Bu dayanılmazdı, bu kabul edilemez! Genç efendinin görünümü bizi ağır bir şekilde vurdu.'
"Hayatımı çok uzun süre harcıyordum ..."
Yağlı yaşlı adam kendi göğsünü delerken ve yere basarken, sıska ihtiyar neredeyse yüksek sesle ağlarken, hepsinin kafasında bir tek düşünce vardı- bütün hayatlarını simyager olarak boşa harcıyorlardı.
Zhou Bei Zhen de kendisini geri alamadı, gözleri restorasyon hapını % 100 etkileyerek avucuna bırakmayı reddetti.O heyecanla patladı.bir simyacı olarak, şimdiye kadar % 100 etkili bir hap gördüğü ilk kez bu oldu
"Zhou Amca, isterseniz ağlayın."
Jiang Chen ciddiyetle söyledi.
Üçlü neredeyse yere düştü ve şu anda tek düşünceleri bu serseriyi boğmaktı.
Birkaç dakika sonra kendilerini sakinleştirdiler. Jiang Chen'e bakış tarzları da değişti ve şu anda bir şey anladılar: dahiler var, kesinlikle var, ama onları bulmak için sağduyu kullanamazsın.
Şoklu olmanın yanı sıra, Zhou Ben Zhen ve diğer ikisi de mutlu ve rahatlamış hissetti . Jiang Chen,% 100 etkililik ile restorasyon hapları üretmeyi başardığından beri Jiang Chen Hai, Jiang Chen gibi bir oğlu olduğundan şanslıydı ... Onların hap dükkânı acı çektiren biri oldu!
"Zhou Amca, lütfen bana daha fazla madde getirin."
Jiang Chen dedi.
"Hala hapları yapmak istiyor musun?"
Zhou Bei Zhen daha da şok hissetti. Bir simyacı hapları tasarladığında, Yuan gücü ve ruh gücü hızla tükendi. Restorasyon hapı temel bir hap olmasına rağmen% 100 etkinlik kazandırmak mutlaka bir kişinin gücünü normalden daha hızlı boşaltırdı .Ancak, Jiang Chen'in hapları hazırladıktan sonra hiç enerji kaybetmediği düşünülüyor ... Bu duyulmamıştı!
"Bu dükkânı kurtarmak için elinden geleni yapacağım."
Jiang Chen göğsüne vururken, ancak hapları niçin birleştirmek istediğinin arkasında başka bir sebebin olduğunu söylemedi. Dragon Transformation yeteneğini geliştiriyordu, bu nedenle Yuan Qi haplarına olan ihtiyacı canavarcaydı! Yuan Qi hapları onun yapacağı şeylerden biriydi onun yetiştirme yolunda en çok ihtiyaç duydukları restorasyon hapları Yuan Qi haplarından sadece bir tanesiydi, bunların üzerinde Toprak restorasyon hapları ve Cennet restorasyon hapları vardı. Ekili alanların gerçek dünyasında restorasyon hapları en basit para birimlerinden biri idi. Sadece küçük Tian Xian gibi şehir, restorasyon hapları almak için para kullanıyor olacaktı.
Bu restorasyon hapları Jiang Chen'in geçmiş hayatında çöp gibi davrandıkları kadar basitti ancak şimdi bazılarını kendine hazırlamak zorunda kaldı.
Jiang Chen, yüzünde bir gülümseme ve enerjik bir görünüm ile fırın odasına geri döndü. Diğerlerine göre, hapları hazırlamak, Ruh Gücünü inanılmaz derecede boşaltacaktı, ancak Jiang Chen, Ruh Sağlığı'nın zarar göreceğinden korkmadı.
'Yüzlerce yıl önce Aziz uçurumda öldüğümde ruhum ciddi şekilde hasar gördü ... Fakat şimdi iki ruhum birleşti, ve Açabileceğim ruh gücü sadece Mortal Core seviyesindeki birine eşitti ... Fakat Bana güçlü ruh türetme den sınırsız bir Ruh Gücü sağlama kabiliyetim var, bu yüzden Ruh Gücünü boşaltma konusunda endişelenmeme gerek yok.'
Kendice bir gülümsemeyle düşündü. Geçmiş hayatının ekiliği ve becerileri ile ilgili tecrübeleri ve hatıraları, sahip olduğu en büyük hazinelerdi.
Aziz Origin evrende kişinin ruhunu eğitebilecek becerilerin bulunması zordu ve burada Kokulu Gökyüzü şehrinde bir tane bulmanın kesinlikle imkansız olacağı idi. (Burda 1 cümle vardı fakat çeviremedim kb. Yın )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz Saint, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetiştirir ve bir kez daha dünyanın tepesine uzanmak için kavga eder! Hapları hazırlarken benimle rekabet etme,% 100 etkililik benim için anlam ifade etmiyor...