Kapitola VIII.

4K 285 5
                                    

Počet popravených dívek: 44
Počet prodaných dívek: 12
Počet uvězněných dívek na hradu: 3
Počet nezvěstných dívek: 28

Šerm. Toho se Cameron nejvíce bála a měla k tomu po včerejšku pádný důvod. V dlani křečovitě svírala kord a upřeně zírala na svého protivníka, jako by ho snad dokázala zastrašit svým pohledem. Tvář měl stejně jako ona celou zakrytou bílým šátkem. Viděla jen jeho oči. Teď se musí předvést! Jinak se s rytířským řádem může rozloučit. Jinak se může rozloučit i s celou záchrannou akcí.

Snažila se nevnímat zrychlené bušení svého srdce. Nervózně přešlápla a vyčkávala, až mistr vydá pokyn. Z lukostřelby, která probíhala v parku, se přesunuli na nádvoří, kde je předtím velitel přijal. Seděl teď na dřevěné židli uprostřed pódia a po stranách postávali vojáci.

"Allez! Můžete začít!" vytrhl jí z myšlenek velitelův hlas. Cameron se zhluboka nadechla a podnikla nešikovný výpad proti svému soupeři. Tohle bude katastrofa! Blesklo jí hlavou. Muž v bílém se však nesnažil vůbec uhnout a tak ho překvapivě zasáhla.

Měla co dělat, aby nezačala nadšeně pištět jako malá holka. Vždyť její protivník byl ještě horší než ona. Stejná situace se opakovala i ve druhém a třetím kole. Byla ohromená a srdce jí doslova plesalo. Nebylo možné, aby vyhrála a přeci jen se jí to podařilo. Netušila, co s tím týpkem je, ale opravdu jí to nevadilo!

"Konec vašeho klání!" ohlásil velitel stroze. Cameron a její soupeř před něj předstoupili. Všimla si, že je mistr mlčky pobízí, aby si podali ruce. S úsměvem schovaným pod šátkem stiskla muži dlaň. Pak si oba masky sňali.

Cameron zvedla hlavu a zvědavě se na protivníka podívala. Ale ne! Prosím, že to není pravda! Málem se jí zastavilo srdce. Nadšení z výhry z ní dočista vyprchalo. Dívala se do modrých očí Christophera.
V duchu zaůpěla. Proč? Proč mě nechal vyhrát?  Jak to, že ho nepoznala?

"Tenhle turnaj byl katastrofa, řeknu vám, pane Naro! To samé platí pro vás, pane Tinzy! Co to mělo, u ďasu, znamenat?"

Christopher se zkoušeným výrazem jen pokrčil rameny, pak se významně podíval na Cameron a tak, aby to velitel neslyšel, zašeptal:" Nemělas šanci! Tak si nestěžuj a přijmi to jako fakt... Já o to zas tolik nestojím, ale ty dokážeš něco velkého!"

Cameron si nervózně zkousla spodní ret a chystala se něco namítnout, ale přerušil ji opět velitelův hlas.

"I přes tu hrůzu, co jste předvedl, vás pustím dál, pane Naro, tak mě laskavě nezklamte!"

Pak úsečný pohlédl na Chrise:" Vy končíte, Tinzy..." Cameron provinile stiskla jeho paži. Kamarád se na ni ale jen usmál a pokrčil rameny. Bylo jí to tak líto! Jenže, co měla dělat? Povzdechla si a vydala se na poslední část fyzické zkoušky.

KRÁLOVA PODVODNICEKde žijí příběhy. Začni objevovat