Počet strávených dnů na zámku: 3
Počet záchráněných dívek: 0Cameron nemohla uvěřit svým očím.
"Vy jste... Vy jste ty unešené holky!" opakovala šeptem stále dokola, jakoby to za nic na světě nedokázala pochopit. Úplně se chvěla vzrušením, že má tak neuvěřitelnou šanci je všechny tři vysvobodit. Jak to ale provede?Dívky se jen chichotaly. A potom ta vysoká černovlasá odpověděla hlasem, v němž se odrážel potlačováný smích:"Nevím, jestli zrovna unešené. Ale ano, jsme všechny dívky." Cameron se zamračila. Copak nejsou vyděšené? Vypadají úplně v pořádku...
"Pojďte se mnou, už to bude dobré." popadla modrookou blondýnu za ruku a táhla ji směrem pryč.
"Co to děláš?" vyjekla ta drobná světlovlasá dívenka a mrkala na Cameron dost zmateně modrýma očima."Nebojte se, chci vám odsud pomoc zmizet!" usmála se Cameron a v hrudi ji hřál pocit hrdinství.
"Ale proč bychom měly jít pryč?" otázala se zelenooká blondýnka. Pak se zarazila a oči se jí zaplavily slzami. Začala se třást a zašeptala:"On už nás král určitě nechce! Tak poslal jeho... aby nás odvedl." Co to s nimi je?Dívka, jež Cameron držela za ruku, se jí vysmekla a naléhavě se obrátila na své kamarádky:"Ale já nechci odejít Ariano! Avryl!"
Černovlasá dívka, nejspíš Ariana, konejšivě položila ruku na paži malé blondýnky:" Amelie, buď v klidu! Určitě to má jiné vysvětlení."
"No to ano!" Cameron se konečně probudila,"Král vás tu uvěznil a já vám přišel pomoc!"Dívky na ni nechápavě hleděly a Avryl si mnula uslzené oči. Cameron toho měla právě dost! Chovaly se jako malé holčičky a moc utrápeně nevypadaly.
Cameron vyčerpáně vydechla:" O co tu vlastně jde? Proč nechcete pryč?"Ariana si zastrčila pramen černých vlasů za ucho a nesměle povystoupila o krok dopředu.
"Král nás má rád. Líbí se nám tu. Nechceme jít někam jinam. Ve vesnici jsme měly strašný život. A tady je tolik dobrého jídla a krásné šaty.""Cože? Ale já to nechápu..." vykoktala Cameron zmateně. Pak o trochu blíž přistoupila i Avryl, která přitom žužlala v puse pramen svých blonďatých vlasů a upřela na Cameron zelené oči. Po chvíli nepříjemného zkoumání Cameroniny tváře vítězně pronesla:" Já vím kdo jsi!"
Opravdu? Poznala, že je dívka? V tom případě se tato mise nevydařila víc, než si myslela..."Ty jsi ten nový rádce krále! Nejlepší z rytířů." Cameron vydechla. Malá modrooká dívka, asi Amelie, se široce usmála a nadšeně pronesla:" Vezmeš si mě?" Než stačila Cameron odpovědět, Amelie přiskočila a přitulila se k ní. Cameron se nejistě pokusila odtáhnout, ale Amelie se jí držela jako klíště.
"Nikdo si nikoho brát nebude!" ozval se hluboký hlas a všechny čtyři dívky sebou leknutím trhly. "Alespoň ne bez mého vědomí a svolení."
Kolik toho slyšel? Je hodně špatný, že ji objevil tady?
Cameron se opatrně otočila a snažila se skrýt provinilý výraz. Král ji zle propaloval chladnýma modrýma očima a netvářil se moc potěšeně...Čauky!
Už 4,5 K 😊! A 10. ve Fantasy? Děkuju ❤
Krásné poslední prázdninové dny!
warca
ČTEŠ
KRÁLOVA PODVODNICE
Fantasía~Edituji~ Lidem v duërské království se nevede zrovna nejlépe... *** Každé království s krutým králem potřebuje někoho statečného. Přesněji řečeno osobu, která by dokázala krále oklamat, ba dokonce sesadit, a zároveň by vyřešila všechny záhady. Proč...