Bang ......
Six Solar Fingers bir Toprak savaş becerisiydi. Sadece One Solar Fingers olsaydıda , gücü korkutucuydu. Havada yanma vardı ve duman yüksek sesler eşliğinde yere çıkıyordu.
"Ne?"
Şu anda öfkeli yaşlı adam aniden bağırdı. Kalp derinliklerinde güçlü bir tehlike hissi hissediyordu. One Solar Fingers hızı çok hızlıydı ve bunu önleyemedi. Bu tehlikeli durumda sadece Kendini avuç içi saldırısı ile savuna bilmesi için umut edebilirdi.
Crack!
One Solar Finger'ın etkisi altında, avuç içi saldırısının tofu kırılganlığındaydı ve anında yok edildi.
Bang!
One Solar Fingers yaşlı adamın bedeniyle çarpıştı ve omuzundan bir miktar kan çıktı; herkes kolunun kopmuş olduğunu gördü.
Ah!
Yaşlı adam acı içinde çığlık atıyordu, gözleri korkuyla doluydu. Herhangi bir daha yavaş tepki gösterdiğinde , bedenini çevirmediyse parmaklı saldırı kolunu almamıştı-onu öldürmüş olurdu .
"Hangi dövüş becerisi bu ?!"
"Hava bile titreşiyordu, bu dövüş becerisi sadece çok korkutucu ... Daha önce hiç böyle bir şey görmemiştim."
"Jiang Chen'in başka sakladığı başka şey, o sadece dokuzuncu seviyedeki bir Qi Jing savaşçısı ama Orta Qi Hai savaşçısına zarar verebilir. Bu inanılmaz!"
"O bir ucubedir, bana onun önceki hayatında bir Aziz olduğunu söyleme" dedi.
( Adam bildi )
Birçok kişi şaşkına döndü, yüzleri soluklaştı. Bu çok korkutucu oldu. Şimdiye kadarki şey imkansız olduğunu düşündükleri bir şeydi.Jiang Zhen Hai bile şok oldu. Ağzı çok açıktı. Jiang Chen'in şu an serbest bıraktığı dövüş becerisi Jiang ailesinden bir yetenek değildi. Daha güçlü dövüş becerileri yalnızca Mortal düzeyde bir seviyedeydi ancak Jiang Chen'in sadece kullandığı kişi vardı. Mortal dövüş becerisini aştı.
Jiang Chen'in vücudu da sarsıcıydı. Yüz ifadesi soluktu ve zor zamanlar geçiriyordu. Yüksek Toprak Savaş Becerisini kullanmak, mevcut gücüyle çok zordu. Jiang Chen'in Yuan gücünü tüketmişti ve Dantian'daki Dragon Mark solmaya bile başlamıştı.
Mu Rong Hao ile savaştığı son zamanlarda, One Solar Finger'ın gücünün yalnızca bir bölümünü kullanmıştı, ancak bu sefer tam güç kullanıyordu.
Jiang Chen bir Mortal Restorasyon Hapı aldı ve onu tüketti, derhal gücünü geri yüklemek için Dragon Transfortmation becerisini dolaştırdı.
“Chen'er.”
Jiang Zhen Hai, tepki gösteren tek kişiydı Sahneye atladı ve Jiang Chen'e doğru yürüdü.
"Baba, öldür onu."
Jiang Chen'in yüzünde soğuk bir ifade görülebilir ve sesi ifadesi kadar soğuktu.
Jiang Zhen Hai, gözlerini acımasız ve sağlam bir şekilde görünce yaşlı adama baktı. Kırmızı Şehrin Lee ailesini rahatsız etti, fakat Jiang Chen bunu isterse sonra, sonuna kadar onu destekleyecekti. .
"Peki."
Jiang Zhen Hai, Yüksek Qi Hai seviyesinde Qi'yi bıraktı ve bir adımla yaşlı adamın yanına yaklaştı. Yaşlı adam ciddi bir şekilde yaralandı ve tek adım bile atamadı. Jiang Zhen Hai yaşlı adamın kafasını tokatladı, derhal onu gönderdi. onun tanrisir ile tanıştırdı.
Ölü sessizlikti, sahnede sadece kan damlaması sesi duyuluyordu. Kan kokusu herkesin sinirlerini tetikledi, seyirciyi korkutuyordu.
WA!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz Saint, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetiştirir ve bir kez daha dünyanın tepesine uzanmak için kavga eder! Hapları hazırlarken benimle rekabet etme,% 100 etkililik benim için anlam ifade etmiyor...