Bölüm 28 - Güçlü Ses

1.3K 144 2
                                    

"Şehir Lordu , üzgünüm, ama ben sadece misafirim. Burada ölmek istemiyorum "dedi.

Başka bir adam Lee Shan Yue'ya koştu ve onun önünde durdu. Eğilmek için giden ilk adam Yang Xiao idi ve ikinci adamın adı Chang Shan idi. Her ikisi de Jiang Zhen Hai'yi ziyaret eden misafirlerdi ve bundan önce Jiang Zhen Hai'ye sadık kalmıştılar.

"Yang Xiao, Chang Shan, ikiniz pisliklersiniz! Şehir Lordu size çok iyi davrandı, o halde nasıl bu kadar değersizleşebilirsin? "

Zhou Bei Zhen korkunç bir tavırla söyledi.

"Piç herifler, değersiz pislikler, kendilerini bir daha erkek demeyin!"

Yaşlı şişman adam da kızdı.

"Bırak gitsinler , herkesin kendi iradesi var. Onların bizimle birlikte ölmesine hiç gerek yok. Yaşamak için bir şansın olduğu için ona cömertçe tutunmalısın. "

Jiang Zhen Hai söyledi.

"Köpek gibi diz çöküp yalvarmam , ölmeyi tercih edeceğim"

Zhou Bei Zhen .

"Ben bir erkek olarak öleceğim ve 18 yıl sonra yine onurlu bir adam olacağım."

Sıska ihtiyar adam konuşurken göğsünü ileri attı.

Qi Hai savaşçılarının geri kalanı gitmedi ve diz çökmedi. Hepsinin haysiyetleri vardı ve ayrıca Jiang Zhen Hai onca yıldır onlara güzel davranıyordu. Jiang ailesinin başı belada kaldığı zaman düşman tarafına geçecek olsaydı, artık kendilerini erkek ilan edemezlerdi.

Öte yandan, Lee Shan Yue diz çökmüş olan her iki adama da baktı. Gözlerinde bir ustalık imkânı vardı, "İkiniz de ayağa kalka bilirsiniz . Sizi öldürmeyeceğim, fakat siz ikiniz Jiang Zhen Hai'yi öldüreceksiniz."

Lee Shan Yue Jiang Zhen Hai'ye baktı. Onu şahsen öldüremeyecekti, fakat kendi adamları tarafından öldürülmesini istedi. Bu, ölümünde Jiang Zhen Hai'yi mutsuz edecektir.

"Ne?"

Her iki adam da aynı anda bağırdılar, Lee Shan Yue'nun kendileri için böyle bir talebi olacağını hiç düşünmemişlerdi.

"Sorun nedir? Eğer bunu yapmak istemiyorsanız, ikinizi de şu anda öldüreceğim. "

Lee Shan Yue umursamazca dedi. Mortal Çekirdek'teki güç, hem Yang Xiao hem de Chang Shan'ın kafalarını kuşattı ve nefes almakta zorluk çektiler .

Birbirinize baktılar , dişlerini sıktılar  ve başlarını salladılar.

Bundan sonra ikisi de ayağa kalktı ve Jiang Zhen Hai'ye doğru yürümeye başladılar.

"Şehir Lordu, üzgünüz"

Her ikisi de Yuan gücünü serbest bıraktı. Hayatta kalabilmek için, bunu yapmaktan başka çaresi yoktu.

"S*ktir git"

Konuşan ilk kişi Zhou Bei Zhen idi. O ve sıska yaşlı adam rüzgar gibi ilerledi ve en güçlü ataklarıyla saldırdı.

Bang!

Her iki hain de suçlu hissediyorlardı ve öfkeli olan Zhou Bei Zhen ve diğerleri için bir eşleşme olmadığını biliyorlardı. Onlar vuruldu ve çok uzakta  yere düştüler , uçarak gönderdiler.

“Hıh!”

Lee Shan Yue soğuk bir hımph bıraktı. Vücudundan güçlü bir Yuan kuvveti dalgası gönderdi ve Zhou Bei Zhen'i gönderdi ve  geriye doğru uçtu. Yağlı ve sıska yaşlı adamın her ikisi de daha düşük beceri düzeyindeydi. Sonuç olarak, ikisi de kan kustu. O zaman Lee Shan Yue arasındaki fark çok büyüktü.

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin