Bölüm 2 - Yapmayacağım,. kendin yap

3.3K 240 17
                                    

İki gardiyanı öldürdükten sonra Jiang Chen kafasını gökyüzüne doğru kaldırdı ve geç olduğunu anladı. Bileşiğin dışına yalnızca ıssız bir yerle çevrelediğini görmek için yürüdü; hava küf kokusu ile doluydu.

Hafızasına göre, bu, Kokulu Gökyüzü şehrindeki en uzak ve ıssız bir yerdi. 10 yıldan uzun süre terk edilmişti. Normal şartlar altında hiç kimse buraya gelmeyecekti. Yong kardeşler gerçekten bu yeri bulup onu burada hapsederek iyi bir iş çıkardılar.

"Önceki hayatımda güçlü bir kişiydim, bu yüzden bu hayatta zayıf kalmayacağım. Geçmiş hayatım gitti, geçmiş dönemler geçmiş olsun. Artık bu bedeni işgal ettiğimden beri bundan sonra ben yeni Jiang Chen'im. Ailen benim ailem olacak; Düşmanlarınız düşmanım olacak. Geleceğe giden yol, birlikte yürüyeceğiz! "

Parlayan gözlerle, bu ıssız yeri terk etti.

Jiang Chen kayıpken Şehir Lordunun konağı son 3 gün boyunca kaos içinde olmuştu. Önceki Jiang Chen her zaman acımasız ya da kötü bir şey yapsada , 3 günden fazla gitmemişti.

Şehir Lordu'nun tek oğluydu. Şehir Lordu onu azarlamak için bir gününü kaçırmamış olsa da kalbinde en çok Jiang Chen'e değer verdi . Bunu Jiang Chen'e verdiği tüm haplardan kolayca söyleyebiliriz.

Kent Lordunun köşkündeki tüm muhafızlar, genç ustalarını aramak için dışarı çıktılar. Her tuğlayı devrildi, ancak hala işareti yoktu. Son olarak, Belediye Başkanı, eğer gün batımında genç usta hala bulunamazsa, tüm muhafızların geri dönmesine gerek olmayacağına dair bir emir verdi.

Jiang Chen'in hapsedildiği ıssız yerde, bir muhafız ekibi yaklaştı. Diğer tüm yerleri aradıktan sonra, sonunda bu terk edilmiş bölgeye vardılar.

"Ai, genç usta asla bir mola vermeyecektir. Gününü bir yerde tadını çıkarıyor olmalı, ama  acı çeken biziz. Bütün gün bir şey yemedim. "

"Şikayet etmeyi bırakın, o Şehir Lordu'nun tek oğludur. Yarın, Murong ailesiyle olan evlilik anlaşmasının tarihidir. O zamana kadar genç ustayı bulamazsak ... Gitmek için hiçbir şey beklemeyin. "

"Genç usta asla böyle uzak bir yere gelmez, sadece burada vakit kaybediyoruz ... Bekleyin, ileride biri var!"

Tüm muhafızlar şikayet ederken, onları yönlendiren muhafız beyaz giysiler giydirilmiş onlara doğru yürüyen bir insan figürü gördü.

"Genç efendi!"

Gardiyan gözlerinde bir sürprizle bağırdı. Gözlerini ovuşturdu ve o insan figürüne doğru tekrar baktı. Genç ustadan başka kim olabilirdi ki?

Kaptan, genç usta. Genç ustayı bulduk, haha. "

Muhafız durduğu yere geldi, yüzü heyecanla doldu. Gözlerinin önünde gözyaşı akıyordu, sanki onun önünde görülen kişi genç usta değilde , onun yerine kendi babasıydı.

"Genç usta! Gerçekten genç usta, şükür! "

Gardiyanlardan bir kısmı Jiang Chen'e doğru koşmaya başladı. Genç ustalarının neden bu gibi ıssız bir yere geleceğini bilmiyorlardı bile, önemli değildi. En önemlisi, genç ustanın  hayatta ve bakarak , bir kol ya da bacak eksikmiş gibi görünmemesiydi.

"Jiang Chéng, hepiniz neden burada?"

[Not : Burda ki ad muhafızı adı ]

Jiang Chen muhafıza doğru baktı. Bu adamı tanıyordu; onun adı Jiang Chéng'di!

"Genç usta, nihayet sizi bulduk! Siz ortaya çıkmazsanız, Şehir Lordu hepimizi öldürürdü! "

Jiang Chéng, yüzünün heyecanla dolu olarak söyledi. Sanki sevinçten ağlayacakmış gibi görünüyordu!

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin