Yan Zhan Yun avluda ileri geri yürüyordu. Yüzünde endişeli ve kederli bir ifade vardı ve Yan Chan Yu'nun bulunduğu odanın kapısına bakmaya devam etti. Her saniye onun için acı doluydu .
"Şef, merak etmeyin. Yu'er'ın iyileşip Yan ailesinde ki bir numaralı dahi haline geleceğine eminim!"
Yan Hong Tai onu denemek ve rahatlatmak için bir girişimde bulundu.
"Her şey Kardeş Jiang Chen'e bağlı. Yu'er'in bu zorluğun üstesinden gelebileceğini umuyorum ..."
Yan Zhan Yun sözlerini bitirmemişti, ancak yüzündeki acı ifadeler kendini suçlamasını açıkça ifade ediyordu. Yan Chen Yu'ya bir şey olursa, hayatının geri kalanında kendisini bağışlamazdı.Eğer Şimdi Yan Chen Yu'ya bir şey olursa , o zaman onun hatası sayılabilir.
Aynı zamanda, Kızıl şehirdeki Lee ailesi içinde!
Lee Shan Yue, toplantı salonunda kasvetli bir yüzle oturdu. Yüzündeki korkunç yara titriyordu. Salonun solunda ve sağında 5-6 kişi oturuyordu ve hepsi Mortal Çekirdek savaşçılarıydı.
Geç Qi Hai bölgesinde ki yaşlı bir adam yüzünde panik bir bakışla salona doğru yürüdü.
"Siz Lee Long ve diğerlerinin kimin öldürdüğü bilgisi aldınız mı ?"
Lee Shan Yue, birkaç gün önce dağda, Lee ailesindeki tüm erkeklerle birlikte öldürüldü ve çoğu tek bir kılıç saldırısından dolayı öldü. Lee ailesi Açıkçası Yan Meng'in yapabileceğine inanmadı Yan Meng'in bu kadar becerisi yoktu ve bu yüzden gerçeği araştırmaya devam ettiler.
Yaşlı adam
"Evet, zaten bulduk . Adamlarımızı öldüren kişinin bir genç olduğuna dair çok yüksek bir olasılık var!"dedi.
"Bir genç?"
Herkes şaşkındı.
"Yan Meng, Paralı Asker Meydanında bazı paralı askerler kiraladı ve tüm paralı askerlerin geçmişini kontrol ettim. Becerileri ortalama, ancak Yan Meng'in karavanına son katılan olan beyaz elbiseler giyen genç hakkında bir şey bulamadım. Paralı Asker Meydanı'ndakilere göre, bu gencin Paralı Asker Meydanı'nda göründüğü ilk andır ve Paralı Asker Meydanının amacının ne olduğunu bile bilmiyordu. Sonradan katıldı. Karavan'a gitti ve onları Kızıl Şehre kadar takip etti. Sadece bu değil, Yan Meng ve adamlarının Dumanlı Yağmur Kulesine girdiklerini gördü ve Yan Meng'in bu gençe karşı tutumu nazikti. Bu yüzden adamlarımızı öldürenin bu genç olduğunu tahmin ediyorum "
Yaşlı adam kararlı bir şekilde söyledi.
"Bu tür becerilere sahip bir genç, paralı asker mi oldu? Bu gencin nereden geldiğini öğrendiniz mi?"
Bu adam yüzünde bir kaş çatma ile devam etti.
"Henüz değil, ancak o genç, Yan ailesi bölgesine girdikten sonra görülmedi."
Yaşlı adam yanıtladı.
"Geç bir aşamalı Qi Hai savaşçısını öldürme kabiliyetine sahip bir genç, 28 ildeki kişilerin sadece birkaçı bu özelliğe sahip . Sizler, Kokulu Gökyüzü şehrinden Jiang Chen'i hatırlıyor musunuz? Hong'er'i öldüren küçük piç! Biri bana şunu söyledi: Mu Rong Hao da bu genç tarafından öldürüldü ve Mu Rong Hao'yu öldürebildiğinden Lee Long gibi birini öldürmek bir mesele olmamalı. Sanırım bu genç muhtemelen Jiang Chen olacak! "
Lee Shan Yue'nun sinsi gözleri istihbarat ile parlıyordu .
"Şefin söylediği doğru! Bu gençlik büyük olasılıkla Jiang Chen'dir Lee Long ve diğerlerinin öldürdüğüne göre bu genç Lee ailesinden büyük ölçüde nefret etmeli! Normal bir paralı asker ise hiç bir merhamet olmadan öldürmeye cesaret edemezdi. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz Saint, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetiştirir ve bir kez daha dünyanın tepesine uzanmak için kavga eder! Hapları hazırlarken benimle rekabet etme,% 100 etkililik benim için anlam ifade etmiyor...