Megmondanád mi a neved? - kérdeztem kicsit dühösen. - Minek, úgy sem fogsz emlékezni rá. - vállat von. Nálam egyre jobban fel megy a pumpa majd hirtelen ok nélkül pofon vágtam. Meglepődött, majd dühösen elém áll szorosan, szinte az orrunk hegy...