Počet popravených dívek: 53
Počet prodaných dívek: 12
Počet uvězněných dívek na hradu: 1
Počet nezvěstných dívek: 34Ovšem že to byla zkouška.
Ve velkém sále měl každý zarecitovat nějakou báseň. Cameron byla některými přednesy ohromená. Sama divadlo milovala, ale vystupovat se trochu bála.Ne, že by ji vadila pozornost, spíš se obávala, že postrádá talent. Uměla si představit, jak přednáší něco epického, ale když došlo na onu akci, náhle nebyla vůbec tak procítěná a talentovaná. Ne tak jako předtím vduchu.
Ale když přišla na řadu tentokrát, dala do toho všechno a na chvíli se celá ponořila do role bohatého, ale nešťastného prince, který marně hledá svou dávno ztracenou lásku. Její hlas se nesl celým sálem a nikdo ani nedutal.
Po celou dobu cítila, jak jí propalují chladné modré oči. V duchu se modlila, aby v ní král nepoznal tu půvabnou Jasmine, s níž se setkal před pár hodinami. Držela se své role a užívala si uchvácené publikum.
V této nesmyslné disciplíně vyřadili deset mužů. Polovina musela ven a jen deset jich tu zbylo. Mezi nimi díkybohu i Cameron, která si pomalu začínala uvědomovat, že se blíží konec. Poslední část soutěže je před ní. A v následujících dnech se konečně rozhodne, kdo se stane královým rádcem a pravděpodobně i přítelem.
Přejela pohledem po těch, kteří tu zůstali stát před králem. Finnovi se podařilo postoupil, ale Lucasovi ne. Cameron moc dobře věděla, jaké je to být odtržený od sourozence. Byla ráda, že alespoň jedno z dvojčat bude s ní. A strašně se jí ulevilo, když zjistila, že i Daniel má stále šanci být rytířem. Potřebovala ho tu. Už jednoho přítele ztratila.
Dovolila si na chvíli zavzpomínat na Chrise. Během včerejšího plesu ho několikrát zahlédla. Bohužel si s ním nestihla promluvit. Buď se minuli na parketu, nebo Christopher někam pospíchal. Utěšovala se tím, že když se na zámek dostane, budou spolu víc.
Potom upřela pohled na muže s orlím nosem, jenž ji pomalu ale jistě začínal děsit. Freguss byl stále tady a jeho recitace byla úchvatná. Ostatních šest kluků znala buď jen od vidění, nebo vůbec.
Když odešli ti, co divadlo nezvládli, zůstalo stát devět mužů a Cameron před královským trůnem, z něhož shlížel Weren. Vedle něho se o trůn stále opíral Keiro a vesele se na Cameron zubil. Netušila, nač ten hloupý úsměv, ale byl jaksi nakažlivý.
Velitel poodstoupil od trůnu a začal svým zvučným hlasem mluvit:"Pánové, je mi ctí, že mohu promluvit k hrstce těch nejzdatnějších a nejlepších v království..."
"To tak..." zamumlal nesouhlasně Daniel. "Nejradši by nás už nikdy neviděl."Cameron s pohledem upřeným na velitele pokývala hlavou a zašeptala:"Bojí se, že mu někdo brzy ukradne místo." Velitel se odmlčel a vyzývavě pohlédl na Cameron:"Pane Naro, opět vyrušujete? Neděláte si příliš dobrý obrázek před králem."
Ale do háje... Nějak zapomněla, že tu stále s ledovým klidem sedí Weren s pohledem zabodnutým do Cameron.
Je možný, že v ní pozná Jasmine? To by byl konec... Zachvěla se. Přejela si rukou po paži, na které jí vyskákala husí kůže."Ale jestli chcete něco dodat, prosím." mistr pozvednul vítězně jedno obočí a ušklíbl se. Tak tohle nečekala. Cítila na sobě pohledy ostatních a Daniel vedle ní se nervózně zavrtěl. Keiro, stojící u krále, se na ni díval se soucitem v očích. Proč? Copak v ní vůbec nevěří? Musela se potichu zasmát.
Odkašlala si a pevným hlasem odpověděla:"Jistě, děkuji mistře. Jen jsem chtěl říct, že se již těším na poslední zkoušku."
Mistr vypadal, že jí to opravdu nevěří. Ale kdo by taky věřil? S nechutí pokračoval ve svém proslovu:"Poslední zkouška je nejtěžší. Počet rytířů není nikdy jistý. Jeden, dva... Nebo všichni? Uvidíme.""Proč se na mě tak zvláštně dívá?" špitla Cameron a uvnitř ní byla jen malá dušička. Nervózně si kousala spodní ret. "Myslím, že tě opravdu nemá rád, Came..." konstatoval Daniel s poťouchlým výrazem. On se tomu ještě směje?
Cameron vycítila, že ji pozoruje a vrhla na něj rychlý poheld. Rychle si přestala kousat spodní ret. To muži pravděpodobně nedělají!
"Co je?" vyjela na něj. Sledoval jí s přimhouřenýma očima. "Jsi divný kluk, Came..."
"Díky no..." uchechtla se."...Takže takhle to je. Poslední zkouška může přijít kdykoli a muže to být cokoliv..." dokončil proslov mistr. Kdybys jen pro jednou v životě dávala pozor! Peskovala se Cameron a s povzdechem se vydala pryč s ostatními.
Ahoj lidičky!
Jsem zpátky :)!
A už jsem zjistila, kam Králova podvodnice vlastně patří! S konečným rozhodnutím ji přesouvám do fantasy XD...
Mějte se krásně!
A děkuji za vote a komentáře ❤warca
ČTEŠ
KRÁLOVA PODVODNICE
Fantasy~Edituji~ Lidem v duërské království se nevede zrovna nejlépe... *** Každé království s krutým králem potřebuje někoho statečného. Přesněji řečeno osobu, která by dokázala krále oklamat, ba dokonce sesadit, a zároveň by vyřešila všechny záhady. Proč...