Bölüm 19

1.6K 153 1
                                    

"Genç usta Chen, yetenekle doğdu, mutlaka Mu Rong ailesini yenebilir."

Birisi dedi.

"Hala o kurnaz yaşlı tilki Mu Rong Zhan'ın ne yaptığına karar veremiyorum, ancak eğer genç kuşaklarında Qi Hai seviyesine ulaşmış biri varsa ... Chen'er, kazanabileceğinizi düşünüyor musunuz?"

Jiang Zhen Hai endişeyle Jiang Chen'e baktı. Yalnızca onun, koridordaki diğer insanların hepsi ona baktı. 9. düzey Qi Jing savaşçısı ile Erken Qi Hai savaşçısı arasındaki boşluk küçük değildi.

Dahası, bu meydan okuma yalnızca Jiang Chen'in güvenliği ile değil, aynı zamanda Jiang ailesinin hap dükkânını da içeriyordu. Her şeyi her şeyden önce dikkate almalıydı.

"Baba, endişelenme. Ben emin değilseydim, meydan okumayı kabul etmezdim, cevabım hala aynı. Mu Rong Zhan benimle oynamak istiyorsa onu kabul edip onunla oynamalıyız. "

Jiang Chen, güvenle dururken gözlerini hafifçe kapattı. Yeteneği ile Erken Qi Hai seviyesindeki birisini yenmek bir sorun olmayacak; hatta Orta Qi Hai savaşçısı bile onun için herhangi bir tehdit oluşturmayacaktır. O korkmadı Mu Rong ailesinin kendisine bazı kirli hileler oynaması gerekecekti . Bir şey yapmaktan korksaydı eğlenceli olmazdı.

"Tamam, yazılı meydan okumalarını kabul edeceğim. "

Jiang Zhen Hai'nin ruhu güçlendi, oğluyla ilgili tamamen inancı vardı. Jiang Chen'in Jiang Ru Long'u tek bir grevle öldürdüğünü kendi gözleriyle görmüştü ve dün Jiang Chen Mu Rong ailesinden bir numaralı dehayı yok etmişti ... o sadece diğer gençlerle karşılaştırılamazdı.

Sadece bu değil, Jiang ailesinin de Mu Rong Zhan'tan gelen bu yazılı zorluğu kabul etmesi gerekiyordu, çünkü reddetmeleri insanların dolaylı olarak Mu Rong ailesinden korktuklarını söylemek anlamına geliyordu. Onların haysiyetlerini kaybedeceklerdi.

Tıpkı Jiang Chen'in de belirttiği gibi, haberler Kokulu Gökyüzü şehrinde her yere yayıldı. Herkes yazılı meydan okumadan bahsediyordu.

"Bu sefer başka iyi bir şovun tadını çıkarabiliriz. Mu Rong ailesi, Kokulu Gökyüzü kentinin merkezinde bulunan en genç dahiler arasında bir kavga ile Jiang ailesine meydan okudu."

"Bu doğru, bahislerinin hap dükkânı olduğunu duydum ... Mu Rong ailesinin hepsi bu sefer gidiyor!"

"Mu Rong ailesinin hedefinin Jiang Chen olduğu çok açık. Jiang Chen'in ani yükselişi Mu Rong ailesine yönelik büyük bir tehdit haline geldi, bu nedenle ondan kurtulmak için bu fırsatı kullanmaya ve Jiang ailesini yenmeye çalışıyorlar. Bir zamanlar ve herkes için. Ama anlamadığım şey, Mu Rong Hao bile Jiang Chen için bir eşleşme değildi.Genç nesillerinde Jiang Chen ile savaşabilecek başka dahi var mıydı ?"

"Bu imkansız, Mu Rong Zhan kurnaz bir tilki. O kadar kolay pes etmeyecek , arkasında bir şeyler olmalı ... Sadece bekleyip görmeliyiz."

......

Birçok kişi bunu Mu Rong Zhan'ın ne yapmayı planladığını merak ederek tartışıyordu, çünkü herkes tarafından bilinen gerçeklere göre Mu Rong ailesinin genç nesillerinde Jiang Chen'le savaşabilecek hiç kimse yoktu ... Mu Rong Zhan, Bir şey saklıyordu.

"Jiang ailesinin kabul edeceğini düşünüyor musun?"

"Elbette, Jiang Chen'in öfkesi ile mutlaka kabul edecekler ve kentteki herkesin bundan haberdar olması nedeniyle bunu kabul etmeleri gerekecek. Onların reddetmeleri halinde şehrin gülünç hisse senetleri haline gelecekler."

"Jiang ailesi yazılı meydan okumaya cevap verdi! Jiang Chen kabul etti. Şimdi iyi bir şov izleyeceğiz !"

"Kabul edeceklerini biliyordum, sadece Mu Rong ailesinin Jiang Chen'le 3 gün içinde savaşmak için kimi göndereceğini merak ediyordum. Gerçekten de ailelerinde Mu Rong Hao'dan daha büyük birisi var mı?"

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin