Aynı gece Dumanlı Yağmur Kulesi ve Lee ailesi aynı anda mesaj gönderdi. Onlardan sarı bir köpek bulmalarını istedi. Aynı zaman da , buraya gelen Göksel Kılıç Klanı'nın öğrencileri ile ilgili haberler de bir köpek arama haberi ile yayılmıştı.
Bu haber yayılırken şehrin tamamı şok oldu. Herkesin için de bu konuda kötü bir his vardı. Böyle büyük bir şehrin, köpek yüzünden böyle ısınacağını kim bilebilirdi?
Bu nasıl bir köpekti?
"Bu çok komik, neredeyse gülmekten öldüm ! Göksel Kılıç Klanı, Qi Eyaletindeki dört büyük klandan biriydi . Onbinlerce kilometre yolu bir köpek için geldiler ve şehirde böyle bir sansasyona neden oldular. "
"Bu büyük bir şaka. Göksel Kılıç Klanı öğrencileri bir köpeğin peşinde, bence bu sıradan bir köpek değil. "
" Elbette olağandışı bir köpek. Öyleyse, Göksel Kılıç Klanı öğrencileri onu neden bu kadar uzun süre takip ettikten sonra yakalayamadı? Ancak, gerçekten bu köpeğin Göksel Kılıç Klanı'nın öğrencilerini öfkelendirmesi için ne yaptığını merak ediyorum, neden onu kovalayıp böyle bir sansasyona olacaklar ? "
............
Şu anda bu şehirde köpek hakkın da bilgi bulmadan hiç bir yere gidemezdiniz . Bu benzeri görülmemiş ve gerçekten büyük bir şakaydı.
Daha şok edici olan şey, Lee ailesi ve Yan ailesi gerçekten adamlarını göndererek bu şehrin her köşesini aramaktaydı. En ufak köşeleri ihmal etmeye bile cesaret edemiyorlardı.
Aynı zamanda, Dumanlı Yağmur Kulesi ve Lee ailesi bir başka mesaj gönderdi. Göksel Kılıç Klanının öğrencileri ile kentteki genç kuşağa sınav yapacaklardı. Sınava girmek isteyenler yarın sabah Köken Dağı'na gelmesini söylediler.
Mesaj gönderildiğinde, bir kez daha büyük bir karmaşa yarattı.
"Bu ömürde bir gelen bir fırsattı! Kızıl Şehir , Köken Dağı nedeniyle Qi Eyaleti'nin iç bölümlerinden izole edilmişti. Burada dahiler olsa bile , Qi Eyaletindeki bu büyük klanlardan birine katılma şansınız olmayacaktı ... Fakat Göksel Kılıç Klanı'nın öğrencileri geldiği için bize büyük bir fırsat verdiler. "
" Hiç böyle bir fırsata sahip değildim. Eğer müsaitseniz, kesinlikle gitmelisiniz . "
"Doğru. Mevcut bir yer olsa bile, sadece hepsi Dumanlı Yağmur Kulesi ve Lee ailesinin odaları tarafından yakalanacaktı. Eminim bu sınava katılanların hepsi Yan ailesinden veya Lee ailesinden olacaktır. Başka gençlerin bir araya gelmesi durumunda büyük ailelere bağımlı ailelerden olmalılar. Sıradan insanlar için herhangi bir şans olamaz. "
............
Her iki konuda da gevezelik durmadı. Bugün Kızıl şehir için uykusuz bir geceydi. Her iki büyük aile de yarının sınavına hazırlanıyordu ve her köşede köpeği arıyordu. Ne yazık ki, Kızıl şehirin altı üstüne getirildi, tek bir sarı kürk bile bulunamadı.
Yan ailesi içinde bir grup genç erkek toplanıyordu. Bu adamların hepsi Yan Yang liderliğindeydi ve hepsi Qi Hai idi. Hepsi genç neslin yetenekli adamlarıydı ve bunların birçoğu Yan aileye bağımlı ailelerden geliyordu. Doğrudan Yan aileden gelmemelerine rağmen çağrılmışlardı.
"Yarının sınavı son derece önemlidir! Hepiniz Köken Dağına girdikten sonra mutlak samimiyetle işbirliği yapmanız gerekecek. Lee ailesine kaybetmeyin! "
Yan Zhan Yun. Göksel Kılıç Klanı'nın varlığı onlar için ömürleri boyunca sadece 1 kez gelen bir fırsattı.
"Evet efendim!"
Dahi grup birlikte seslendi. Yüksek ruhları vardı ve bunun sadece bir sınav olmadığını anladılar; Bu aynı zamanda Lee ailesi ile olan kavgalarıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz Saint, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetiştirir ve bir kez daha dünyanın tepesine uzanmak için kavga eder! Hapları hazırlarken benimle rekabet etme,% 100 etkililik benim için anlam ifade etmiyor...