Bölüm 43 - On bin Kilometre bir köpek için

1.4K 138 6
                                    

{Çevirmen:Night Raid}
{Düzenleme: ? }
Bazı farklı kelimeler olabilir sonuçta ikimizde farklı ceviriyoruz.
Bölüm 43 - On bin Kilometre bir köpek için

Lee ailesi için büyük bir kayıptı. Lee Shan Yue'nun bir başka oğlu öldürüldü ve rakiplerine karşı düşük dereceli muharebe silahları kaybettiler. Bu Lee Shan Yue'yu aşağılamıştı, ancak herkes Lee Shan Yue gibi birinin bu sorunun kolayca gitmesine izin vermeyeceğini biliyordu.

Lee ailesinden geri gelen erkeklere baktığımızda, Jiang Chen ilgisiz bir ifadeyle orada durdu. Sakin yüzü tek bir duygu göstermiyordu.

Sakin, zeki, cesur, acımasız.

Bu korkutucu bir genç adamdı. Herkes bugün onun adını biliyordu ve bu acımasız genç adamın gelişiyle birlikte şehire kaosun nihayet geldiğini bekleyebilirlerdi.

"Kardeş Jiang Chen, Lee Shan Yue bugün yaşananlara kolaylıkla izin vermeyecek. Güçlü ve yetenekli olmanıza rağmen hala zayıfsın. Önümüzdeki birkaç gün için, sadece Misty Rain Tower'da kalın. Lee Shan Yue, Misty Rain Tower'da birisine saldırmaya cesaret edemez. "

Yan Zhan Yun Jiang Chen söyledi. Bugünkü kavga, Yan aileden gelen insanlara daha da fazla etkiledi. Böyle güçlü bir genç adam, bu şehirdeki diğer yeteneklerle karşılaştırıldığında, sadece Dokuz Yin Meridyen'li Yan Chen Yu ona eşleşebilirdi. Hatta Yan Yang bile kendinden daha aşağı hissetti.

Jiang Chen başını salladı. Aslında, çok uzun süre burada kalmaya hazır değildi, ancak Yan Chen Yu hakkında endişeli. Yan Chen Yu'nun uyandıktan sonra ancak ayrılırdı. Üstelik Nine Yin Meridians'la bir dahi doğmasına şahit olmak istiyor.

Konuyu Yan Chen Yu ile çözdüğü sürece Jiang Chen buradan ayrılacaktı. Lee ailesinin tehditlerini ciddiye almadı. Onun şimdiki önceliği, seviyesini yükseltmekti, bu yüzden Origin Dağı'na girmeye ve eğitmeye hazırdı.

"Kardeşim Jiang Chen, bugün hayatlarımızı tekrar kurtardınız! Gerçekten minnettarlığımı nasıl göstereceğimi bilmiyorum! "

Yaralı bir Wang Ting, Jiang Chen'e son derece minnettar bir tavırla seslendi. 

"Doğru, kardeşim Jiang Chen inanılmaz derecede güçlü! Bugün kendinizi mücadele ile meşhur kıldın! " 

Başka bir adam dedi.

"Sizler benim yüzümden dolayı acı çektiğinizden. Ben sadece oturup hiçbir şey yapamam. "

Jiang Chen bir gülümsemeyle söyledi. Yan Zhan Yun'a doğru döndü, "Şef Yan, lütfen bu dört adam için Misty Rain Tower'da bazı işler ayarlayın. Onları iyileştirmeme ve Misty Rain Tower'da kalmalarına izin verin. En azından güvende olduklarından emin olun. "

"Endişelenme kardeşim Jiang Chen, Yan Meng'in ona iyi bakmasına izin vereceğim." Yan Zhan Yun yanıtladı

Düz beyaz bir bez, Lee ailesinin ana giriş kapısına asılmıştır. Lee Shan Yue, kendi oğlunun cenaze töreni için bizzat durmak istedi. Lee ailesindeki herkes son derece üzgün.

"Şef, genç usta kapalı kapılar ardında yetiştiriyor. Ona bilgi vermeli miyiz? "

 Birisi sordu.

"Hayır, Ming'er şu anda Mortal Çekirdek alanına girmek için kritik bir noktadadır. Eğer rahatsız edilirse, onu büyük ölçüde etkileyecektir. Adamlarımızı bu şehrin tüm çıkışlarını kapatmaya, Misty Rain Tower'u yakından izlemeye ve Jiang Chen'in Dumanlı Yağmur Kulesini terk etmeye çalışması durumunda hemen haber ver. "

Lee Shan Yue sinsi bir tavırla söyledi.

“Evet,Efendim.''

Lee Shan Yue'nun şimdiden öfkeden patlama sınırında olduğu için kimse siparişi ihlal etmeye cesaret edemedi.

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin