Cling!Adam parlayan bir bıçak çıkardı ve Wang Ting'in boynuna koydu.
"Jiang Chen, bu dört adam sizi takip eden paralı askerler! Acaba kendi kararlarınızdan ötürü bunların önünüzde ölmesini görmek istiyor musunuz? "
Lee Shan Yue kötü niyetli bir gülümsemeyle Jiang Chen'e baktı.
"Çılgınca!"
Yan Meng tiksintiyle bağırdı. Bu meselenin Wang Ting ve diğer üç adamla ilgisi yoktu. Dördü masumdu ve buna karışmamalıydı. Yan Meng le hayat ve ölüm durumlarıyla birlikte savaşmıştılar
"Haha Lee Shan Yue, istersen öldür. Arkadaşlıgımızın önemini yanlış bir şekilde tahmin ettiniz! Kardeşim Jiang Chen ve ben bundan önce pek karşılaşmadık ve yakın ilişkimiz olmadı. Kardeşim Jiang Chen'i tehdit etmek için bizi kullanma planınız işe yaramayacak! "
Wang Ting yüksek sesle güldü. Keskin bıçak boynuna bir iz bırakmıştı ve kanaması vardı. Bununla birlikte, tek bir korku işareti göstermedi; sadece bu cüretli tutum, çevrelerindeki insanların takdirini aldı . O gerçekten zor biriydi.
"İstersen bizi öldürün!
Gözlerimi bile kımıldatırsam bir kaplumbağanın oğluyum! " " Hayatım Kardeşim Jiang Chen tarafından kurtarıldı. Onun yüzünden iki gün daha yaşayabildim ve yeterince kazandım! "
"Kardeşim Jiang Chen, ben Niu Meng'im ve onlara adınızı söyleyen benimdi ... Üzgünüm!"
Diğer üç adam da hiç korkmasalarda hala insandı. Paralı asker olarak, her biri zor bir adamdı. Paralı yolda yürümek bir gün ölmeye mahkum edildi ve bu yolu seçtikleri zaman zaten en kötüsüne hazırlandılar. Gün nihayet geldiğinde, hiç korku göstermeye ihtiyaçları olmazdı.
"İyi, çünkü çok maliyetlisiniz, istediklerinizi vereceğim. Onları şimdi öldürün! "
Lee Shan Yue ruhunu güçlendirdi ve soğuk bir sesle.
"Durdur şunu."
Diye bağırdı Jiang Chen. İki adım öne geçti ve yüzünde soğuk bir ifadeyle "Lee şehrinin en büyük güçlerinden biri olan Lee ailesinin şefi Lee Shan Yue, bu işi yaparken nasıl bu kadar aşağılık bir numara yapabilirsin?" Dedi. benim gibi genç bir adam utancını anlatmak için yeterli değil. "
" Sen ...... "
Lee Shan Yue'nun yüzündeki gülümseme dondu. Jiang Chen'in söylediği şey de haklıydı, statüsü yüzünden böyle bir komplo kullanan biri gerçekten utanç vericiydi.
"Kardeşim Jiang Chen, Dumanlı Yağmur Kulesinde kaldığınız sürece güvende olursunuz. Hayatınızı bizim gibi biri için riske atmanıza gerek yok! Hayatınız bizimkinden çok daha değerlidir! "
Wang Ting dedi.
"Harika bir adam değilim, ancak benden dolayı masum biri acı çekmesine asla izin vermem. Benim yaptıklarım yüzümden , kimsenin kaynaklanacak sonuçlarla yüzleşmesine asla izin vermeyeceğim. "
Jiang Chen soğuk bir şekilde söyledi. Wang Ting ile Jiang Chen arasında pek fazla yakınlık yoktu. Bundan çok önce tanışmamışlardı, hayatlarının onunla hiçbir ilgisi yoktu. Ancak, mevcut durum farklıydı. Onlara şimdi olanların hepsi Jiang Chen yüzünden oldu, bu yüzden onları kurtarmak zorunda kaldı.
"Bu kadar saçmalık yeter. Jiang Chen, gelip ölümünle yüzleş. Bundan sonra onları bırakalım ve gidelim! "
Lee Shan Yue soğuk bir sesle bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz Saint, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetiştirir ve bir kez daha dünyanın tepesine uzanmak için kavga eder! Hapları hazırlarken benimle rekabet etme,% 100 etkililik benim için anlam ifade etmiyor...