{Çevirmen:Night Raid}
{Düzenleme: ? }Herkesin yüzü dramatik bir şekilde değişti. Lee Shan Yue da bağırdı. Maalesef Jiang Chen'in hızı çok hızlıydı. Mortal Çekirdeğinin gücü ile bile, Jiang Chen'i durdurmak için yeterli zamanı yoktu.
Swoosh!
Jiang Chen'in parmağındaki kiriş, keskin bir bıçak gibi sallanıyordu. Lee Chang Hao hızlı bir şekilde karşılık verdi ve Siyah ruh Sökücü ile saldırıyı engellemeye hazırlanırken aynı anda bedeninin yarısını kesilmekten kaçınmak için bedenini yana döndürdü.
-Ne yazikki o hala çok yavaştı.
Slash!
Keskin bir ses duyuldu. Jiang Chen'in kirişi Lee Chan Hao'nun bileğini vurmuştu. Yuan'ın gücü saldırıyı engellemekte başarısız oldu ve Kara Ruh Sökücü içinde çok geçti. Her iki eli de Jiang Chen tarafından kesildi ve Kara Ruh Sökücü yere düştü. Kan, ellerinden su fıskiyesi gibi püskürtülüyordu.
Ahhhh!!!
Elini kesilmesinin şiddetli acısı Lee Chang Hao'yu yüksek sesle çığlık attırdı, ancak Jiang Chen bunu hiç düşünmedi. Jiang Chen kolunu kaldırdı ve onu tokatlamak için hazırladı.
Pop!
Kristal berraklığında bir tokat duyuldu. Lee Chang Hao yere düştü.
Pop!
Jiang Chen ayaklarını kaldırdı ve Lee Chang Hao'nun yüzüne çıktı. Ayağını Lee Chang Hao'nun yüzüne sürdü, ayak altında olan Lee Chang Hao kaçmak için ne kadar mücadele etse de kaçamadı. Sadece ağrı içinde çığlık atabilirdi.
Sessizlik, bölgede ölüm sessizliği vardı. Kim burada böyle bir sahne ile son bulacağını düşünebilirdii? Düşük dereceli bir savaş silahıyla bile kim bilebilirdi ki, Lee Chang Hao'nin aslında Jiang Chen'e bu kadar kısa zamanda yenilebileceğini?
Herkes halen Jiang Chen'in hareketlerini anında anlamaya çalışıyordu. Çevrede çok insan vardı, ancak Jiang Chen'in Lee Chang Hao'nun kaçınılmaz saldırısından nasıl kaçındığını kimse göremedi.
"Oğlumu hemen bırak!"
Lee Shan Yue nihayet tepki gösterdi. Jiang Chen'e öfkeyle bağırdı. Eğer oğlu Jiang Chen'in ayağının altında ve Jiang Chen'in onu herhangi bir zamanda öldürme yeteneği olmasaydı, Jiang Chen'i parçalamış olurdu.
Lee ailesinden herkes öfkeli. Jiang Chen'in o kadar güçlü olmasını hiç beklememişlerdi ki, Qi Hai geç döneminde olan ve düşük dereceli bir savaş silahından yardım alan Lee Chang Hao, onun tarafından yenildi. Bu sadece çok korkunçtu.
"Gitmesine izin ver? Benimle dalga mı geçiyorsun. Unutma, bu bir ölüm maçı. "
Jiang Chen endişeli Lee Shan Yue'ye yüzünde soğuk bir gülümsemeyle baktı; ayağını Lee Chang Hao'nun yüzüne sürtüyordu.
"Küçük piç! Eğer oğluma bir daha dokunmaya cesaret edersen, seni parçalara ayıracağım! "
Lee Shan Yue neredeyse kontrolü kaybetti. Yüzündeki çirkin yara titreyiyordu ve korkutucu görünüyordu. Bir oğlu kaybetmişti ve bir tane daha kaybederse delirmiş olurdu. Daha da önemlisi, Lee Chang Hao'nun önünde öldürülürse, büyük bir kalabalığın karşısına yüzü tokatlanmış olurdu.
"Lee Shan Yue öfkeliydi, fakat Lee Chang Hao ve Jiang Chen'in ölene kadar savaşacağına karar verdiklerini düşündüm."
"Sanırım Jiang Chen Lee Chang Hao'yu öldürmeye cesaret edemez. Kimse Lee Shan Yue'nun oğlunu gözlerinin önünde öldürmeye cesaret edemez. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz Saint, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetiştirir ve bir kez daha dünyanın tepesine uzanmak için kavga eder! Hapları hazırlarken benimle rekabet etme,% 100 etkililik benim için anlam ifade etmiyor...