Bölüm 9 - Genç Usta Haplarımı Yapmak İstiyor ? Aptalca Davranmayın.

2K 177 5
                                    

"Baba, endişelisin, neler oluyor?"

Diye sordu Jiang Chen.

"Gel, içeride konuşacağız."

Jiang Zhen Hai, Jiang Chen'in odasına girerken söyledi.

Odanın içinde, baba ile oğul birbirleriyle yüz yüze görüştü.

"Chen'er, ailemizin çok fazla işletmesi olsa bile, Kokulu Gökyüzü şehrinde en çok para kazandıran şeyin hap önceliğini yapma işi olduğunu bilmelisin."

Jiang Chen Hai Jiang Chen'e bakarken söyledi.

"Evet biliyorum."

Jiang Chen yanıtladı ve başını salladı.Herhangi bir savaşçı için bol miktarda ilaçtan daha önemli bir şey değildi. Kokulu Gökyüzü şehrinde, Jiang ailesi veya Mu Rong ailesi olsa bile , hapları satmak onlara en çok para veren şeydi. .

"Hap önleyici işlerimiz Mu Rong ailesinden büyük ölçüde etkilenmiştir ve şu anda derin bir sıkıntıdayız."

Jiang Zhen Hai yüzünde bir kaş çatma ile söyledi.

"Baba, tam olarak neler oluyor?"

Diye sordu Jiang Chen.

"Mu Rong ailesi, hap dükkânlarımızdaki tüm hap hapları yalnızca% 60 oranında iken,% 70 etkililikle restorasyon hapları üretebilen bir hap  ustası kiraladı. Yeni hapları satmaya başladıklarında hap dükkânımız işin  hepsini kaybedecek. Bu durumun başlangıcıdır, eğer bu durum uzarsa, hap dükkanımızı kapatmak zorunda kalacağız . Mu Rong ailesinin Kokulu Gökyüzü şehrindeki tüm restorasyon haplarını tekel edebildiğinde, ailemiz hayatta kalma mücadelesi verecektir .”

Jiang Zhen Hai söyledi.

"Öyleyse böyle."

Jiang Chen, babasının neden bu kadar endişeli gözüktüğünü anlamıştı. Hap işi başı dertteydi ! Ancak, Jiang Chen hiç endişelenmedi, bir zamanlar En Büyük Aziz olduğu için bu durumdan bile mutlu olduğunu hissetti. Sadece o büyük bir dövüşçü değildi., Hapları hazırlamak gibi bir çok şeyle çok fazla tecrübeye sahipti! Bir zamanlar% 90 etkililik ile Saint seviyesinde bir hap düzenledi! Bir restorasyon hapı sadece bir düzine tanesini kolayca% 100 etkinlikle düzenleyebilen basit bir hap oldu. Deneyimlerine dayanarak, Mu Rong ailesini kolayca hap ticaretinden çıkarabilirdi.

"Baba, endişelenme, yarın hap dükkânını ziyarete gideceğim."

Jiang Chen dedi.

“En”.

Jiang Chen'in neden hap dükkânını ziyaret etmek istediğini bilmese de Jiang Zhen Hai başını salladı. Ancak, Jiang Chen'in artık işe yaramayan bir aptal olmadığının farkındaydı. Yardımcı bir elini sağlayabilseydi, o zaman bu olurdu. harika.

"Baba, bu yetiştirme becerisine bir bak, sana uygun olup olmadığına bak."

Jiang Chen, Jiang Zhen Hai'ye altın renkli bir kağıt vereceğini söyledi.

"Yetiştirme becerisi?"

Şaşkınlıkla Jiang Zhen Hai gazeteyi aldı ve merakla baktı.

"Xuan Yuan Yetiştirme Becerisi."

Senaryo üzerindeki her kelimeyi okurken Jiang Zhen Hai'nin gözleri büyüdü ve büyüdü. Birkaç sözcük daha okuduktan sonra Jiang Zhen Hai'nin yüzü heyecanla doldu. Sanki senaryoyu okumayı bitirinceye dek elleri titriyor sanki küçük parça kağıt ağırlığı 1000 kilo üzerine çıktı.

"Bu ... Chen'er, böyle mucizevi bir yetiştirme becerisine nasıl kapıldın?"

Jiang Zhen Hai çok heyecanlıydı, senaryo bu yetiştirme becerisinin seviyesi hakkında hiçbir şey söylemedi, ancak aptal değildi. Bu becerinin, yalnızca ölümcül olan mevcut yetiştirme becerisine kıyasla çok daha güçlü olduğunu söyleyebilirdi. Bu Xuan Yuan becerisi, Kokulu Gökyüzü şehrinde bir şeyle karşılaştırılamaz, hatta Qi ilindeki ünlü klanlar bile buna benzer bir şey olamazdı.

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin