Bölüm 35 - Ruh Arıtma Hapı

1.5K 154 19
                                    

Herkes sessizdi . Tüm Mortal Çekirdek savaşçıları oradaydı ve onlardan tek bir karar Kızıl şehri sarsabiliyordu. Fakat şimdi 15 yaşlarında genç bir adama umutlarını atamışlardı.

Onlar daha önce olduğu gibi kibirli ve onurlu değildi.Onlar Yan Chen Yu'nun nasıl büyüdüğünü seyreden Yan aileden bazı yaşlı erkeklerdi.O, sevimli, akıllı ve bir melek kadar güzeldi.O tanrılar tarafından gönderilen melekti Yan ailedeki herkes, yaşlılardan gençlere kadar , hepsi onu çok değerli bir prenses olarak görüyorlardı ve öldüyse herkes derin üzüntü içinde olacaktı.

Aslında Yan Chen Yu'da  Dokuz-Yin bedeninin bulunduğunu öğrendiklerinde, her biri olanlardan büyük pişmanlıklar hissetmeye başlamıştı. Jiang Chen'in onlara söylediği şey, hala akıllarının içindeydi. Onlar aptallardı. Yan Chen Yu ölürse , o zaman onların suçu olurdu.

Değerli prenseslerini kendi elleriyle yok ettiler, yalnızca on bin yılda bir görülen eşsiz bir dehayı yok ettiler ... Yan Chen Yu'ya kötü bir şey olursa, hiç kimse kendilerini affedemeyecekti. Herkes hayatlarının geri kalanını pişmanlıkla yaşayacaktı.

Bu  şey, görmek istedikleri bir şey değildi ve onların önünde olan genç adam tek umutlarıydı.

Yan Zhan Yun'un ifadesi temelde bir dilencininki gibiyidi. Jiang Chen'in kendisini reddetmesinden korkuyordu, çünkü Jiang Chen dışında hiç kimse Yan Chen Yue'yu artık kurtaramazdı.

"İç çekmek!"

Salondaki yumuşak bir iç çekiş yankılandı. Yan Chen Yu koltuğundan yavaşça ayağa kalktı ve Jiang Chen'in varış noktasına ulaşıncaya kadar koridor boyunca küçük adımlarla yürümeye başladı.

"Bay Jiang, hastalığımın asıl kökünü biliyorum. Endişelenmem gereken başka bir şeyim yok. Ben ve Bay Jiang'ın daha önce hiç karşılaşmadığı için, Bay Jiang'ın hastalığım hakkında fazla endişelenmesine gerek yok. ”

Yan Chen Yu hafifçe yüzünün ölmek üzere olan birinin yüzüne benzedi . Ve son isteğini  söylemiş gibiydi . O rahat bir ses tonuyla konuştık, ancak Jiang Chen gözlerinde yalnızlığı açıkça görebiliyordu.

Belki Yan Chen Yu gerçekten ölmekten korkmadı. Uzun yıllardır vücudundaki soğuklukla uğraşıyordu ve ölümüyle yüzleşmesi gereken gün için hazırlıklıydı.

Ancak ölümden korkmamak ölmeyi istediği anlamına gelmiyordu. Kimse ölmeyi istemiyordu, özellikle genç olanlar. Ancak Yan Chen Yu'ya olanlar ona sadece çaresizlik hissi uyandırdı.

Yan Chen Yu babasını suçlamıyordu ve yaşlıları asla suçlamıyordu. Sonunda, dokuzuncu Yin meridyeninin yapımını durdurmasına rağmen, sadece ona yardım etmeye çalıştıklarını anladı. t

"Bay Jiang, ne olursa olsun, Yu'er bütün bunlar için sana teşekkür etmek istiyor."

Yan Chen Yu başını kaldırdı ve Jiang Chen'e güzel gözleriyle baktı.

Kristal berraklığında, gözlerine bir bakış, herkesin kalplerini acı çektirdiğini hissettirir. Umutsuzluğun, mücadelenin ve isteksizliğin bir görünümündeydi.

Ona gösterilen göz, Jiang Chen'in kalbini bir iğneyle deldi , kalbini daha hızlı attırdı.

'Onu kurtarmalıyım! Onu kurtarmalıyım!'

Tam şu anda Jiang Chen kararlı bir karar verdi. O kadar kesin bir karar ki hiç bir zaman benzer bir şey yapmamıştı.

"Ölmene izin vermeyeceğim"

Jiang Chen rahatça söyledi. Sözcüğü, Yan Yu Chen'in kalbine akan sıcak bir akış gibi, zayıf vücudunun titremesine neden olmuştu.

"Jiang Chen kardeşim, gerçekten Yu'er'ı kurtarmanın yolları var mı? Harika, bu gerçekten harika!"

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin