Bölüm 20 - Zayıfın Kaderi Ölmektir

1.5K 157 4
                                    

"Hmph! Sen zayıf bir insansın. Gözümün içinde, karıncadan başka bir şey değilsin. Tek bir grevle kolayca öldürebilirim!"

Lee Chang Hong'un vücudu sallanmaya başlamış, qi'sini gönderdi ve Jiang Chen'e doğru sertçe vurdu. Delgi o kadar güçlü ki havada gürleyen bir ses çıkarmıştı. Yumruğundan parlak bir ışık geldi ve Jiang Chen'e doğru gidiyordu . Bu tek yumrukla yenilmek üzereydi.

"Çok zayıf."

Jiang Chen başını salladı. Dantian'ındaki Dragon Markı titriyor, kemikleri çatırdayarak. Jiang Chen, Lee Chang Hong'a doğru yumruk attı. Demirden daha güçlü olan yumruğu Lee Chang Hong'un yumruğuyla çarpıştı.

Bang!

Her iki yumruk da bir araya geldi, etrafındaki hava titriyor. Çarpmadan gelen enerji dışarı doğru patladı, her yönden gönderiyordu, ancak bir sonraki sahne hiç kimsenin beklemediği bir şeydi.

Clop clop clop!

Lee Chang Hong geri adım atmak zorunda kaldı, her adım ağırdı. Kolu ağrıyordu ve karıncalanma hissi hissediyordu, qi ve kan karışıklıktı.

"Ne?"

Lee Chang Hong güvensizlik içinde bağırdı. Savaşı başladığı günden beri tek bir adım atmayan Jiang Chen'e baktı. Zihni şok ve inanmazlıkla doldu ... Bu beklediği bir şey değildi.

Sadece 20 yaşında iken bir Qi Hai savaşçısı haline geldiği için tanrıya yetenek verdiği hissetti. Sıradan Erken Qi Hai savaşçısı onunla karşılaştırılamaz ve Jiang Chen'in hala kendi Qi Denizini kurmadığını hissediyordu .Jiang Chen sadece dokuzuncu kademe Qi Jing savaşçısıydı, ama sadece bir yumrukla onu geri çekilmeye zorladı ... zihni şok ederek durumu anlamaya çalışıyordu.

Qi Jing, beş temel alanındaki ilk alandır. Qi Jing dünyasında bir savaşçı olduğunda onun Yuan gücü bedeninde dağılmış olacak ve Qi Hai seviyesine ulaştığında onun Yuan gücü toplanacak. Bir nokta Dantian'da bir Qi Denizi kurduğunda bütün Yuan gücünü tek bir yerde toplayabilir. Bu, Qi Jing bölgesi ve Qi Hai bölgesi arasındaki en büyük farklılıktı.

Fakat Jiang Chen, Yuan gücünü Dragon Mark'da depolayan Dragon Transfortmation becerisini geliştiriyordu; bu nedenle Yuan gücü zaten bir yerde toplanmıştı.

"Bu nasıl mümkün olabilir?"

Mu Rong Zhan'ın yüzündeki gülümseme ansızın kayboldu.

"Korku verici ! Erken Qi Hai savaşçısı bile yumruğundan geri adım atmak zorunda kaldı, ne kadar güçlü ..."

"Bu yumruk çok güçlü oldu. Jiang Chen'in hala gerçek güçlerini göstermediğini hissediyorum ... Bu genç adam bir canavar!"

"Erken Qi Hai savaşçısını ancak Qi Jing seviyesinde bastırabilir ... Bu nasıl mümkündür, eğer yenilirse o zaman Mu Rong ailesini yok edecek!"

Çoğu kişi şok oldu, Jiang Chen'in yaptığı, herkesin beklentilerinin dışındaydı, gücü çok kuvvetliydi. Savaşa katılmayan bir dağ gibi duruyordu.

"İyi çok iyi."

Jiang Zhen Hai gülümsemeye başladı, gözlerindeki endişeli bakışlar gitti. Böyle bir oğluyla atasının mezarı ateşlenmelidir ... hayır patlıyor olmalı!

"Sen çok zayıfsın, sadece gücümün% 70'ini kullandım."

Jiang Chen'in sözleri küçümsüyordu, böyle bir ifade, savaş öncesinde kibirli Lee Chang Hong'a büyük bir hakaretti.

Jiang Chen'in hakaretleri ve ifadeleri doğrudan Lee Chang Hong'un kalbine atılan bir iğne gibiydi, onuruna büyük bir darbe vuruyordu.

"Jiang Chen, henüz kazanan değilsin. Seninle ilgilenmek için hâlâ hilelerim  var!"

Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin