2 Ay Sonra
Eylül ve Serkan bugün ikinci kez nikah masasına oturuyordu.Eylül Serkan'ın uzattığı eli tuttu.
Eylül:İnanmıyorum biz yeniden evleniyoruz Serkan.
Serkan:Hiç ayrılmamalıydık sevgilim.
Eylül:Serkan..Ben çok mutluyum.
Serkan:Sen varsan..Biz varsak bende mutluyum aşkım.
Eylül:Hadi çıkalım artık.
El ele nikah masasına oturdular.Kader de yurt dışından gelmişti.Deniz ile yaşananlardan dolayı mahcup olsa da bu güzel günde onları yanlız bırakmak istemedi.
Zeynep:Canım benim çok güzelsin.
Buğra:Harikasın Eylül..Tabii sende Serkan.
Serkan:Geçelim hadi.
Eylül ve Serkan nikah masasına oturdular.Şahitlerin biri Meral diğeriyse Güney olmuştu.Nikah memuru klişlerden sonra o soruları sormaya hazırlanıyordu.
Adam:Serkan'ı Özgün'ü iyi günde kötü günde hastalık ve sağlıkta da eş olarak kabul ediyor musunuz?
Eylül:Ediyorum..
Alkışlar..
Adam:Serkan Özgün siz Eylül Acar'ı eş olarak kabul ediyor musunuz?
Serkan:Evet..Evet!
Herkes yine ayağa kalkıp alkışladı.İmzalar atıldı..Eylül ve Serkan yeniden hayatlarını birleştirmenin tatlı heyecanını yaşıyordu.Nikah salonundan çıkmadan Serkan Buğra'nın yanına gitti.
Serkan:Buğra çok saol.
Buğra:Niçin Serkan?
Serkan:Eylül'ün yanında olduğun için yani her anlamda.
Buğra:Anlaşılan Eylül sana benim duygularımdan bahsetmemiş.
Serkan:Aksine bahsetti bende o nedenle sana teşekkür ediyorum ya.
Buğra:Ben anlamıyorum seni galiba.
Serkan:Eylül'ün aklının bende olduğunu ispatladığın için sana teşekkür ederim.
Buğra:Ona iyi bakacaksın eğer ona bir şey ol-
Zeynep:Buğra canım ne oluyor?
Serkan:Bir şey yok Zeynepcim ya öyle muhabbet falan.Siz de birlikteydiniz değil mi?
Zeynep:Şey..Evet geç olsa da güç olmadı değil mi aşkım?
Eylül:Ya Serkan beni onların arasında bırakıp sen gelmiş benim dostlarımla sohbet ediyorsun kızıyorum ama.
Serkan:Onlar benimde dostum aşk olsun canım.
Buğra:Tabii ki.
Zeynep:Ee buradan eve mi Eylül?
Zeynep göz kırpınca Serkan Eylül'ü belinden kavrayıp kendisine çekti.Gülümsedi Eylül kızaran yanaklarıyla..
Eylül:Aslında bir cafe&bar yapacağız.Ben istememiştim ama bizimkiler ayarlamış.
Serkan:Üzerini değiştirecek misin karıcım?
Eylül:Karıcım?Yaa aşkım..
Serkan sarılınca Eylül'de gülümseyip kendini ona bıraktı.Meral Cemre Dinçer Songül ve Güney de geldiler.
Cemre:Gidelim mi artık geç kalmayalım trafik olur.
Güney:Biz kızlarımıza bakalım öyle.
Songül:Aynen ya siz geçin biz geliriz.
Songül ve Güney'in ikinci bebeği Öykü de dünyaya gelmişti.Kerem babası tanımış ve ona kavuşmuştu.Kader de kendi hâlinde yaşamaya çalışıyordu.
Hep beraber eğlenmeye geldiklerinde Serkan Eylül'ü sessizce izliyor onun yüzüne yansıyan ışığı izliyordu.Eylül ise kahkalar atıp içkisini yudumluyordu.Serkan bu gece içmeyecekti.Bunu kendisi haklı sebeplerle tercih etmişti.O bugün karısına sahip olacak onu ayakta tutmaya çalışacaktı.
Zeynep:Meral bize şarkı söylesene.
Meral:Aa bende ses kalmadı ama.
Cemre:Serkan söylesin.
Serkan:Ben mi?
Eylül:Aşkım evliliğimize özel bir şeylee mırıldanabilirsin sanki hı?
Serkan'ın yanağına bir buse bırakmasıyla Eylül'ün elinden tutup ikisi de sahneye çıktı.Eylül Serkan'ın karşısına oturdu.
Serkan:O kadar huzurluyum ki bugün biz birbirime yeniden evet dedik.Hayata yeniden aslında kaldığımız yerden de devam edebiliriz.Senin yerin burada aşkım.Kalbimde hep yanımdasın sen..Yüzünü gözlerini ellerini saçlarını o bana çattığın kaşlarını..Seni seviyorum Eylül Özgün!
Alkışların sesinden sonra Serkan eline mikrofonu alıp şarkıyı söylemeye adım attı.
Serkan:Yeniden seninleyim aşkım.
Bende hiç tükenmez bir hayat vardı
Kırlara yayılan ilkbahar gibi
Kalbim hiç durmadan hızla çarpardı
Göğsümün içinde ateş var gibiBaşını göğsüme sakla sevgilim
Güzel saçlarında dolaşsın elim
Birgün ağlayalım birgün gülelim
Sevişen yaramaz çocuklar gibi..Hissedince sana vurulduğumu
Anladım ne kadar yorulduğumu
Sakinleştiğimi durulduğumu
Denize dökülen bir pınar gibiBaşını göğsüme sakla sevgilim
Güzel saçlarında dolaşsın elim
Birgün ağlayalım birgün gülelim
Sevişen yaramaz çocuklar gibi..Sözün şiirlerin mükemmelidir
Senden başkasını seven delidir
Yüzün çiçeklerin en güzelidir
Gözlerin bilinmez bir diyar gibiHerkes Serkan'ı alkışlarken Serkan ise Eylül'ün önünde dizlerinin üzerine çöktü.
Eylül:Serkan...
Serkan:Benim bu aciz bedenim..Benliğim tüm savaşlarım bütün mutluluklarım gözyaşlarım sensin Eylül.Sen hep bensin aslında aşkım.İyi ki yanımda iyi ki buradasın sen.İçimde ki her şeysin sen.Seni çok seviyorum!
Serkan Eylül'ün dizlerine kapanınca Eylül titreyen ellerle Serkan'ın saçlarına daldırdı parmaklarını..Derin bir nefes aldı.
Eylül:Sana çok aşığım..
Serkan dizlerinden çekilip Eylül'ün açık olan diz kapağına dudaklarını koyunca kocaman bir alkış tufanı kopuyordu!
-Bölüm Sonu
Yazarken hem kötü oldum hem de büyük bir sevinçle yazdım bölümü
Ne Veballer ne sınavlar verip sonumda yeniden mutluluğa eriştiler.Ve siz de bunların en büyük tanıkları oldunuz çok teşekkürler.Ben gidiyorum yeni bölümde görüşmek üzere olur mu?-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEBAL
FanfictionKırgın Çiçekler 2.sezon finalinden itibaren EySer ağırlıklı bir kurgu..