Bölüm 13 - Kapıya Gönderilen Parayı Mı Atmak İstersiniz

1.8K 164 1
                                    

Çok uzun süre beklemeksizin, hap dükkânının önüne uzun bir ahşap masa yerleştirildi. Yaşlı şişman  adam yüzüne huzurlu bir bakışla yanına oturdu.

Jiang Cheng, büyük tabela girişin yanına yerleştirildi, "Restorasyon Hapları almak isteyenler için, bunu dikkatle okuyun."

Jiang Chen (koruma olan ) , genç ustasına karşı büyük bir saygı duyuyordu ve hap dükkânının Restorasyon Haplarını % 100 etkililikle satacağını duyunca kendisi de gönüllü oldu. Jiang Chen, başlatma işlemine yardım etmek için ona bu görevi verdi.

Jiang Cheng işareti koyduktan sonra kalabalıklar sessizleşti, hepsi işarete ve büyük siyah harflerine bakıyordu.

【% 100 etkililik restorasyon hapı - her biri 4 Altın Para ]

【% 100 etkililik ile bir Restorasyon Hapı için iki adet% 60 Etkinlik Restorasyon Hapı ve 3 adet Altın Parayla değiştirilebilir】

【Her gün kişi başı 3 hapla sınırlıdır.

Tabela,% 100 etkililikle Restorasyon Hapları alırken kuralları açıkça belirtti.  Restorasyon Hapları satın alma gerekli para gerektirir ve parayı harcarken hâlâ şartlarını yerine getirmek zorunda kaldınız. Kokulu Gökyüzü şehrinde böyle bir şeyin ilk kez gerçekleşti.

Ancak, Restorasyon Hapları çok cazipti, insanlar satın alma koşuluyla bile şikayet etmeyecekti. Çoğu insan bunun iyi bir karar olduğunu düşündü; günlük satın alabilecek miktarın sınırlandırılması, zengin ailelerin hepsini satın almalarını engelledi.

"% 100 etkililiğe sahip tek bir Restorasyon Hapı 4 Altın Paraya değer, bu Restorasyon Hapı'nın önceki fiyatının 4 katı!"

"Fiyat adaletli olarak düşünülmeli, sonuçta hepsi de% 100 etkililikle Restorasyon Haplarıydı. Onların değeri% 60 etkilidir Restorasyon Hapları ile karşılaştırılamaz. Yetiştirmek zaten zordur, artı Restorasyon Haplarındaki safsızlıklardan kurtulmak çok zaman alıyor ... Üstelik bu saf olmayanlardan tamamen kurtulamıyoruz, bunun yerine bu saf olmayan maddeler vücudumuzda saklıyor. Ancak Restorasyon Haplarımızın% 100 etkililiği olsaydı, bu kirliliklerden endişe etmeyeceğiz. Jiang ailesinin gerçekten bu % 100 etkililikli Restorasyon Haplarına sahip olup olmadıklarını merak ediyorum. Umarım hepimizi eğlendirmezler. "

"WA! Jiang ailesi, Restorasyon Haplarını% 60 etkilemekle geri almak istiyor ... Fakat fiyat çok pahalı ... 2 Restorasyon Hapı alımında% 60 etkinliğe sahip 2 adet Altın Parayı harcadım ve Onları Restorasyon Hapı ile değiştirmek istersem % 100 etkililikle o zaman toplamda 5 Altın Paraya dönüştürerek başka bir 3 Altın Parayı eklemem gerekecek ... Doğrudan% 100 etkililikle doğrudan bir Restorasyon Hapı satın almaktan daha pahalı! "

"Bu hiç doğru değil,  otoban soygunu! Ancak,% 100 etkinliğe sahip Restorasyon Hapları gerçekten var ise, daha çok harcama yapmalı ve Restorasyon Hapımı% 60 etkililikle satmayı tercih ediyorum! "

............

Topluluklar, aralarında dükkan girişinin önünde tartışıyorlardı. Ticaret kuralları başarıyla büyük ilgi gördü. Pahalıydı, fakat Jiang ailesi gerçekten Restorasyon Haplarını% 100 etkinlikle sağlayabilirse ... Restorasyon Haplarını% 60 etkileyebilecek kadar kim aptallık yapardı?

"Gerçekten burada% 100 etkililik gösteren herhangi bir Restorasyon Hapı var mı?"

Birisi bağırdı. Kalabalık hâlâ bununla ilgili kuşkular vardı.

"Tereddüt etmeyi bırakın. Satın almak istiyorsanız sıraya girin! "

Jiang Cheng merdivenlerde durdu ve parmağını kalabalığa doğru işaret etti, yüzünde küstah bir bakış vardı.

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin