Bölüm 26 - Genç Ustanın Güveni

1.6K 155 2
                                    

Herkes Jiang Chen'in emrindeki zulüm karşısında nefes nefese kalmıştı; çünkü söylediği, bir veya iki kişiyi içermediği için, yalnızca mülklerinde çalışan kişiler de dahil olmak üzere Mu Rong ailesiyle ilgili her insanı etkiledi.

Savaşçılar gelince, onların ekimi tabanını yok etmek, onları öldürmekle eşdeğerdi.

"Chen'er, bunun biraz zalim olduğunu düşünmüyor musun?"

Jiang Zhen Hai kaşlarını kaldırırken sordu.

"Jiang Chen, sen bir iblis efendisin, bir insan değilsin!"

"Babamın intikamını almak istiyorum, seni öldürmek istiyorum!"

Mu Rong ailesinin her yerinde  çığlık attılar . Çoğunun kırmızı gözleri vardı ve Jiang Chen'i ne kadar öldürmek istedikleri hakkında çığlık atıyorlardı.

"Baba, bu tarafa bak. Bugün gitmelerine izin verirseniz, yarın dönebilirler ve size zarar verebilirler ... Onları öldürmemeyi söylediğim zaman merhametliydim. "

Jiang Chen bir gülümsemeyle söyledi.

"Baba, savaşta doğru ya da yanlış bir şey yoktur, yalnızca zafer ya da yenilgi var. Yetiştirme dünyasındaki kural aynıdır. Düşmanlarınıza asla merhamet gösteremezsiniz, çünkü düşmanınız minnettar olmayacak ve bir kere de onları bırakırsanız ... Aynı, arka bahçenizde intikam tohumunun ekilmesi ile aynı şey. Yanlış bir şey yapmadılar, fakat bu savaşın bir parçası olduklarından, sonuçlarını taşımaları gerekecek. "

Jiang Chen ilgisiz bir şekilde söyledi. Bu küçük Kokulu Gökyüzü kentinde halk, gerçek bir savaşı göremedi. Bu büyük mezhepler arasındaki kavgalar, tüm alanı kolayca yok edebilir ve sayısız masum insanı öldürür ve insanlarla iblisler arasındaki savaşa gelince ... Onlardan dökülen kan, binlerce kilometre boyunca toprağı kaplayacak kadar yeter.

Kesin ayaklarının altında en koyu kan ve kemik dolu bir yol koydu.

"Her şeyi halletmenize izin vereceğim."

Bunu söyleyerek Jiang Chen döndü ve ayrıldı.

Jiang Zhen Hai Jiang Chen'e baktı. Bir terör dalgası aklından süpürüldü, ama yakında gözleri sertleşti. Arkasına döndü ve kontrol ettiği Mu Rong ailesinden gelen insanlara baktı ve "Genç Ustanın dediğini olarak yapın" dedi. Mu Rong ismi olanların ekim üssü tahrip edilecek ve bir kol kesilecek, ardından şehir dışına kovulacak. "

Jiang Zhen Hai, Jiang Chen'in yüksek özlemleri olan bir adam olduğunu biliyordu. Kokulu Gökyüzü şehri gibi küçük bir şehir onu uzun süre tutamadı ve yakında gerçek kültivatörlerin ikamet ettiği dünyaya adım atacaktı. Nitekim Jiang Chen'in yöntemleri acımasızdı, ancak yalnızca bu tür bir tutum ve metod ile Jiang Zhen Hai'nin gelecekte bir barışı var.

Dramatik bir değişim bu gece oldu. Şehrin her yerinde ateş ve kan vardı ve Mu Rong ailesinin tüm mülkleri iki saatten az bir sürede Jiang ailesi tarafından işgal edildi. Sayısız kişi öldürüldü ya da yaralandı ve hatta Mu Rong ailesinin şefi - Mu Rong Zhan - Jiang Chen tarafından acımasızca öldürüldü. Bundan böyle, Kokulu Gökyüzü şehrinde artık Mu Rong yoktu.

Zhou Bei Zhen, Mu Rong Zhan'ın Jiang Chen tarafından öldürüldüğü haberi dinleyince neredeyse 3 dakika şaşkına döndü . Normal hale geldiğinde derin bir nefes aldı ve içini çekti.

"Küçük genç usta gökler tarafından seçilen bir kişidir, bu yüzden başkalarının yapamayacağı şeyleri gerçekleştirebilir. O gizli bir ejderha gibiydi ve yakında gökyüzünde yüksekten uçacak. "

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin