Lee ailesi heybetli bir şekilde geldi, ancak aceleyle kaçtılar. Kokulu Gökyüzü şehrindeki herkes şaşırdı; hiçbiri bunun gibi bir şey beklemiyordu. Herkes kaos ve acı için hazırlanıyordu, ama sonuçta hiçbir şey olmadı.
"Lee ailesinden gelen insanlar gitti ... Görünüşe göre gizli bir Göksel Savaşçı Jiang ailesinde vardı. Gizli baskısı hissediliyordu.
Jiang Chen uyanmadan önce bir saat bayılmak zorunda kaldı. Korkunç bir baş ağrısı vardı ve inanılmaz derecede baş döndürücü hissetti.
Jiang Chen hemen kalkamadı. Büyük Ruh Türetme becerisini dolaşmaya başladı ve yalnızca birkaç dakika sonra korkunç baş ağrısı yatağa oturması için yeterince zayıfladı . Mortal Restorasyon Hapını yuttu . Daha sonra, Dragon Transfortmation becerisini, Büyük Ruh Türetme becerisi ile birlikte dolaştırmaya başladı; enerjisini geri kazandı.
Jiang Chen'in evinin dışında Jiang Zhen Hai, Zhou Bei Zhen ve Qi Hai savaşçılarının geri kalanı endişeyle ileri geri yürüyorlardı. Jiang Chen'in gelmesini bekliyorlardı, ayrıca Göksel Çekirdek savaşçıyla tanışmak istediler.
Bütün bir gün boyunca beklediler. Güneş batmıştı ve gece düştü. Jiang Chen henüz kendini göstermemişti.
Odanın içinde Jiang Chen aniden gözlerini açtı. Saçları rüzgar esmeden yüzüyordu. Yüzü hâlâ soluktu, ancak durumu daha önce olduğundan çok daha iyi idi.
"Gerçekten de, Dragon Transfortmation becerisi güçlü bir yetenektir ... Ki ve kan güçlüdür ve iyileşme kabiliyeti de güçlüdür ... Ne yazık ki, ruhumdaki hasar kolaylıkla restore edilmez".
Jiang Chen iç çekerek söyledi. Yaralarının tümü iyileşmişti, ama ruhundaki hasar çok ciddi idi.
Şimdilik Jiang Chen'in ruhu sefil bir haldeydi. Bunun gibi Büyük Ruh Türevi becerisini kullanmanın verdiği geri tepki çok güçlü oldu.
"Şu anda, ruhumun durumu nedeniyle herhangi bir hap oluşturamayacağım ... En kısa sürede ruhumu iyileştirmenin bir yolunu bulmam gerekecek."
Jiang Chen kendini düşünüyordu. Ruh herhangi bir insanın en önemli kısmıydı ve eğer ruh hasar gördüyse, sonuç çok ciddi olurdu. Ruh zarar gördüğünde, önce hapları hazırlama yeteneğini kaybedeceksin, sonra yeteneğini ve ardından yetiştirme yeteneğin izleyecek.
Jiang Chen'in ruhu Büyük Ruh Türetme becerisinden sürekli iyileşme altındaysa da, bu sefer hasar çok büyüktü. Tek başına şifa iyileşmesi için yeterli değildi. Şu anda istediği, ruhunu ve nadir bulunan doğal bir maddeyle besleyebilecek bir hap oldu.
Ancak nadir bulunan doğal madde ve ruh kurtarma hapları inanılmaz derecede değerlidir. Ruhu iyileştirebilecek doğal madde, haplara ait malzemelerden bile daha nadirdi ve bu küçük şehirde bulmak imkansızdı.
"Görünüşe göre Kızıl şehre bir gezi yapmak zorundayım. Ruhumu orada geri yükleyebilecek hapları arayabilirim ve Lee ailesinin hareketlerine de bakabilirim. "
Jiang Chen bir sonraki adımının ne olacağına karar verdi. Kızıl şehre gitmek zorunda kaldı. Lee Chang Hong'u öldürmüştü ve Lee Shan Yue gibi birisi bu konudan asla vazgeçmeyecekti. Geri döndüğünde Jiang ailesinin statüsüne göz atmaya devam edecektir, çünkü bir zamanlar O Göksel Savaşcının var olmadığını keşfedecekti ... Jiang ailesi daha sonra onların azaplarını çekecektir.
Jiang Chen pasif bir kişi türü değildi; Her şeyin kontrolünü elinde tutuyordu.
Ayağa kalktı, kapıyı itti ve odasından çıktı.
"Baba, Zhou Amca, neden hepiniz burada toplanıyorsunuz?"
Jiang Chen yüzüne meraklı bir bakışla sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz Saint, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetiştirir ve bir kez daha dünyanın tepesine uzanmak için kavga eder! Hapları hazırlarken benimle rekabet etme,% 100 etkililik benim için anlam ifade etmiyor...