Bang! Bang!
İki patlama sesi duyuldu ve Jiang Chen ile büyük sarı köpek mağara duvarına çarptı. Büyük etki bütün mağaranın sallanmasına neden oldu. Mağarayı kayalar yukarıdan düştükçe tozla kapladı.
Jiang Chen ve büyük sarı köpek, başta Jiang Chen olmak üzere aptalca ifadelerle birbirlerine baktılar. Yumruğunu şimdi en az 50.000 jinlik bir kuvvet bulunduğunu biliyordu. Köpeğin kafası gerçekten sertti ve etki kolunu uyuşturdu.
Büyük sarı köpek Jiang Chen'e baktı. Önündeki bu genç adamın bu kadar büyük bir gücü olduğunu asla fark etmemişti. Vücudu da neredeyse kendi kadar güçlüydü.
"Bu genç adam en üstte ki birinin havasını yaymaktadır. Doğmuş bir kral gibi ama gerçek yaşına uygun değil ... Ayrıca bu adamın muharebe gücü çok güçlü, bu yüzden onu yersem kesinlikle tonlarca fayda elde edeceğim! "
Büyük sarı köpek kendisi için düşünüyor. . Jiang Chen'in gücüyle şok olmasına rağmen, Jiang Chen'in yüksek miktardaki qi si ve güçlü kanı sadece ona açlık getirdi.
"Genç dostum, burası çok küçük. Burada düzgün bir şekilde savaşamayız; dışarıda savaşalım "
dedi. Büyük sarı köpek.
"Pekala, dışarıya çıkalım."
Jiang Chen başını salladı. Bunun da iyi bir fikir olduğunu düşündü.
Bir insan ve bir köpeğin mağaradan geniş açık vadiye doğru yürüdüğü.
Swoopsh!
Aynı anda eski canavarlar kadar kalın cildi olan iki varlık çarpıştı. Onlar, savaşı başlatmak için aklınıza gelebilecek en özgün ve acımasız yolları kullandılar.
Clang clang clang ......
Yakında insan ile köpek arasındaki kavga siyaha döndü. Biri insanı yemeyi, diğeri öldürmek ve kanını içmek istedi. Saldırıları her çarpıştığında, çarpıcı metal sesleri çıkar ve ateşli kıvılcımlar üretirdi.
"Kahretsin, aptal köpek cildiniz metalden mi yapılmış ?"
Jiang Chen yüksek sesle azarladı. Vücudu inanılmaz güçlü ve dayanıklıydı, ama bu aptal köpeğin gururunu elinden aldı . Avucu vücuduna çarptığı zaman geriye doğru zorlandı , ama biraz acı çekmedi.
"Vücudunu eğitmek için nasıl bir yöntem kullandınız ? Biraz güçlü bir beceri ile yetiştiriyor olmalısın. Bana hangi beceri olduğunu söyle ve çabuk ölmenize izin vereceğim! "
Büyük sarı köpek daha aşağı olmayı kabul etmeyi reddetti, ancak savaştıkça korktu.
"Aptal köpek, hızlı ölümüne izin vereceğim! Tek Güneş Parmağı! "
Jiang Chen yüksek sesle bağırdı ve Tek Güneş Parmağını serbest bıraktı. Büyük altın parmak, gökyüzüne dokunacak kadar güçlü, büyük bir metal direk gibiydi. Daha sonra büyük sarı köpeğe doğru uçmaya başladı.
"Toprak (Dünya) sıralamasında dövüş becerisi? Genç adam, gerçekten sıradan biri değilsin. "
Büyük sarı köpek bilgiliydi ; Tek Güneş Parmağının seviyesine tek bir bakışla anlayabilirdi. Ancak saldırıdan asla korkmadı. Büyük sarı köpeğin ağzını açtı ve altın bir kiriş tükürdü. Altın ışın hemen genişledi ve Tek Güneş Parmağı kadar büyük bir ışın haline geldi. Daha sonra Tek Güneş Parmak Kirişine doğru uçmaya başladı.
Bang!
Tek Güneş Parmağı ve devasa altın ışın birbirine çarptı, vadiyi dolduran altın ışıklar. Büyük patlamalar başlattı ve tüm vadi boyunca titreme başladı, vadinin sınırındaki zayıf İblis Canavarlarının bir kısmını dehşete düşen ifadelerle kaçmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz Saint, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetiştirir ve bir kez daha dünyanın tepesine uzanmak için kavga eder! Hapları hazırlarken benimle rekabet etme,% 100 etkililik benim için anlam ifade etmiyor...