Bang!
Büyük bir patlamanın ardından büyük, sağlam yeşil kaya parçaları parçalandı, her yönden küçük bir şarapnel patladı. Kırmızımsı duman, kıvrımın üstündeki yeşil kaya parçalarından çıktı.
"En, şu anda One Solar Fingers yeteneğinin sahip olması gereken şey budur."
Güçlü saldırının sonuçlarına baktığımızda, Jiang Chen başını salladı. Qi Hai alanına girip iki buçuk Dragon Marks'ı oluşturduktan sonra, One Solar Fingers gerçek gücünü gösterdi. Tek bir parmakla büyük bir yeşil kaya parçalanmıştı. Bu saldırıyı bir kişiye karşı kullandıysa sonucu hayal etmek zor olmazdı. Kişi saldırıdan habersiz olursa vücudu çok parçaya patlardı.
Six Solar Fingers Dokuz İlahi Güneş becerisinden türetilen bir beceriydi ve Yüksek Toprak katmanlı mücadele becerisiydi . One Solar Fingers Jiang Chen'in yarattığı ilk parmak becerisiydi, o kadar düşük bir seviyedeydi. Ancak, İkinci Güneş Parmağı saldırısını ortaya çıkarması çok zordu.
Fakat One Solar Fingers kullanmak hala çok miktarda Yuan gücünü tüketecektir. Ancak daha önce hiç olduğu kadarıyla onun Yuan gücünü kullanmaz. Dragon Transfortmation becerisinin yardımıyla birlikte, Yuan gücünü inanılmaz bir hızla geri yükleyebilir .
Güneş batıyordu ve gece gelmişti. Jiang Chen, kara kıyafetler gitmişti ve malikanesinden çıkmıştı. Kokulu Gökyüzü şehri için uykusuz bir gece olacak. Bu gece, kan dökülecek.
Konağın içinde, karanlık gökyüzünü aydınlatan büyük bir şenlik ateşi vardı. 100'den fazla kişi ayakta duruyordu; Jiang Zhen Hai, Zhou Bei Zhen ve 6-7 diğer Qi Hai savaşçıları önünde duruyordu. Bekliyorlardı. Jiang Chen'in emri için. Jiang Chen'in onlara doğru yürümesini gördüler ve herkes bakışlarını ona çevirdi.
"Chen'er, Qi Hai bölgesine mi uğradın?"
Jiang Zhen Hai yüzünde şaşkın bir ifade ile sordu.
"Bu doğru, baba, her şey hazır mı?"
Diye sordu Jiang Chen.
"Savaş güçlerimizi topladık, ancak kendi mülklerimizin koruma güçleri ayakta kalacak. Aksi takdirde Mu Rong ailesi bize sırtımızdan saldırabilir."
Jiang Chen Hai Jiang Chen'e şunları söyledi: Mülkleri Mu Rong ailesince aranıyordu. İki aile birbirleri ile uzun zamandır rekabet halindeydi. Bu mülkleri koruyacak kimseleri yoksa Mu Rong ailesi, içeri girip devralabilirdi .
"Genç usta, planların neler?"
Zhou Bei Zhen sordu.
"Herhangi bir plana ihtiyacımız yok. Bugünün gece yarısından sonra, Mu Rong ailesi tamamen yok olacak. Babam, onlara saldırmak için 4 Qi Hai savaşçısı alalım; gerisi Mu Rong ailesinin konağına saldıracak."
Jiang Chen yüzünde acımasız bir ifade vardı.
"Genç usta, Mu Rong ailesinden çok daha güçlü değiliz ve özellikleri Qi Hai savaşçıları tarafından korunacak. Eğer Qi Hai savaşçılarını konaklarına saldırmak için gönderirsek, ana konağa saldırmamız zor olacak. ”
Zhou Bei Zhen, Jiang Chen'in neden bu kadar aceleci bir şekilde Mu Rong ailesiyle savaş ilan edeceğini bilmiyor. Her iki ailenin gücü neredeyse eşit saymanın her iki taraf için de kayıplara neden olacağı düşünülüyor.
"Zhou Bei Zhen, artık benden emirlerimi takip etmem gerekiyor ve ne diyorsam yapmanız gerekiyor. Size Qi Hai savaşçılarını vereceğim ve tüm Mu Rong ailenin mülklerini fethedeceksiniz. Yapamazsanız Bunu yapma , sonra yüzünü gelecekte önümde gösterecek zahmete kapılma. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz Saint, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetiştirir ve bir kez daha dünyanın tepesine uzanmak için kavga eder! Hapları hazırlarken benimle rekabet etme,% 100 etkililik benim için anlam ifade etmiyor...