Yan Meng'in gözleri Jiang Chen'in söylediğini duyunca genişçe açıldı. Yüzündeki heyecanlı ifadeyle önündeki genç erkeğe baktı, bu genç adamın karşısındaki güvenini gördü. Jiang Chen'in bundan önce ne kadar güçlü olduğunu düşünerek, sıradan biri değildi . Üstelik gerçekten yalan söylemiş birine benzemiyordu, belki de onu gerçekten nasıl iyileştireceğini biliyordu.
"Yan Amca, Kardeş Jiang Chen inanılmaz bir adamdır! Sağduyu kullanarak yeteneklerini tahmin edemeyiz. Bu sözde büyük usta yardım edemez, ancak eminim ki Jiang Chen'in kardeşim yardımcı olabilir! "
Wang Ting bağırdı. Yaşadığı son ölüm ve kalım savaşından sonra Yan Meng, buradaki herkese kendi dostları gibi davranmaya başlamıştı. Ek olarak, Saf-Yang meyveleri açığa çıkarıldığından, onu artık gizlemek zorunda kalmaya gerek yoktu. Dahası, genç bayan hastalığı bir sır değildi.
"Harika, bu harika! Eğer kardeşim Jiang Chen gerçekten genç bayanımın hayatını kurtarabilirse, Yan ailesi bizim için ne yaptıklarını hiç unutmaz! Şef Kardeşim Jiang Chen'i yakından ödüllendirecek! "
Yan Erkekler hafif bir umutla sanki genç bayan durumu hakkında çok şey biliyordu. Saf-Yang meyvesi yalnızca genç bayan vücudundaki soğukluğu bastırma yeteneğine sahipti, ancak hastalığın kökünü iyileştirmek mümkün olmazdı. En fazla, sadece genç bayan hayatını uzatır.
Genç bayanların sahip olduğu nadir bir hastalıktı ve Kızıl şehrinde ki büyük ustaların hiçbiri hakkında hiçbir ipucu yoktu. Genç bayanı iyileştirebileceklerini söylemeye cesaret eden kimse olmamıştır. Bu nedenle, Yan Meng, Jiang Chen'in söylediği şeyden şüphelendi. Genç bayan hastalığı ile uğraşmaya çalışan bütün bu yıllar onlara bir ders verdi: bir şey için umut ne kadar çoksa hayal kırıklığını o kadar çok yaşarsın.
Bununla birlikte, umut varken ölüm yerine onu denemek daha iyi olurdu. Dahası, genç adam onlara gerçekten ne kadar inanılmaz olduğunu göstermişti, belki de gerçekten bazı özel becerilere sahipti.
"Söyle"
Jiang Chen katlanmış fan elini salladı ve rahatça konuştu. Yan ailesinden vaat edilen ödüller, kesinlikle reddetmeyeceği bir şeydi. Elbette, sadece Yan Meng ve Saf-Yang meyvesini kurtarmak ona büyük bir ödül talep etmesine izin vermez, ancak genç bayan iyileşirse, yalnızca iyi bir iş başaracağına değil, aynı zamanda Dumanlı Yağmur Kulesi ile ilişkisi iyi bir mükafat tesis eder . Ve bu olduğunda, Dumanlı Yağmur Kulesi aradığı her şeyi bulmak için elinden gelenin en iyisini yapardı.
Dumanlı Yağmur Kulesi, Kızıl şehirdeki en büyük ticaret gücüydü. Bir hap dükkânı da dahil olmak üzere birçok ticaret işi yürüttüler. Hap dükkânı Yan ailesinin tek malıdır; bu nedenle, Dumanlı Yağmur Kulesi'nden bahsedildiğinde, Yan aileden bahsetmekle aynı olurdu. Dumanlı Yağmur Kulesi , Yan ailesinin en büyük temsilcisiydi.
Kızıl şehir büyüktü ve Kokulu Gökyüzü şehri veya Kalabalık Gökyüzü şehri ile karşılaştırılamaz. Birkaç kilometre uzakta bir dağda durmuş olsaydı, Kızıl kentin güzel binalarla birkaç yüz kilometrekarelik arazinin olduğunu keşfederlerdi. Bütün şehir muhteşem bir atmosferle doluydu ve gece yarısı olsa bile şehir hala ışıklarla aydınlanıyordu. Dışarıdan bile şehir sesleri duyulabiliyordu.
"Kardeşim Jiang Chen, şehrin en yüksek binasını görüyor musun? Bu Dumanlı Yağmur Kulesi! "
Yan Meng, şehirde uzun boylu bir binaya işaret etti. Kulenin uzunluğu 100 metreden fazla idi. Işıklar her bir seviyeden görülebiliyordu ve çatıda büyük bir köşk vardı. İnanılmaz derecede şık bir yapıydı.
"Hiç şüphe yok ki Kızıl şehir, 28 il arasında en güçlüsü, sadece atmosferin kendisi diğerlerinden üstün."
Jiang Chen, kalbinden söz ederek başını salladı. Kızıl kentin büyüklüğüne gelince, bu konuda pek düşünmemişti. Her biri en azından birkaç bin kilometre kare alan İlahi Kıta'daki dev şehirlara kıyasla Kızıl şehir, küçük bir şehirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz Saint, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetiştirir ve bir kez daha dünyanın tepesine uzanmak için kavga eder! Hapları hazırlarken benimle rekabet etme,% 100 etkililik benim için anlam ifade etmiyor...