Bölüm 22- Qi Denizi Şekillendirme

1.6K 153 4
                                    

Mu Rong Zhan'ın gözleri titriyordu; Lee ailesinin gelmesini bekliyordu. Lee ailesi geldiğinde Jiang ailesinin azabı yerine getirilecek. Ve sonra, Kokulu Gökyüzü kenti Mu Rong ailesine ait olacak.

"Hao'er, intikam neredeyse geldi. Bu küçük piç Jiang Chen sefil bir son bulacak. "

Mu Rong Zhan'ın ifadesi acımasızdı. Jiang Chen'in çekirdeğinden nefret etti ve etini yiyebilmeyi diledi. Olayın nedeni, damat getirirken ve en son ölüm maçında Mu Rong ailesinin onuru Jiang Chen tarafından harap olmuştu.

Dahası, Jiang Chen, Erken Qi Hai aşamasında olan genç Lord Lee'yi yenebilirdi, yalnızca dokuzuncu seviyedeki Qi Jing savaşçısıydı. Onun potansiyeli Mu Rong Zhan'ın kalbinde bir iğne gibiydi ve eğer bu dehanın büyümesine devam etmesine izin veriyorsa, Mu Rong ailesinin şehir dışına çıkması sadece birkaç yıl alacaktır.

Şükürler olsun Jiang Chen, Lee ailesini rahatsız etti, Mu Rong Zhan'a başkasının elini öldürme fırsatı verdi.

Şu an için beklemek gerekiyordu. Sonra bir şey yapmadan olgunlaşmış meyveleri seçecektir.

Sakin Mu Rong ailesinin aksine Jiang ailesi çok meşguldü. Jiang ailesinin ana üyeleri Jiang Zhen Hai ve Zhou Bei Zhen tarafından idare ediliyordu. Bütün kuvvetlerini bir araya getiriyorlardı ve Jiang Chen'in Mu Rong ailesini yenmesi için komutasını bekliyorlardı.

Jiang Chen meşhur olmuştu; ünü, şu an Jiang Chen'e komutanlar gibi davranan Jiang Zhan Hai'den bile daha büyüktü.

Bütün Jiang ailesi hazırlanmakla meşgulken, çok sessiz bir yer vardı ... Jiang Chen'in evi. Jiang Zhen Hai, kimsenin Jiang Chen'in evinin 100 metre içinde gelmesine izin verilmediğini söylemişti.

Jiang Chen, evinde yetiştiriyordu ve Lee Chang Hong ile olan savaşından çok fayda sağlıyordu. Lee Chang Hong'un becerileri onun için hiçbir zaman bir tehdit oluşturmazken, Jiang Chen hala bir Qi Jing savaşçısıydı.

Jiang Chen, Qi Jing bölgesinin zirvesine ulaşmıştı ve Qi Denizini Dantian'da kurmaktan yalnızca bir adım uzak kaldı ve böylece Qi Hai bölgesine ulaştı. İhtiyacı olan şey bir fırsattı. Bugünkü kavgada bütün güçlerini kullanmıştı ve aynı zamanda tüm gücünü tüketen One Solar Fingers ı kullanmıştı. Bu, onun darboğazı atmasına, nihayetinde Qi Hai seviyesine ulaşmasına izin vermesiydi.

Qi Jing, her bir savaşçının geçmesi gereken bir temel seviyesiydi. Qi Jing, savaşçılara bu dünyadaki Qi gücünü hissetmek ve anlamak ve bu Qi gücünü bedenlerine emerek, birlikte yetiştirmek için Yuan gücü yaratmak için izin verdi.

Bununla birlikte, bir Qi Jing savaşçısı içindeki Yuan yoğunlaşmadı. Vücutta dağılmıştı. Bir savaşçı dokuzuncu Qi Jing seviyesine ulaştığında, Dantianları'nda bir Qi Denizi kurmaya çalışabilirdi. Qi Denizi kurulduktan sonra, vücudun içindeki tüm Yuan gücü kendi Qi Denizinde toplanacak ve konsantre olacak.

Jiang Chen bacaklarından geçerek büyük, yeşil bir kayalık üzerinde oturdu. Dantian'ında kanlı renkli Dragon Mark, titreşiyordu ve vücudundaki Yuan gücünü huzursuz ediyordu.

"Vakit geldi. Qi Denizi, hemen aç! "

Jiang Chen'in haykırdığı gözleri parladı ve Dragon Daha önce hiç olmadığı kadar titremeye başlamıştı. Aslında onun Qi ve kanı olan kırmızı ışığın dalgalarını serbest bıraktı.

Buzz!

Dantianı uğultuya başladı; Dragon Mark'ın titreşimi nedeniyle, güçlü Yuan iktidarı Dantian'da dayak yormak üzere yılan gibi gelmişti.

Yuan gücü ve Dragon Markası Dantianında senkronizasyonda çalışan araçlar gibiydi. Yakında Dantian'da bir çatlak açtılar.

Vızıldamak!

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin