Bölüm 37-Genç Bir Erkeğin Kalbi

1.4K 149 15
                                    

Qi  Denizi  titriyordu. Dört  kanlı kırmızı Ejder İmzaları yanıp sönen beşinci Ejderha İmzasıyla aynı anda Qi Denizinin çevresin de kayıyordu. 

Ejder İmzalarının hafif bir hareketi ile Jiang Chen'in bedeninden güçlü bir qi ve kan çıktı. Büyük miktarda enerji, herkesin gözlemlediğin  de çenelerinin yere düşmesine  neden olacaktı. 

Bir erkeğin qi ve kanının bu kadar çok güçlü olması inanılmaz bir şeydi. Bazı antik canavarlarla karşılaştırılabilecek kadar güçlü idi.

"Ejder Değişim becerisi çok güçlüdür! Oluşan her Ejder İmzası için qi ve kanım iki katına çıkacak ve bedenim daha sağlamlaşacak ve daha güçlü olacak.Ama, gökyüzünde uçabilen ejderhaya dönüşebilmek için hala Gitmek için uzun bir yol var.Eğer gerçek bir ejderhadan bir miktar kan alabilir ve onu Ejder İmzalarına gönderebilirsem, o zaman Ejder Değişim becerisi mükemmel bir ekime ulaşabilir ... Çok eski ejderhalar antik zamanlarda varoluyor. Aziz Menşe Kıta'sında gerçek ejderha yok "dedi.

Jiang Chen bu konuyu düşündü. Gerçek ejder , tanrılardan doğan bir türdü. Diğer canavarların üstünde oturuyordu ve hiçbir canavarın karşılaştırılamayacağı  bir varlıktı. Ama gerçek bir ejderha artık bulunamıyordu. Aziz Menşe Kıtasın'da Jiang Chen'in ejder dönüşüm becerisi ile yetiştirmek için kullanacağı  orijinal ejderhanın kanı sadece bir rüyaydı. 

Jiang Chen, oturduğu yerden ayağa kalktı. Kızıl Şehre yolculuğunun yaptığı fayda büyüktü. Bulutlu Yağmur Kulesinin karavanına katılma kararı iyi oldu. Katılmaz ise , Ruh Arıtma Hapını almak daha fazla zaman götürecek idi.

Şimdilik, ruhu tamamen kurtulmakla kalmadı, aynı zamanda Orta Qi Hai alanına ulaştı. Mevcut seviyesi ile bazı Mortal Çekirdek savaşçıları ile savaşabilirdi. Diğer Qi Hai savaşçıları için ise , onlara karşı koyma şansı vermeden direk öldürebilirdi .

Jiang Chen avludan çıktı ve iki yaşlı adamın kendisinden uzakta durduğunu gördü. Jiang Chen'in iyileşmesini beklemek için Yan ailesi tarafından oraya yerleştirildi. Jiang Chen, bu iki adamı onları gördüğü  gibi tanıdı . Karavanda da vardılar .Onlar, avludan tam 100 adım uzakta duruyorlardı. 

Jiang Chen gülümsedi ve konukseverliği için Yan Zhan Yun'a yüreğinden övgüyle söz etti. 

Onlara doğru yürümeye başlamıştı. Adamlar Jiang Chen'i gördüklerinde anında yüzlerindeki sevinci dile getirdiler.

“Kardeş Jiang Chen, kendi yetiştiriciliğini bitirdin mi ?” 

Yan Xing önce hürmet etti. Jiang Chen için kibarca ve aceleyle öne çıktı ve eğildi, onlar Jiang Chen Yan Chen Yu tedavi ettiğini bilerek gelmişti. Bu yüzden ona kibar davrandılar. 

Yan ailede Jiang Chen'in gerçek kimliğini bilen birkaç kişi vardı. Sonuçta Jiang Chen Yan Chen Yu'yu henüz tedavi etmedi. Jiang Chen ve Lee ailesi arasındaki ilişki nedeniyle Yan ailesi Jiang Chen hakkındakileri çok fazla insanın bilmesine izin vermek istemiyordu . 

"Evet, genç bayanınızın durumu nasıl?" 

Diye sordu Jiang Chen. 

"Durum her 

geçen gün daha da kötüleşiyor. Bugünkü durumunun dünden daha kötü" dedi Yan Xing.

"Pekâlâ, şefini bilgilendir ve ondan genç hanımyı buraya getirmesini rica et. Ayrıca ona Temizleme hapları için otlar getirmesini söyle" 

dedi . Sonra Jiang Chen döndü ve avluya geri yürüdü. 

Bunu duyan Yan Xing hemen bir sevinç hissetti ve aceleyle gitti. 

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin