Jiang Chen onlara doğru yürüdü ve bir sandalyeye oturdu. Onlara rahatça baktı, ancak sessiz kaldı.
Bunu gören genç adam gülümsedi. Kendisini rahatsız hissetmedi; hapları% 100 etkinlikle birleştiren bir simyager kesinlikle küstah davranma hakkına sahipti.
"Ben Kızıl Şehirden Lee ailesinden Lee Chang Hong'dur. Saygılarımla, Büyük Üstad'a!"
Lee Chang Hong, Jiang Chen'e saygı göstererek ellerini tuttu.
Kızıl Şehirden Lee ailesi mi?"
Jiang Chen şaşkındı, Lee ailesi Kırmızı şehirdeki büyük bir aileydi. Kırmızı kentteki durumu Kokulu Gökyüzü Şehrindeki Jiang ailesinin durumu ile karşılaştırılabilirdi.
Bununla birlikte, Jiang Chen, Lee Chang Hong'un şu anda Jiang ailesine karşı savaşlarında Mu Rong ailesine yardım ettiğini bilmiyordu. Lee Chang Hong'un yanında duran yaşlı adamın% 70 etkililik gösterebilen bir simyager olduğu konusunda hiçbir fikri yoktu .
Aynı şekilde Lee Chang Hong,% 100 etkinlik hapları düzenleyebilen büyük efendinin öldürmek istediği Jiang Chen olduğunu bilmiyordu.
"Büyük usta, bu küçücük kokulu Gökyüzü şehri, yetenekleriniz olan bir adam için çok küçük. Ben, Lee ailesinde yüksek bir vaatte bulunabileceğim Kırmızı şehire benimle gelmelisin! Bu küçük Jiang ailesi, Ailemin çöpünü atmaya da yetkin değildir. Gerçekten burada kalmak gibi büyük bir usta için bir israf! "
Lee Chang Hong hiçbir şeyi saklamaksızın konuştu.
Bu konuşmada Jiang Chen'in Lee Chang Hong hakkındaki hisleri derhal tarafsızdan tiksintiye geçti.
"Buradan kaybolun."
Jiang Chen soğuk bir sesle, saygı göstermeden dedi.
"Az önce ne dedin?"
Lee Chang Hong'un yüzündeki gülümseme dondu, adından bahsettikten sonra önündeki adam çok kaba oldu. Neden bu büyük ustanın saygılı ve kızdığını merak etti.
"Bunu zor yoldan yapmayın" dedi. Benimle efendim konuşurken kibarca, sana gelecek en iyi şey. 28 ilde, efendimle bu şekilde konuşmaya cesaret eden tek bir kişi yok. "
Orta Qi Hai seviyesindeki yaşlı adam çok kızmıştı.
"Büyük usta, sizi bütün samimiyetimle davet ettim!"
Lee Chang Hong öfkeyle dile getirdi.
"Çık dışarı buradan! Jiang Cheng, onları gönder."
Jiang Chen geri döndü ve gittiğinde soğuk bir sesle dedi. Jiang ailesinin ve Mu Rong ailesinin savaşta olduğu gerçeği için değilse, onu zaten öldürmüş olacaktı.
Jiang Chen hemen salondan ayrıldı. Dışarıda duran Jiang Cheng, şaşırmıştı.
"Büyük ustanın öngörülemeyen huyları var ... bekle, ustam benim adımı biliyor mu ?!"
Jiang Chen, Lee Chang Hong'u şok bir ifadeyle terk etti. Daha önce böyle bir şeyle uğraşmak zorunda kalmadı ancak bu küçücük Kokulu Gökyüzü şehrinde birisi buna benzer davranmaya cesaret etti.
"Genç efendim, neden şu adamı hemen öldürmüyorsun?"
Yaşlı adam acımasızca dedi.
"Hmph! Yetenekli olduğunu düşünüyor, bu yüzden bana saygısız davranıyordu. Jiang ailesini yok edip hap dükkânını devralana kadar bekle, sonra nasıl tepki vereceğini göreceğim!"
Lee Chang Hong soğukça söyledi .
"Efendim, lütfen çıkın, burada hoş karşılanmazsınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz Saint, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetiştirir ve bir kez daha dünyanın tepesine uzanmak için kavga eder! Hapları hazırlarken benimle rekabet etme,% 100 etkililik benim için anlam ifade etmiyor...