Bölüm 25- Zalim Kurallar

1.4K 158 6
                                    

Durum tekrar yoğunlaştı. Mu Rong aile savaşçısı umutlarından bazılarını, özellikle de vazgeçip teslim olanlar geri almıştı. Öte yandan, Jiang ailesinden erkekler hala yüzlerini heyecanlandırdı, ancak bazı endişelerle karıştırıldı.

Genç ustaları, sadece Qi Hai bölgesine atılınca bile güçlü bir performans gösterdiler ... Ancak, Mu Rong Zhan sıradan bir Qi Hai savaşçısı değildi. Onun gibi bir adam Mortal Çekirdek bölgesinden sadece bir adım uzaktaydı ve Kokulu Gökyüzü şehrinin kaplanlarından biri olarak baş etmek kolay değildi. Mu Rong ailesinin bu yıllar boyunca ayakta kalabilmesinin nedeni Mu Rong Zhan'dan kaynaklanıyordu.

Fakat genç usta Jiang Chen mucize yarattı! Dönüşmeden sonra kendine güvenmeden hiçbir şey yapmadı. Mu Rong Zhan'a karşı meydan okumayı başlatan oydu, o yüzden Mu Rong Zhan'ı yenebilmek konusunda emin olmalı.

Bang!

Mu Rong Zhan güçlü Yuan gücünü serbest bıraktı, gücünü Qi Hai dünyasının doruk noktasında olan bir kişi olarak gerçekten korkutucu bir hal aldı.

Mu Rong Zhan, vizyonunu onun önünde duran Jiang Chen'e odakladı. Jiang Chen'in gerçek becerisini keşfetmeye çalışıyordu, ancak maalesef bir şey bulamadı.

Jiang Chen'in yüzü huzurdu ve gözleri bir şey göstermiyordu. O kararlı bir dağ gibiydi ve kimse ne kadar uzun olduğunu anlayamadı. Onun güvenini, yaptığı her şeyde kesinlikle kesin yapan bir tanrı hediye verdi.

"Genç delikanlı, sana neyin harika bir güven verdiğini görmeme izin ver."

Mu Rong Zhan saldırılarına kollarını sallayarak başladı. Yuan gücüyle bir kasırga oluştu ve gelgit dalgası gibi Jiang Chen'e yaklaşmaya başladı.

"İyi."

Jiang Chen'in gözleri parladı, rakibi olması için böyle birine ihtiyacı vardı. Dantianındaki Dragon Marks ları titreşti ve hemen kuvvetli bir Yuan kuvveti serbest bırakıldı. Sadece Jiang Chen'in Yuan gücünün kalitesi sadece Mu Rong Zhan'dan daha güçlü idi.

Hoo hoo ......

Rüzgar kuvvetliydi ve onlara yakın olanlar boğucu davranıyordu. Herkes şok oldu, çünkü Jiang Chen'in bıraktığı Yuan gücü  Mu Rong Zhan'a eşitti.

Bang ......

İki dalga Yuan güç birbirine çarptı ve hava çarpışmadan patladı. Patlama zemin üzerinde büyük bir mermer döşeme kaldırarak yerler etkilendi.

"Ne adam ama."

Mu Rong Zhan şok oldu. Hemen Jiang Chen'e doğru şimşek gibi dolaştı ve saldırdı; Jiang Chen e saldırdığı saldırıya  çok güç verdi. Mu Rong ailesinin yaşamı ve ölümü meselesiydi ve hepsi bu mücadeleye bağlıydı. Kaybolursa, her şey biterdi.

Bang!

Mu Rong Zhan parmaklıyordu, yumruk parlıyordu ve çatırdayarak hava sarsıldı. Bu yumruk Yuan gücüyle doluydu ve Jiang Chen'e kapanmıştı .

Jiang Chen'in gözleri parladı. Bu savaşı severdi; birinin gerçek muharebe gücü kolayca belirlenebilirdi.

Jiang Chen bir zamanlar dünyanın en büyük Aziz olmasına rağmen şu anda çok uzaktı. Biraz ilerletmesi gerekiyordu. En üstteki herkes sayısız kavga ederek, binlerce kemiğe basarak oraya yolculukları kanla boyanmıştı.

Bang!

Yuan güç altındaki iki parlak yumruk birbirlerine çarptı, çevresindeki hava patladığında birbirlerine çarparak iki metal plakalı gibi geldi.

Jiang Chen geriye doğru iki adım attı ve bedenini sabitledi. Mu Rong Zhan'a baktı ve sadece bir adım geri çekildiğini fark etti; ancak Mu Rong Zhan'ın ifadesi daha önce olduğundan daha şok oldu.

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin