Bölüm 50-Karşı Saldırı ile Öldürme

1.3K 124 3
                                    

Yan aileden gelen erkeklerin ifadeleri, Lee aileden olanların söylediklerini derhal değişti. Lee ailesi, bu değerlendirmeyi Yan ailesinin genç neslin tüm dahilerini öldürmek için kullanmayı planladı. Lee Chang Ming'in planı çok acımasızdı. 

"Görünüşe göre bugün burada hepimiz öleceğiz " 

dedi . Adamlardan biri soğuk yüzüyle. 

"Haha, bu doğru. Bunu bilmek senin için iyidir. Aslında sadece siz değil, Yan aileden gelen tüm insanlar Yan Yang bile bugün ölecekler. Jiang Chen de ölecek. Kardeş Ming şu anda onu arıyor ve Jiang Chen'i binlerce parçaya bölecek! " 

Lee aile grubunun başında gelen adam küstahça güldü.

"Yan Chong, ikimiz onları meşgul etmek için elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağız. Bir fırsat olduğunda kaçmalısın. Kardeş Yan Yang'a haberi söyle ve hala vakti varken kaçmasına izin verin! " 

Yan aile grubunun birisi fısıldadı. Yüzü şiddetle doldu , zaten son duruşunu hazırlıyordu. Zor bir zaman zarfında başka birinin güvenliği karşılığında kendi hayatını tehlikeye atacak türden bir adam, kaçmak hafif bir fırsat olsa bile, herkesin saygı duyması gereken biriydi. 

"Hiçbir şekilde, birlikte ölürüz. Yalnız kaçmayacağım! " 

Yan Chong'un vahşice bir ifadesi vardı. Başka bir gün yaşayamayacağını biliyordu. Bu nedenle, sonuna kadar savaşmaya karar vermişti. 

"Bu gerçekten dokunaklı. Endişelenme, hep birlikte öleceksiniz. Öldür onları."

Liderin yüzünde soğuk bir gülümseme vardı. Yanındaki iki genç adam kılıcını havaya kaldırdı ve Yan Chong ve geri kalanına doğru koşmaya başladı. 

Swooopsh! 

Uzaktan iki parlak kiriş nüfuz edici bir sesle geldi. İki altın kiriş, iki adamın kaşlarının arasından sağa vurduğu andan itibaren iki yıldırım şimşeği gibi geldi. 

Swoopsh! Swoopsh! 

İki delici ses çınladı. Adamlar ayakta duruyordu, ama bedenleri donmuştu. Kanla dolu parmak boyutlu delikler kaşlarının arasında vardı. Kan, delikten dökülmeye devam etti. 

Bam! Bam!

Bir sonraki saniye, iki adam yere düştüler, toprak kanlarıyla kaplandı.

Yer anında sessizleşti. Yan Chong ve diğer iki adam da, kesinlikle öleceklerini düşünen adamların vücutlarına baktılar. Şaşkına döndüler ve  olanları hakkında hiçbir fikirleri yoktu. 

Lee ailesindeki üç adamın ağzı açıktı. Yoldaşlarının nasıl öldüğünü gördüklerinde, derilerin de derin bir soğukluk hissettiler. 

Ölen iki adam da hem  Qi Hai savaşçılarıydı, hem de ne olduğunu bilmeden öldürüldüler. Bu onlara ne anlattı? Bu onlara, şu anda onlara saldıran adamın onlardan açıkça daha güçlü olduğunu söyledi. 

"Şu an söyledikleriniz doğruydu. Hiçbiriniz bugün yaşayacak değilsiniz. "

Ağaçların arkasından bir ses duyulabilirdi. Yan Chong ve diğer iki adam başlarını çevirdi ve beyaz bir elbiseli genç bir adamın onlara karşı rahatça yürüdüğünü gördü. Arkasında büyük bir sarı köpek vardı. 

"Bu Büyük Kardeş Jiang Chen!" 

Yan Chong ve diğer iki adam neredeyse sevinç içinde haykırdı. Jiang Chen onlardan daha genç olmasına rağmen, yetenekleri kesinlikle daha yüksekti. Bu yüzden hala ona büyük kardeş diyorlardı. 

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin