2 HAFTA SONRA
Eylül ve Serkan tam iki haftadır görüşmüyordu.Yeni bir ayrılık ikisini de yoracaktı..Ama boşanmak isteyen yoktu ki?Sadece evlerini ayırmışlardı.Eylül Songüllere geldi.Songül:Nasıl ya nasıl hâlâ aynı evde kalabilirler kızım sen kocanı nasıl bıraktın ya!
Eylül:Kalmak istedi.Kerem'in yanında olması lazımmış Songül.
Songül:Hayatımızdan çıkmıyor ki ansını satayım!
Eylül:Cemre'yi dövmüş fena biçimde Dinçer.Ben Cemre ile aynı evde yaşayamazdım bu yüz-
Songül:Kaçmıssın yine..Kızım kaçma koca senin kocan ya çık dikil önüne!Benim kocam dersin ya ne bileyim bir şeyler yapma ama Serkan'ı bırakma Cemre'yi biliyorsun Eylül.Senin yokluğundan faydalanacak.
Eylül:Serkan yine onun yanında kaldı..
Songül:Kendine gel!
Eylül:Kalmadı işte yanımda sanırım biz yine boşa-
Songül:Asla!O hatayı bir kez yaptın.Eylül bunun dönüşü olmaz bu defa..
Songül Eylül'e sarıldı sımsıkı..
Serkan Kerem ile top oynarken Cemre de onlara kek yapmış getirmişti.İki haftadır eve arası sosyal kurumlardan gelip kontrol ediyorlardı.
Kerem:Babacım annem bize kek yapmış.
Serkan:Sen ye Keremcim benim karnım tok.
Cemre:Serkan kırma oğlumuzu.
Cemre sırıtırken Serkan kaşlarını çatıp imalı imali baktı Cemre'ye evcilik oyununa zaten zor dayanırken Cemre bu konuya kendini kaptırmış gidiyordu.
Kerem:Anne benim neden kardeşim yok?
Serkan:Kerem sen kekini ye hadi!
Kerem:Bana ya hep kızma bana!
Serkan ayaklanıp yatak odasına çıktı.Kapıyı hızla kapattı.Aklı almıyordu ki tam her şey yoluna girdi derken yine başa sarılmıştı.Cemre Serkan'ın yanına geldi.
Cemre:Kerem uyudu bile sen ona kızınca gözleri doluyor hemen..
Cemre Serkan'a yaklaşıp yakasını düzletirken bilerek dudaklarına yanaşıyordu.Öpecekti ki Serkan tokatı Cemre'ye geçirdi!
Cemre:Ah!
Serkan:Bu saçma evcilik bitecek ben karıma aşığım tamam mı!
Cemre:Kerem burada olsaydı ya nasıl vurdun sen bana!
Serkan:Sen iğrenç birisin..İğrenç!
Eylül oteline geldi.Yorgundu oldukça yorgundu.Telefonuna baktı Serkan aramıştı ama geri dönmek istemedi.Kafasında sürekli o sahne canlanıyordu..Bir türlü aklından silinemiyordu..Canı yanıyordu yutkunamıyordu nefes almakta güçlük çekiyordu Eylül!Aktı gözyaşı yanağına sessizce..
Flashback
Eylül salona ilerlerken elinde kurabiye tabağı vardı.Salona girdiğinde Kerem'in bir elini Serkan diğer elini ise Cemre tutuyordu.Kerem Eylül'e gülüyordu âdeta!Eylül:K-kurabiye yapmıştım siz-sizde yer-
Kerem:Ya sen gitsene artık Eylül!Hem annemle babam birbirini öpemiyor senin yüzünden git pis canavar.
Eylül:Keremcim ben sadece sana kurabiye yap-
Kerem:Ya seni istemiyoruz biz!Canavar mısın nesin babamı da almışsın zaten!Annem senden daha güzel tamam mı?
Eylül'ün yanaklarından süzülürken Serkan Kerem'in elini bırakmaya çalışıyor Kerem ise bağırıyordu bırakma diye.Eylül başını salladı.
Eylül:Oğlunuz haklı..Ben gitsem en iyisi olacak.
Kerem:Güle güle canavar..Annecim artık babam canavarla değil bizimle uyur değil mi annecim?
Cemre:Evet oğlum sende ikimizin arasında yatarsın.
Eylül öylece çıktı..
Flashback-Son
Eylül yatakta uyuya kalmışken Serkan usulca geldi yanına karısının.Odasının anahtarını almış ve gelmişti..Yanına uzandı..
Serkan:Ben geldim sevgilim..
Eylül yarı uykulu döndü sevgilisine.Büyük ihtimalle rüya sanıyordu Serkan'ın geldiğini..Gözleri yarı açık yarı kapalıydı!
Eylül:Senden nefret ede ede seviyorum seni.Her defasında daha çok kızıp daha çok aşık oluyorum sana Serkan.Niye bitmiyor ki bu Veballer..
Serkan:Çabala nolur bize çabala aşkım..
Kerem uyanmış ağlıyor durmuyordu.Cemre oğlunun yanına geldi sabah olmuştu çoktan..
Kerem:Anne bana masal anlat hadi!
Cemre:Bir varmış bir yokmuş..Evvel zamanda bir cadı varmış.Bu yeşil cadı annelerle babaların arasına girer onları ayrırmış.Bu cadı çocukları hiç sevmez babalarını onlardan almaya çalışırmış hep.Pis cadı günl-
Kerem:Annecim bu cadının adı ne?Ya söyle ben onu döverim!
Cemre:Adı mı oğluşum?Adı..Eylül!
Kerem:Eylül mü?Cadının adı Eylül mü?
Cemre:Evet oğluşum pis cadının adı Eylül!
Serkan bunları duymuştu..Hırsla içeriye girerken kapıyı zorla açan Dinçer ile göz göze geldi!
-Bölüm Sonu
Bir önceki bölümdeki tepkilerinizi okudum.Hepsine yeniden çok teşekkürler❤Bu bölümde böyle bitiverdi.Yorumlarınızı esirgemeyin!Neler olur biter göreceğiz❤
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEBAL
FanfictionKırgın Çiçekler 2.sezon finalinden itibaren EySer ağırlıklı bir kurgu..