"Haha, bu tepeyi aştıktan sonra Kızıl şehre ulaşacağız. Kızıl şehre ulaştığımızda, Dumanlı Yağmur Kulesi'nin topraklarında olacağız. Kimse bizi zorlamaya kalkışmaya cesaret edemez. Bu müthiş bir görev; Neredeyse hiçbir şey yapmadan 20 Mortal restorasyon hapı kazandım! "
Wang Ting ve paralı askerlerin tamamı mutlu ve rahattı. Kızıl şehre ulaştıklarında, bu görev onlar tarafından yapılırdı.
Paralı askerlerden bir kısmı, yakında ellerinde olacak olan Mortal restorasyon haplarını hayal ederek yüzlerine heyecanlı baktılar. Hiçbiri Yan Meng'in yüzündeki ifadeyi fark etmemişti.
Jiang Chen'in keskin hisleri vardı ve İlahi Duygusunu geliştirmişti. Yan Meng'in giderek daha gergin olduğunu keşfetti. Yan aileden gelen diğer iki adam da sinirliydi.
"Bunun o kadar basit olmayacağını biliyordum."
Jiang Chen gizlice gülümsedi. Yan Meng aptal değildi. Eğer bu tehlikeli bir görev değildi, o kadar çok Qi Hai savaşçısı işe almak için çok para harcamayacaktı. 8'den fazla erkeği buluncaya kadar yolculuğa bile başlamadı.
Dahası, İlahi Duygusu'nu kullandıktan sonra, arabanın boş olduğunu keşfetti. İçinde hiçbir şey yoktu. Bir kılık değiştirici olarak kullanılıyordu.
"Herkesin dikkatli olsun ."
Yan Meng herkese hatırlattı. Paralı askerler onun söylediğini gerçekten aldırmadı.
"Kardeş Wang, sana bir soru sorabilir miyim? Dumanlı Yağmur Kulesi ile Lee ailesi arasındaki ilişki nasıl? "
Jiang Chen fısıldadı.
"Bu soru için oldukça açık bir cevap. İki kaplan aynı dağda yaşayamaz; bizim iki aile düşman. Hayat ve ölüm meselesidir. "
Wang Ting dedi.
"Bu arabada hazine nedir biliyor musun?"
Jiang Chen arabaya baktı ve daha düşük bir sesle sordu.
"Bilmiyorum. Yaşlı adam bize bunu anlatmak istemedi ve biz de isteyemeyiz. Bu paralı kurallardan biridir. Tahmin etsem Yan ailedeki genç hanımla bir ilgisi olduğunu söyleyebilirim. "
Wang Ting dedi.
"Yan ailenin genç hanımefendi?"
Jiang Chen şaşırmıştı.
"Kardeş Jiang Chen, Kızıl şehire ilk geldiğinizde, muhtemelen Yan ailesinin şefinin yalnızca bir kızı olduğunu bilmiyorsunuzdur. Herkesin gözlerinde tatlı bir elmadır , ama genç bayan zayıf bir vücutla doğdu, o daima hasta. Yan ailesi tanınmış birçok doktor ve birçok simya ustası tuttu, ancak hepsi de mantıksızdı. Hepsi genç kızın 15 yaşını geçemeyeceği sonucuna varmışlardı. Şu anda 14 yaşında olduğu için, sanırım arabada, genç bayan hastalığını geçirmeye yarar bir hazine olması gerektiğini tahmin ediyorum. . Tabii ki, hepsi sadece bir tahmin. "
Wang Ting fısıldadı.
"Bu yazıktır, bu genç bayan nasıl bir hastalık geçirdiğini biliyor musun?"
Jiang Chen merakla sordu.
"Bunu bilmiyorum, fakat insanlar bana hastalığın her yaşta genç kadını vurduğunu söyledi , bir soğuktan acı çekecek ve neredeyse onu öldürecek kadar kötü geçti. Bu üzücü, o sadece 14 yaşında. "
Wang Ting iç geçirdi ve başını iki yana salladı, sevecen bir kalbi olan bir adama benziyordu.
"Haydi gidelim."
Yan Meng, herkese bağırdığı sırada önünde karanlıkta gizlenmiş dağ aralığına baktı.
Crack!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz Saint, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetiştirir ve bir kez daha dünyanın tepesine uzanmak için kavga eder! Hapları hazırlarken benimle rekabet etme,% 100 etkililik benim için anlam ifade etmiyor...