Bölüm 48 - Kaba Köpek

1.2K 140 13
                                    

Patlaması! 

Yeşil Cehennem Pitonunun İblis Ruhu Jiang Chen'in bedenine girdiğinde, hızla artan enerji hemen her yere taştı ve Jiang Chen'in vücudunun titremesine neden oldu. Titreme giderek şiddetlendi, hatta Jiang Chen'in kaşlarını kaldırmasına neden oldu. Yüzü de ter ile kaplıydı. 

Yeşil Cehennem Pitonunun Şeytan Ruhuna dahil olan şey sadece saf enerji değil , aynı zamanda da o korkunç zehir vardı. Yeşil sıvı Jiang Chen'in bedenine akarken, güçlü aşındırıcı özellikleri Jiang Chen'in tüm organlarını yok edecektir.

Bununla birlikte, Jiang Chen hemen Ejder Dönüşüm becerisini dolaştırmaya  başladı. Ejder İmzaları hemen tüm yeşil sıvıyı kapladı ve son damlasına kadar  tamamını emdi. Ancak Jiang Chen, bu sefer, Ejder İmzaları'nın emdiği tüm sıvıyı tamamen sindiremediğini açıkça hissediyordu. 

Buzz ......

Qi Denizi'ndeki enerjiler dolaşıyordu. Geç Qi Hai Yeşil Cehennem Pitonunun İblis Ruhu , Orta Qi Hai İblis Ruh'u ile karşılaştırılamazdı; çünkü daha fazla enerji vardı. Ejder Dönüşüm becerisinin yardımı ile bu enerjiler Jiang Chen tarafından tamamen emilir ve altıncı Ejder İmzası tamamen kurulmuştu. Hemen kurulan kan kırmızı Ejder İmzası, sanki mutlu olmuş gibi titreşip duruyordu. Sadece bu değil, yedinci Ejder İmzası nın gölgesi de göründü. Jiang Chen'in gücü daha da artmıştı ve geç Qi Hai alanına ulaşmaktan uzak değildi.

Altıncı Ejder İmzası kurulduktan ve Ejder İmzası bittikten sonra diğer Ejder İmzaları  her şeyi sindirmişlerdi. Dantian'ında Qi Denizinin köşesinde yumruk büyüklüğünde yeşilimsi bir jakuzi ortaya çıktı. Ejder İmzaları ve Jiang Chen'in Yuan gücü ile barışçıl bir şekilde orada kaldı. 

"Bu Yeşil Cehennem Pitonunun zehir kaynağı! Haha! Ejder Dönüşüm becerisi gerçekten harika. Ölümcül zehri gerçekten emdi ve sindirdi! Bu kabiliyeti kullanıp kullanamayacağımı görememe izin ver. " 

Jiang Chen gerçekten mutluydu. Bir düşünceyle, yeşil jakuzi, bir talimat aldı ve şiddetle dans etmeye başlamış şeklinde davrandı.

Jiang Chen parmağını gösterdi ve yanıp sönen yeşil ışıklar parmak ucundan çıktı. Yeşil ışık kokusuzdu  ve Yeşil Cehennem Pitonunun zehri gibi kokmadı. Jiang Chen parmağını tekrar gösterdi. Yeşil ışık keskin bir kılıç haline geldi ve tam önünde bir ağaca doğru uçtu. 

Shhhish ....

Yeşil ışık ağaca girdi ve bir parmak ölçülü delik bıraktı. Sonraki saniye, korozyona benzer bir ses ağacın içinden çıkıyor ve içeriden yeşil duman yayılıyordu . Bundan kısa bir süre sonra, ağacın alt kısmı tamamen siyaha dönmüş ve canlılığını yitirmiştir. Jiang Chen, bazen Yuan enerjisini rahatça serbest bıraktı ve ağaca saldırdı. Ağaç aniden çöktü. Ağacın kırıldığı yere baktığında, ağacın iç kısmının tamamen siyah olduğu keşfedilebilirdi. 

"Ne korkutucu bir zehir. Bu gizli beceriyle, fark etmeden birini öldürebilirim! " 

Jiang Chen bundan daha mutlu olamazdı. Bu Yeşil Cehennem Pitonun'dan gelen ölümcül bir zehirdi ve artık bu yeteneğini tam olarak kontrol edebiliyordu. Gerçekten ölümcül bir yetenekti.

Geçmiş hayatında Jiang Chen bir zamanlar Zehirli Lord Du Qian Chou ile savaşmıştı. Sonunda güçlü yetenekleriyle onu yenmekle birlikte, zehir nedeniyle neredeyse ölmüştü . Geçmiş hayatında Ejder Dönüşüm becerisini geliştirirse Zehirli Lord bile bir tehdit oluşturamazdı. 

"Faydaları gerçekten harika" 

Jiang Chen kendinden gurur duyuyordu. Dağdaki yolculuğuna devam ederken Yeşil Cehennem Pitonunun cesedini umursamadı.

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin