Počet strávených dnů na zámku: 45
Počet záchráněných dívek: všechnyZachránily se. To bylo jediné, na co Cameron dokázala myslet. Kráčela se svými bojovnicemi chodbou vedoucí z kuchyně a měla pocit nekonečné volnosti. "Co je v plánu, Cam?" zeptala se se zájmem Isidar a srovnala s ní krok. "Uhm, počkej chvíli. Najdeme bezpečnější místo k rozhovoru."
Cam se zastavila a opatrně otevřela nejbližší dveře. Zatajila dech, když rychle přejížděla očima po pokoji. Uvnitř se nacházela obyčejná místnost pro služebné. Dívky vklouzly do pokoje. Cameron s nelibostí zjistila, že místnost není prázdná. Málem se jí zastavilo srdce, když na posteli uviděla seděla dívku. V momentě, kde se otevřely dveře, vylekaně vyskočila. Hnědé vlasy služky měla sčesané do drdolu a v rukou drtila špinavou zástěru.
"Kdo jste? Co tu chcete?" Obličej měla stažený strachem a v očích se jí mihla panika. "Klid." promluvila co nejvlídněji Cameron. "Potřebujeme jen nějaké jiné oblečení. Neublížíme ti."
Shira se na dívku usmála a pomalu k ní přistoupila. "Jak se jmenuješ?" Služka spustila ruce se zástěrou podél těla a tichým hlasem odpověděla:"Jsem Trisha."
"Trisho," oslovila ji jemně Shira,"dokážeš udržet tajemství?" Služka horlivě přikývla. "Opravdu potřebujeme jen jiné oblečení a klidné místo." Ella rozhodila rukama a přešla po pokoji. Trisha přitakala, na nic se neptala a otevřela svoji skříň."Tady snad něco najdete. Klidně použijte i věci z té druhé..." Jessica se ke skříni hned vrhla a vybrala si Trishiny nejkrásnější šaty. Vypadaly svátečně, ale služebná ani nemrkla. Abla jí následovala a to, co se jí nelíbilo, vyhazovala na podlahu.
"Nezapomeňte, že v tom chcete bojovat." Cameron pozdvihla obočí, když uviděla Jess narvanou v těsných nabíraných šatech. Abla si před sebou držela další pěkné šaty a prohlížela se v zrcadle. Pak Cameron na podlaze uviděla dvoje kalhoty. Trisha si všimla jejího pohledu a rozpačitě přešlápla:"Omlouvám se, ty jsem zašívala snoubenci." Ella vrhla na Cameron rychlý pohled a Cam se po tváři rozlil úsměv. Rozuměly si i beze slov.
Když byly všechny převlečené a ošklivé hnědé šaty ležely na podlaze, začala Cam plánovat. Dívky byly rozvalené na postelích a čekaly. Vypadalo to, že jim nové šaty zlepšily náladu. Trisha seděla mlčky stranou a pozorovala je. Cameron se nadechla a pak z jí vypadlo:"Chtěla bych osvobodit otroky."
Nejistě se rozhlédla po dívkách. Abla se bezděčně uchechtla a rychle si přitiskla ruku na pusu.
"Nesměj se." podívala se na ni s vážným výrazem Ella a karavě pozdvihla prst. Cameron pobavilo, že to říká zrovna ona. Pak Ella upřela zrak na Cam. "Myslím, že to půjde." Zvedla se ze země, na které seděla a oprášila si vypůjčené kalhoty. Pak se obrátila na Isi:"Kolik času nám zbývá do bitvy?"Isidar vytáhla kapesní hodinky. "Pět a půl hodiny do půlnoci."
"Ale je možné, že tu budou i dřív..." dodala Cam a zamyšleně se poškrábala na nose. Jess prudce vyskočila, až se jí nadzdvihla sukně. "Tak já najdu kluky." nabídla se. "Říkala jsi přece, že na sobě mají vojenské uniformy-"
"-Můžeme tam dojít jako vězeňkyně a pak překvapit dohlížející stráže!" vyhrkla Emma nadšeně.Zrzka na Cameron prosebně upírala své zelené oči tak dlouho, než jí tu pátrací akci povolila. Podmínkou byl doprovod Ably. Mezitím, co Jessica s Ablou hledaly Daniela a ostatní kluky, bojovnice nezahálely. Ty, jež na sobě měly šaty pro služebné, se vydaly s Trishnou do zbrojnice. S jejich dýky a panvičkami by se moc dlouho neubránily.
Nadšené brebeňtění se už dávno ztratilo kdesi na chodbě. V pokoji nastalo ticho. Zbyla tu jen Cameron a Ella. V koutě si něco špitaly Isidar s Erin, ale ostatní byly pryč.
ČTEŠ
KRÁLOVA PODVODNICE
Фэнтези~Edituji~ Lidem v duërské království se nevede zrovna nejlépe... *** Každé království s krutým králem potřebuje někoho statečného. Přesněji řečeno osobu, která by dokázala krále oklamat, ba dokonce sesadit, a zároveň by vyřešila všechny záhady. Proč...