Bölüm 14-Sadece Bir Greve İhtiyacı Var

1.8K 173 5
                                    

"Jiang Chen, parayı al ve şimdi hapları ver."

Mu Rong Hao kibirli bir sesle söyledi. Son 3 gün içinde Jiang ailesinin hap dükkânı kalabalıktı ve canlıydı, ancak Mu Rong ailesinin hap dükkânı tam tersiydi. Bunun düşüncesine dayanamadı, bu yüzden karar verdi. kendilerini kontrol etmek ve% 100 etkililik ile birkaç Restorasyon Hapı satın almak için başvurduk.Ama, hemen tanınacağını hiç düşünmemişti.

Ancak Kokulu Gökyüzü şehrindeki en yetenekli gençlerin yanı sıra Mu Rong ailesindeki bir numaralı deha gibi onun küstahlığı da en üst düzeydeydi.

"Ailemizin hapları hayvanlara değil insanlara satılıyor ... Parayı koruyacağım,.

Jiang Chen ilgisizce söyledi.

"Jiang Chen, kime hayvan olduğunu söyledin?"

Mu Rang Hao öfkeli bir ifadeyle, Mu Rong ailesindeki bir numaralı deha idi. Hiç kimse ona saygısızlık göstermedi. Birkaç gün önce Jiang Chen'in Mu Rong Ying'i yendiğini duyunca karar verdi. Jiang Chen'le tanışma fırsatı bulacağını söyledi, ancak bu şartlar altında onunla bir araya gelmeyi hiç beklemedi.

"Genç ustam seni azarlıyor, ne demek istediğini bile olsa bir moron bile biliyor ... Kulakların bok gibi olmalı."

Jiang Chen'in yanında duran Jiang Cheng, genç ustayla gurur duyduğunu söyleyerek Mu Rong Hao'ya seslendi ve konuştu . Jiang Cheng, bu şekilde Kokulu Gökyüzü şehrinde bu birinci numara ile konuşmaya hiç cesaret edemezdi, fakat genç usta Mu Rong Hao'yu azarladı ve onu hayvan olarak çağırdı. Onun, ustasını takip etmesi doğaldı.

"Yararsız köle, sen kimsin benimle böyle cesur konuşuyorsun ?"

Mu Rong Hao sesini yükseltti.

Jiang Chen'in kalbinde bunu duyduktan sonra küçük bir gülümseme çıktı.Mu Rong Hao çok genç ve kibirliydı, nerede olduğunu tamamen unutmuştu.Jiang ailesinin ve Mu Rong ailesinin düşman olduğunu unutmuş gibi görünüyordu!

"Kapa çeneni."

Jiang Chen avuçlarını masanın üzerine çarptı ve sandalyesinden ayağa kalktı, "Mu Rong ailesindeki bu köpek gerçekten ne görgü bilgisine sahip değil ... Muhafızlar, bu adamı indirin! "

Hap dükkânındaki tüm muhafızlar, Jiang Chen'i duydukları anda Mu Rong Hao'yu ve  Qi Hai seviyesinde ki  yaşlı adamı çevirdiler .

Arkasındaki tüm insanlar aynı anda geri çekildi. Restorasyon Haplarının% 100 etkililikle satıldığına tanık olmak için buraya geldiler, ancak başka bir şova şahit olmayı ummadılar. "

"Genç efendime kim dokunmak ister?"

Qi Hai seviyesindeki yaşlı adam sesini yükseltti.

"Sadece Qi Hai seviyesinde olduğunuz için mi cesaret edebiliyorsunuz? Mu Rong Hao köpeği herhangi bir görgü bilgisini bilmiyor. O da böyle davrandığında ne olacağını bilmiyor ... Zhou Amca, lütfen sakatlayınız. Bu yaşlı köpeğim benim için. "

Jiang Chen egemen tavrını gösterdi.

"Evet, genç usta."

Zhou Bei Zhen masanın arkasından sıçradı ve Qi Hai seviyesine mensup güçlü bir Qi'nin vücudundan çıktı. Birçok kişi bu alandan gelen baskıyı ifadelerini hastalıklı ve solgun görüyordu.

"Bu Mu Rong Hao adamı çok kibirli, bugün nihayet bir rakiple karşılaştı ... Genç usta Jiang Chen, daha önce olduğu gibi işe yaramaz bir aptal değil!"

"Doğru, Mu Rong ailesi ve Jiang ailesi ölümlü düşmanlar, ancak Mu Rong Hao hala Jiang ailesinin hap dükkânına gelmeye cesaret ediyor ... Sadece sorun arıyor" dedi.

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin