Halkın ön kapısının önünde ayakta duran Şehir Lordu'nun malikanesinin dışında kalabalık toplandı.Jiang Zhen Hai ve Jiang Chen, uzun geçit töreni onlara doğru ilerledi, her iki yüzünde de karşılık olarak acımasız bir gülümseme çıktı.
"Bunu gördün mü, baba? Basit bir düğün için böyle uzun bir geçit töreni getirerek, Mu Rong Zhan sadece bizi gülümseyen bir hisse senedi haline getirmekle kalmıyor, aynı zamanda bize baskı yapmak istiyor."
Jiang Chen dedi.
"Hmph! En son kimin gülecek olacsğına bakalım."
Jiang Zhen Hai cevapladı.
"Haha, kardeşim Jiang, damadı almaya geldim.O kendini hazırladı mı?"
Mu Rong Zhan yüksek bir sesle, "gelin de dediği zaman daha yüksek sesle bağırdı" dedi.
"Elbette oğlum hazır. Sen de, git ağabeyi al."
Jiang Zhen Hai bir gülümsemeyle cevap verdi.
"Lütfen Mu Rong amcam sakin olun , kardeşimi şimdi gidip alayım."
Yumruklarını bastırıp Mu Rong Zhan'a hafifçe eğilerek Jiang Chen döndü ve gitti.
Kırmızı bir bornoz giyen Mu Rong Zhan, mutlu görünüyordu, oysa kuşa bir koronet ve elbisesi üzerine kırmızı bir eşarp giyen Mu Rong Xiao yüzünde utangaç bir ifade vardı. Yüzüne bakan yüzüne baktıktan sonra 3 gün boyunca yemeyi bırakacaktı. Bir çok insan yüzüne bir daha bakmaya cesaret edemezdi.
"Hanımefendi, birisine işkence yapmak için Tanrı" dan gönderilmelisin. "
Mu Rong Xiao Rou ile evlenip bir insanın hayatını nasıl yaşayabileceğini hayal etmek zordu.
"Kenara çekil."
Bir süre sonra, Jiang Chen'in ön kapısına yürüdüğü omzunun üzerinde devasa bir tabutla yürürken Şehir Lordu'nun konağından yüksek sesle bağırıldı.
Bang!
Jiang Chen, tabutun önüne tabutun önüne büyük bir ses çıkaran özel bir şeymiş gibi salladı. Tabutun önü geçit törenine bakıyordu ve üzerinde büyük bir sözcük açıkça görülüyordu.
'Merhum' ( ölmüş birinden bahsederken huzura kavuşması için kullanılır )
Kalabalıklar orada olmaması gereken tabuta bakıyordu ve aniden hepsi sessizleşti.
Ne yapıyorlardı? Düğün töreni sırasında tabut getiriyorlardı bu çok can yakıcıydı . Şehir Lordu ne düşünüyordu?
Mu Rong Zhan'ın ifadesi anında değişti. Jiang Zhen Hai'ye bakıp yüksek sesle, "Kardeş Jiang, bunun anlamı nedir" diye sordu.
"Üzgünüm. Dün hastalığım nedeniyle ağabeyim öldü, bu yüzden Bayan Mu Rong yalnızca kardeşimin cesediyle evlenebilir. Sunulabileceğinden emin olmak için birilerine onun için bu tabutu yaptırmasını istedim. Ah, tabii ki orada bir damat kıyafeti giyiyor. "
Jiang Chen yüksek sesle, herkesin onu net bir şekilde duymasını sağlıyordu.
'Ne!'
Kalabalıklar hemen sese kapıldı. Daha önce hiç böyle bir şey görmemişlerdi! Mu Rong'un ailesi gelini getirmek için gelmişti, bunun yerine ölü bir cesetle karşılandılar. Jiang Ru Long'un gerçekten ölmüş ya da canlı olup olmadığı önemli değil, ünlerini kısır moda berbat etmek için açık bir hareket olduğu için.
Özellikle Mu Rong'un ailesi o kadar büyük geçit törenine girdiğinde, tek bir tabut itibarını boşaltmaya yeterdi.
"Jiang Zhen Hai, şakanızı çok ileri taşıyorsunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz Saint, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetiştirir ve bir kez daha dünyanın tepesine uzanmak için kavga eder! Hapları hazırlarken benimle rekabet etme,% 100 etkililik benim için anlam ifade etmiyor...