Jiang Ru Long sonunda neden Jiang Chen'in onu öldürmek istediğini anladı. Ama yine de, bu yararsız aptalın neden aniden zekice bir adama dönüştüğünü anlayamadı.
"Yong kardeşler sadece Jiang ailesinin hizmetkârlarıydı, ustalarından birini öldürmek için cesaretleri yoktu. Düşük sınıf insanlar olarak temizleme hapı almanın hiçbir yolu yoktur.Jiang Ru Long, istediğin zamandan beri Bayan Mu Rong ile evlenin, doğal olarak bunu gerçekleştireceğim. Mu Rong Xiao Rou'nun böyle kaslı bir kız olmasını gördüğümde çok şaşırdım, haha, bu gerçekten beni mutlu ediyor. Planladığım gibi kendi ailesiyle evlenirsen, beni öldürmeye çalıştığınız gerçeğini ortaya koyuyor çünkü nefret ettiğim birini sefil olarak görmek o kişiyi öldürmekten çok daha iyi. Buradan kaçmak istiyorsanız, o kadar kolay gitmene izin vermeyeceğim. "
Jiang Chen yüzünde bir gülümseme ile söyledi.
Jiang Ru Long, yalnızca Jiang Chen'in büyük değişimini farketmekle kalmadı, bileşimin dışında duran Jiang Zhen Hai bile Jiang Chen'le ilk kez tanışmış gibi şaşkına döndü. Onun oğlu kandırmak için biliniyordu. Etrafında dolaşıp kullanışlı bir şey yapmadı.Kendi böyle büyük yetenekleri olduğunu kim bilebilirdi ki, bunlar gibi planlar yapabilecek durumda olmalıydı? Son yaptığı tüm eylemler, onun ne kadar kurnaz olduğunu gösterdi.
"Haha, Jiang Chen, beni gerçekten şaşırttı, asla akıllıca olacağını düşünmemiştim ... Ama bir aptalca şey yaptın."
Jiang Ru Long'un gözleri içinde bir kahkaha atarak bir cinayet niyeti ortaya çıktı.
"Aptal şey? Söyle bana, aptal şey ne?"
Jiang Chen omuzlarını silkerek söyledi.
"Gerçekten aptalsın ... Bu gece gideceğimi biliyordun, ama sen yalnız geldin. Qi Jing bölgesinin birinci katında olmanla, çabucak öleceksin. Ayrıldığımdan sadece sizden kurtulun ve gelecekte büyük başarılar elde ettiğimde, bu Şehir Lordu'nun evine geri döneceğim ve o aptal yaşlı adam Jiang Zhen Hai'yi öldüreceğim, ikinizi de cehennemde yeniden birleşmeye davet ediyorum. "
Jiang Ru Long, Jiang Chen'e bakıyordu. Zihninde Jiang Chen, kolayca ezebileceği bir karıncadan başka bir şey değildi. Jiang Chen'i öldürdükten sonra, ayrılıp uzakta bir yere gidiyor.
'Bok.'
Aklında küfrederek dışarıda bulunan Jiang Zhen Hai evin içine girmeye hazırdı, ama Jiang Chen'in söylediğini duyunca hemen durdu.
"Beni öldüremezsin."
Jiang Chen güvenle söyledi.
"Gerçekten, birbirimize çok yakın durmuyoruz ve sadece Qi Jing bölgesinin 1. düzeyindesiniz, Jiang Zhen Hai burada olsa bile sizi kolayca öldürebilirim.
Jiang Ru Long gülmeye başladı. Bu konuda gerçekten eminti.
"Üzgünüm ama artık Qi Jing bölgesinin 1. düzeyinde değil, 9. düzeyindeyim . "
Bunu söylerken Jiang Chen, vücudundan yayılan Yianyan güçlü bir Qi güç kuvvetini serbest bıraktı ve kuvvet Jiang Ru Long'un geri adım atmasına neden oldu.
"Ne?"
Jiang Ru Long şok oldu ve Jiang Chen'e bir hayaletmiş gibi baktı, asla onun en çılgın rüyasında bunu öngöremedi.
Bileşiğin dışında saklanan Jiang Zhen Hai, Jiang Chen'in dönüşümü karşısında şok oldu, fakat onun şokunu takip eden şey büyük bir sevinç oldu.
'Şükürler olsun, oğlum işe yaramaz bir pislik değil, o bir dehadır. Bu çocuğu öldür, bunları burnumun altından nasıl saklayabilir?'
Gözlerindeki gözyaşlarıyla kendini düşünüyordu. Yararsız Jiang Chen her zaman yüreğinde yaralandı, ancak şimdi Jiang Chen tam tersine döndü ve Qi Jing bölgesinin 9'uncu seviyesine ulaşarak onun bir dahiydiğini kanıtladı. Kokulu Gökyüzü şehrinde kimsesiz olmazdı . Jiang Chen, Jiang Ru Long'la nasıl uğraştığına göre onun kurnaz, derin, ince zihnini de tasvir ediyordu. Hiçbir 15 yaşındaki çocuk bunu yapabilecek durumda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God (Ejder İşaretli Şavaş Tanrısı )
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz Saint, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetiştirir ve bir kez daha dünyanın tepesine uzanmak için kavga eder! Hapları hazırlarken benimle rekabet etme,% 100 etkililik benim için anlam ifade etmiyor...