"Ticaret envanterimizde sadece bir Kaplan İblisin ruhunu bulabildik, ancak yalnızca Erken Qi Hai seviyesinde idi. Hapınızın etkililiğini etkilemekten korktum ... Bu yüzden bir adamı Kızıl Şehire gönderdim ve bir Kaplan İblisin ruhunu Orta Qi Hai seviyesinde buldum. Hap atölyesine yerleştirildi. "
Jiang Zhen Hai söyledi.
"Teşekkürler baba!"
Jiang Chen'in gözleri parladı.
"Bana teşekkür etmenize gerek yok."
Jiang Zhen Hai yüzünde bir gülümseme ile söyledi.
......
-Hap atölyesi!
Fırının yanında ot çeşitleri vardı. Jiang Chen onları inceledi ve Bin Yapraklar Çim, Yüz ruh otu, Mavi Çim Bırakma vb. Gördü. Bunların hepsi Kaplan Restorasyon Hapı oluşturmak için gerekli olan malzemelerdi ve orada kırmızı bir kutu vardı: Kutunun iç tarafında bir yumruk kadar bir ruh vardı. Bir kristal gibi görünüyordu ve zayıf bir parlaklık yayıyordu. Jiang Chen, enerjiyi tek bir bakışla hissediyordu.
"Ateşli Kaplanın iblis ruhu ve içindeki ateş çekirdeği saf ve hasarsız ... Bu beklenmedik bir bonus!"
Jiang Chen hem mutlu hem de şaşırmıştı. Bu şeytan ruhunun kökenini tek bir bakışla görebiliyordu.
Ateşli Kaplan normal bir iblis canavarıydı, ancak yine de nadir bulunan bir kaplan türüdür. Özel bir kan çizgisi yoktur, ancak çok özel bir ateşe sahiptir.
Ateşli Kaplan ateşi çok güçlü değildi, ancak hapları hazırlamak için normalde kullanılan ateşten çok daha güçlüdür.
Dahası, bu yangını emildikten sonra Soğutma Gücünü kullanarak sıcaklığını ayarlayabilirsiniz. Normal bir simyagerin belirli bir yöntem olmadan harici ateşi emmesi çok zor ve risklidir, ancak Jiang Chen'in ateş ateşi emici olması için de kolay ve basit.
"Hadi!"
Jiang Chen elini şeytana salladı ve avucuna düşmeden önce derhal havaya uçtu. Jiang Chen daha sonra ellerini karmaşık bir desenle katladı. Karmaşık desenin etkisiyle, kırmızı bir yangın çekirdeği şeytan ruhundan çıktı.
Jiang Chen ağzını açtı ve yangın çekirdeğini yuttu.
Yangın çekirdeği emindikten sonra, ruhun çekirdeği ve vücudun içindeki Yuan gücü ile birleşecek ve kişinin, Ruh Gücü ve Yuan gücünün izin verdiği kadar çok ateş üretmesine izin verecektir.
Yangın çekirdeği vücuda girince Jiang Chen yanma hissi uyandırabilirdi, bu yüzden hemen Ruh Gücünü büyük bir dalga gönderdi ve ateş çekirdeğini bastırdı.
Yangın çekirdeği Dragon Transfortmation becerisinin ve Güçlü Ruh Türetme becerisi sayesinde inanılmaz bir hızla birleşiyordu. Jiang Chen, yangın çekirdeğini absorbe etmek için kullanılan orijinal yöntemi terk etti ve bunun yerine yalnızca Dragon Transfortmation ve Güçlü Ruh Türetme becerilerine dayandı.
Dragon Transfortmation becerisi, dünyadaki herhangi bir özel kan çizgisini absorbe edebilir, normal bir yangın çekirdeği bunun için zor bir iş değildi. Buna ek olarak, Güçlü Ruh Türetme becerisinden de yardım geldi.
Jiang Chen elini sıvazladı ve birkaç dakika bekledikten sonra avucunun içine ateşli bir kırmızı alev çıktı. Jiang Chen giderek daha fazla Yuan gücü gönderdi ve alevin karşılığında daha da büyüdü.
"İlk Dragon Marks işareti daha yoğunlaşmış ve daha canlıydı Bu ateş ruhundaki tüm enerjiyi emersem, Erken Qi Hai seviyesine ulaşabilirim ... Fakat bir temel oluşturmak bundan daha önemli. Önce temel üzerine odaklanmalıyım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz Saint, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetiştirir ve bir kez daha dünyanın tepesine uzanmak için kavga eder! Hapları hazırlarken benimle rekabet etme,% 100 etkililik benim için anlam ifade etmiyor...