-5-

1K 79 31
                                    

Eylül çok heyecan yaptığının farkında olsa dâhi elinden bir şey gelmiyordu.Yıllar sonra bir erkekle baş başa dışarıya çıkacaktı.Deniz onu alpı götürecekti.Eylül sade bir elbise ve sade makyajıyla hazırdı.Serkan onu yakalayınca Eylül zaferle gülümsedi.

Eylül:Ne bakıyorsun neyi kaybettiğine mi?

Serkan:Harika gözüküyorsun bunu bilmeni isterim.

Eylül:Umrumda değil senin düşüncelerin.Hem vicdanı kestin galiba.

Serkan:Deniz ile mutlusun herhalde.

Eylül:Sanane.Sen git o kıskançlık krizleri geçiren sevgilinle ah pardon nişanlınla konuş!

Serkan:Cemre'nin seni kıskandığını da nereden çıkarttın?O beni ben sana sırılsıklam aşıkken senden aldı.

Eylül:Aldı..Ha büyük zafer diyorsun.Benim kurtuluşummuş.Onun gibi adi bir arkadaştan senin gibi de şerefsiz birinden kurtuldum.

Kolunu tutup sıktı Serkan Eylül'ün.Eylül ise kolunu sertçe çekip alaylı bir gülüş yerleştirdi dudak kıvrımlarına.

Eylül:Sen benim canımı yakamazssın Serkan.

Serkan:Çok değil iki aya dek kahrolacaksın.

Eylül:Ha şu evliliğin o mu?Kıyamam beni onunla mı korkutuyorsun.

Eylül ardında Serkan'ı bırakıp salona geçti.Meral Eylül'e nasıl davranması gerektiğini anlatırken Kader Deniz hoca ile Eylül'ün dışarı çıkmasına şaşırmakla meşguldü.Cemre ise odasına kapanmış kimseyle konuşmuyordu.Deniz'in gelmesiyle Eylül ve Deniz  sahil yoluna geldiler.

Deniz:Burayı seviyorum.Bak yanlızca özel insanlarla buraya gelirim.

Eylül:Bana alttan alttan özelsin değerini bilmelisin mi diyorsun canım?

Deniz:Edebiyatçı olduğunu bir anlığına unuttum.Yoksa bu sezgilerini bilmemem ayıp.

Eylül:Ne kadar güzel konuşuyorsun Deniz.Uzun süredir kimseyle daha doğrusu bir adamla konuşmadığım için bana masal anlatıyorsun gibi geliyor.

Deniz:Masalın içindeki naif prenses olduğunu unutma tamam mı?

Eylül:Ya teşekkür ederim.

Deniz:Sana sarılabilir miyim?

Eylül'ün gözleri dolu doluyken Deniz'e kafasını olumlu biçimde salladı.Eylül mutluydu.Kendisini atacağı bir çift güvenli kol vardı artık.Bağlıydı birine..

Deniz:Seni seviyorum güzel gözlüm..

Eylül sadece bu alışık olmadığı cümle karşısında gülümsedi.

Songül'ün duydukları karşısında bir tepki vermemiş öylece kalmıştı.Aslında şaşırmadı kendisini aldattığını düşnenin adamanın bunu yapması gayet doğaldı.Songül ayağa kalktı.

Songül:Tek kuruşunu istemiyorum.

Güney:Annen yok baban yok sen ne ile yaşamayı düşünüyorsun?

Songül:Ebeninkiyle!Salak mısın lan sen!Sen vardın gerisini önemli miydi?Annemdin sen benim doyamadığım babamdın.Ama sen ne yaptın!Beni ne biçim kadın yerine koydun.Geberseydin keşke bu kadar üzülmezdim.

Güney:Senin saçmalıklarına ayıracak zamanım yok.

Songül:Defol git Güney.Sende paranda ailende umrumda değilsiniz.

Güney aldırmadan gitti.Songül'ü yine kara bir gece beklerken midesi yine sürekli bulanıyordu.Daha yatak odasına ayak basmadan kendisini tekrardann banyoda buluyordu.Ama kimsesiz değildi.Karnında ki bebeği yanındaydı.Onu aldırmayı akıldan geçrimedi kendisi bebeğinin babası gibi kötü biri değildi.Songül elini karnın üzerine koyup gözyaslarını akıta akıta uykusuna dalmaya çalıştı.

Eylül ve ev ahalisinin pazar kahvaltısı her zaman ki gibiydi.Herkes sadece bugün evde kahvaltı ederken Serkan ilk kez bu kahvaltıya eşlik edecekti.

Kader:Hergün pazar olsa hayat bayram olsa.

Meral:Kader saçmalama canısı ben moda haberlerini kaçırmam.

Kader:O ne be?

Meral:Her cumartesi ve salı.Sana anlatsam da boş canısı boşver.

Kader:Eh peki.

Cemre:Serkan ekmekleri yemedin.Kahvaltı da ekmek olmadan olur mu hiç?

Eylül bu durum karşısında kıkıradıyınca tüm gözler ona çevrildi.Eylül öksürüp çayını yudumladı.

Cemre:Neye kıkırdadın?

Eylül:Serkan ile ne zamana düğün?

Serkan:İki aya kadar neden?

Cemre:Eylül yine başlama of.

Eylül:Kötü bir şey demeyeceğim.İki aya dek Serkan'ın alışkanlıklarını öğrensen iyi olur Cemre.Hani eşi olacaksın falan.

Cemre:Bu ne demek anlamadım.

Eylül:Serkan kızarmış ekmeğe ağzını sürmez demek.Daha evleneceğin adamın neleri sevdiğini sevmediğini bilmiyorsun.O yüzük parmakta süs diye durmamalı.

Cemre:Ben Serkan'ın çocukluğunu bilirim.Senden daha fazla vak-

Eylül:En fenası da bu işte.Güya çocukluğunuz bile beraber geçmiş.Ama zerre bilmiyorsun..

Serkan:Ne bildin ne oldu?

Eylül:Bilmemek daha iyiymiş anlaşılan baksana bilmiyor diye koynunda işte.

Eylül odasına kapanıp şiir incelemelerini gözden geçirmeye başladı.

Serkan'ı alan derin düşünceden sıyrılmasına Cemre'nin sesi neden oldu.

Cemre:Bugün gelinlik provasına gideceğim aşkım.

Serkan:Aa öyle mi kolay gelsin.

Cemre:Kader ile gidecektim ama olmadı.Meral desen olmaz.

Serkan:Ee ben gelirim seninle olmaz mı?

Cemre:Ya Serkan deli misin?Düğünden önce gelinlikle görmemelisin beni.

Serkan:Kimle gideceksin?

Cemre:Eylül boş bugün onunla giderim diye düşünmüştüm.

Serkan:Eylül mü?Cemre yeter bence artık.

Cemre:Anlayamadım ne?

Serkan:Bak Eylül ile gitmen yanlış.Yazık kıza ya.

Cemre:Sen eski sevgilini koruma bana Serkan!

Serkan:Koruduğum falan yok benim.

Cemre:Ne peki?

Serkan:O gelinlik provasına Eylül ile gitmeyeceksin!

-Bölüm Sonu

Merhabalar Vebal gümbür gümbür devam ediyor.Nasılsınız?Bu bölümde böyle sona erdi.Deniz'in tavırlarını seviyor musunuz?SonGün hâli de vahim.Neyse yorumlarınızı bekliyorum.Görüşmek üzere!

-Esraa

VEBALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin