Bölüm 16 - Genç Lord Lee

1.8K 157 2
                                    

Herkes  şok oldu. Sahne çok acımasızdı ve Jiang Chen genç bir iblis efendisi gibiydi ... masum yüzü tarafından kandırıldıklarında şüphesiz insanlar acı çekecekti.

“Ahhh ....... !!!”

Çok az acı çekmesi nedeniyle bayıldığı halde penidi kesilince r olan acıya az insan dayanabilirdi.

Yaşlı adam acıyla haykırdı, yine bayıldığı için tüm vücudu kasılmaya başladı.

"Genç usta, bu yaşlı köpek bayıldı."

Jiang Cheng Jiang Chen'e baktı.

"Bütün elbiselerini soyun, iki bacağını da kırın ve Restorasyon Hapı satmaya devam edebilmemiz için karışıklığı temizlemeden önce bizi rahatsız etmeyecek bir yere atın."

Jiang Chen tesadüfen dedi, ama gözlerinin derinlerinde soğuk, acımasız bir görünüm vardı. Bu hayatı ya da bir önceki hayatı önemli değil, onun düşmanı olmak isteyen herkes iyi bir son bulamazdı.

Jiang ailesinin birkaç muhafızları toplanarak hem Mu Rong Hao'yu hem de yaşlı adamı sıyırdılar. Sonra Jiang Cheng, yaşlı adamın bacaklarını çelik çubuklarıyla kırdı ve ikisini de atölye dışına taşıdı.

"Berbat, bu gerçekten berbat!"

"Bu ikisi tamamen yok edildi, hepsi bu, çünkü Mu Rong ailesinden bir numaralı dahi çok kibirli ... Mu Rong ailesi ve Jiang ailesi şimdi düşmanlar. Buraya gelip gelmek çok önemli değil. bir görünüm, ama Jiang ailesini provoke etmeye başladılar. Bunun olmasını istemekle aynı değil miydi? Jiang Chen ona iyi davranacak birisi değil. "

"Mu Rong ailesinin ünü bugünlerde son derece düşük seviyelere ulaştı. Bugünlerde bir numaralı zekâ ve bir Erken Qi Hai seviyesinde savaşçı kuyrukları kesti ve her iki bacağı da çıplak soyulmadan ve atılmadan önce kırıldı ... Bu genç usta Jiang Chen Mu Rong ailesinin yüzünü bir kez daha tokatladı ve bu tokat hafif değil! "

“Bu doğru, ve şimdi Jiang ailesi% 100 Restorasyon Hapları var Mu Rong ailesi henüz başka güçlü darbe yaşadı birlikte Restorasyon hapları uydurmak için bir simyager var ... Jiang Chen gerçekten kokulu Gökyüzü şehrinde. Bir numaralı dehadır , bir şeyler satın almak ya da ticaret yapmak istiyorsak, Jiang ailesine gitmeliyiz. Mu Rong ailesi onlar için hiç uygun değil ... "

............

Kalabalıklar kendi aralarında tartışıyorlardı. Jiang ailesi ile Mu Rong ailesinin arasındaki kavgayı göz önüne alarak, yalnızca katılmaya uygun olmadığı ve aynı zamanda da savaşçılarında sadece izlenebilirlerdi .

Mu Rong Hao ve Erken Qi Hai düzeyinde yaşlı adamın başına ne korkunç şeyler gelince, kalabalık Jiang Chen acımasız taktikleri sahipti, fakat hemen hepsi her iki aile arasında bu taktikler vardı .

"Hapları satmaya devam et."

Bunu söyleyince, Jiang Chen her iki eliyle de hap dükkânına geri döndü. Sırtının güçlü manzarasını görünce herkes korkmuştu. Bu genç adam sadece bir şeytan gibiydi!

"Genç usta iyilik ve kin, cesaret ve merhameti açık bir şekilde ayırdı ve derin, ince bir zihne sahip ... gelecekte büyük biri olacak. Mu Rong ailesi kesinlikle genç ustaların eşleşmesi değil."

Zhou Bei Zhen kendi kendine düşündü. Bugün yaşananlar Jiang Chen'e karşı tutumunu değiştirdi, 15 yaşında bir çocuğun yapabileceği bir tavır içinde hareket etmedi.

- Mu Rong ailesinde,

Mu Rong Hao'ya ve Qi Hai seviyesindeki yerde hareketsiz yatan yaşlı adama bakarsak, yangın neredeyse Mu Rong Zhan'ın gözlerinden patladı.

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin