Bölüm 34 - Mortal Çekirdek Savaşçısını Azarlamak

1.3K 145 17
                                    

Kusursuz, tek bir safsızlık olmadan! Diğerlerini aşan doğal bir güzellik.Jiang Chen her türlü güzel kız çocuğunu görmüştü ve zirvesindeyken bile en güzel bakirler bile Jiang Chen'e atacaklardı. Ancak Jiang Chen, Sadece ekim üzerine yoğunlaşmıştı. Kadınlar tarafından dikkatini dağıtmak istemedi. Bu yüzden bu bakire azize bir göz atmaya bile zahmet etmedi.

Ancak, önünde 14 yaşındaki genç bayandan gözlerini bile alamadı. İlk kez aşık olduğu hissine kapıldı. Aslında Jiang Chen, bu dünyada sahip olduğu her şeyi hemen hemen gördü ve yaşadı. Ancak sevgi ve ilişkiler geldiğinde yeni başlayanlardan başka bir şey değildi.

Bu genç bayan Yan ailesinin genç hanımefendi, Yan Chen Yu idi.

Dumanlı Yağmur Kulesi, Yan Chen Yu'nun doğumundan önce başka bir adı vardı, ancak doğduktan sonra Dumanlı Yağmur Kulesine dönüştürüldü. Bundan sonra, Yan Zhan Yun'un gerçekten kızını sevdiğini kolayca anladılar.

[Dumanlı Yağmur Kulesi = Yan Yu Lou]

Yan Chen Yu baktı ve Jiang Chen'e bir gülümsemeyle baktı.Görselliği çok saftı ve gülümsemesi çok temizdi.O sadece göklerden gelen bir peri gibi görünüyordu.

Ancak, Yan Chen Yu'nun soluk görünümü solgun ve hasta görünüyordu. Uzun süren hastalığına rağmen en ufak bir güzellikten etkilenmedi.

"Hey çocuk, ne bakıyorsun?"

Yan aileden bir Mortal Çekirdek savaşçısı Jiang Chen'e seslendi.

Jiang Chen uyandı ve zihninin geçici olarak dolaşırken gittiğini fark etti.

"Neler oluyor, aklım dolaşıp gitti? Bu yılın en büyük şakası olmalı. Aşk yüzünden bana bunun olduğunu söyleme" dedi.

Jiang Chen, konuşamıyordu, onun gibi biri onun zihnini dolaşırken hissetmeyi uzun süre unuttu.Ancak, genç bir bayan yüzünden bir daha bu duyguyu yaşamıştı. Bu onun gibi birisi için büyük bir utançtı.

"Bana neden bağırıyorsun? Genç hanıma bakmazsam, durumunun ne olduğunu nasıl bilebilirim?"

Jiang Chen, Mortal Çekirdek savaşçısına baktı ve direk olarak yanıt verdi.Tabii ki, aynı zamanda utancını korumaya çalışıyordu.

"Sen ... İyi ... Daha iyi, sana iyi bir ders veririm!"

Mortal Çekirdek savaşçısı çok kızmıştı. Onun statüsüyle kimse onunla böyle konuşmaya cesaretedemedi, özellikle de çok gençti.

"Yeterli."

Yan Zhan Yun herkesi sakinleştirdi ve Yan Chen Yu'nun önünde yürüdü, "Bugün nasılsınız?"

"Baba, ben iyiyim."

Yan Chen Yu dedi. Her ses puslu bir yağmur gibi, çok yatıştırıcıydı.

"Seni  Jiang Chen ile tanıştırayım, hastalığını iyileştirebileceğini söyledi!"

Yan Zhan Yun'un kızına bakışı, acı ve keder dolu bir görünümdü.

"Baba, gitmesine izin ver, hastalığım iyileştirilemiyor."

Yan Chen Yu başını salladı.

Jiang Chen tekrar Yan Chen Yu'ya baktı. Sunulan tüm insanlar Mortal Çekirdek seviyesinde olduğu için onu taramak için İlahi Duygusu'nu kullanmadı. İlahi Duygusu hala zayıftı ve geç dönem Mortal olan Yan Zhan Yun Temel savaşçı, Jiang Chen'in İlahi Duygusunu kullanıp kullanmadığını kolayca keşfedebilir.

Ancak, Jiang Chen'in kartal benzeri vizyonu vardı. Yan Chen Yu'nun enerjisini görebildi ve düşüncelerini dikkatle ve nihayet doğruladı.

"Genç Bayan Yan, sormama izin verin, hastalık sizi vurursa, vücudunuzun her yerinde buz gibi bir soğuk hissediyor musunuz, sanki vücudunuzdaki buzullar akıyor, iç organlarınızı donduruyor gibi mi oluyor?"

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin