-119-

371 36 18
                                    

Serkan elinde ki güllerle eve geliyordu.Annesi bugün kendileride kalacaktı.Bir buket eşine bir bukette eşine güller aldı Serkan.Umut'un hastalığı yüzünden herkes aslında biraz buruktu.Serkan kapıyı açan eşinin dudaklarına kısa birkaç buse kondurdu.

Eylül:Şt..Annen burada aşkım hadi ellerini falan yıka yemeğe.

Serkan:Defne neden gelmedi Eylül?

Eylül:Bilmem belki kafasını dinlemek istedi canım hadi annene ayıp oluyor.

Eylül ve Serkan'ın Umuttan haberi yoktu.Nazan oğlunun sorunlarının yanına bir de bunu sokmayı istemiyordu.Zaten Defne'de kardeşinin üzülmesini istemezdi.Umut'u sadece Mert Nazan ve Defne biliyordu.Nazan gözlerini silip Eylül ile masayı kurdu.Serkan da yerine geçince yemekleri yemeye başladılar.

Eylül:Anne sen ağladın mı gözlerin buğulu sanki bir şey mi var hı?

Serkan:Annem..

Nazan:Ah ne olsun aynı ya ben duygulandım..Serkan.Ba-baban geldi aklıma.

Serkan:Annem benim canını sıkma.Bak Defne var Umut..Sonra biz varız..

Nazan:Öyle tabii ki..

Eylül:Defne neden gelmedi?Cengiz ile planları mı vardı?

Nazan:Hıhı..Biraz Umut ile ilgilendiler.Ya bende burada kal-

Serkan:Söz konusu bile değil..Eylül öyle değil mi?

Nazan:Ama oğlum ben sizi rahatsız etmek istemem.

Serkan:Anne olur mu öyle şey?Aşkım annemin çorbasını tazele.

Eylül Nazan'a bir kase çorba doldurdu.Sessizce geçen yemekten sonra Eylül kahveleri getirdi.Annesi ve Serkan konuşurken sanki onları bölmüş hissetti.

Serkan:Ellerine sağlık karıcım.

Eylül:Serkancım afiyet olsun.

Nazan:Defne ne yaptı acaba?

Bu sırada zil çalınca Serkan gidip kapıyı açtı.Meral ve Cemre içeriye girince Serkan affladı.Meral'in yüzü gözü ağlamaktan şişmişti.Cemre de ona destek olmaya çalışıyordu.

Cemre:Ya Eylül ben ikna edemedim.

Eylül:Ne oluyor?Meral senin bu hâlin ne?

Cemre:Nazan teyze senin ne işin var burada ya?

Serkan:O ne biçim söz!Cemre burası bizim evimiz..Annem gelir kalır sanane.

Cemre:Hayır ya neyse.

Serkan:Annem ben sana odanı hazırla-

Eylül:Ben hazırlarsam iyi olur.

Eylül Serkan ve Nazan birlikte üst kata çıktılar.Nazan lavaboya geçtiğinde Eylül yatak odasına geçti ve kapıyı kilitledi!

Eylül:Aklım almıyor bu ne?

Serkan:Cemre'nin sözlere bak kendisinin ne işi varsa!O psikopat kocası basarsa burayı şimdi.

Eylül:Sanane Cemre'den Serkan!

Serkan gülümseyip karısının alnına bir buse koydu.

Serkan:Ya biz baş başa ne hoş olurduk şimdi..

Eylül Serkan'dan sıyrılıp Nazan'a yerini hazırladı ve ardından Serkan ile salona indi.Serkan Cemre yan yana oturmasın diye Eylül aralarına oturup Serkan'ın elini tuttu.Serkan buna karşılık eşinin elini öptü.

Eylül:Meral ağlama..Anlat artık.

Serkan:Ya özelse ben gidebilirim.

Meral:Mert yok!Terk edildim!Ya biz çok aşıktık nereye gitti nereye!

Serkan:Sakin olur musun?

Meral:Ya sen ne anlayacaksın sende gittin Eylül'ün yanlız bırakmadın mı!

Serkan:Meral kendi ilişkinle benim ilişkimi kıyaslama!

Meral kalkıp Eylül'e sarılınca Serkan yatak odasına çıkmayı tercih etti.

Defne yatak odasına girdi.Umut'u daha yeni uyumuştu.Kafasında sesler zangırdarken Mert'in karşısında dikildi.

Mert:Defne...Uyudu mu o?

Defne:Hadi bitsin şu iş nolur..

Mert Defne'in yüzünü avuçladı.İkisinin aklına da o lanet gece geliyordu.Defne irkiliyor ama oğlu için bir kardeşin gerektiğini de biliyordu.Defne dudaklarını gömdü Mert'in dudaklarına.Kendisinden nefret ediyordu âdeta!Yaşanması gerekiyordu.Defne'in gözlerinden akan yaşları görünce kendini geriye çekti Mert!

Mert:Defne..Olmuyor baksana..

Defne:Ya neden!Allah kahretsin!Sevişmek bu kadar mı zor!O gece ki gibi saldırsana üzerime ya saldır!Arzulasana beni Mert!Mert..

Defne Mert'in ayaklarına kapanmış ağlarken Mert de çaresizce ağlıyordu..İkisi de yere oturmuştu.Defne bitap düşünce Mert'in dizlerine kafasını bıraktı.

Mert:Ağlama..

Defne:Mert..Bizim birlikte olmamız lazım bebeğim ölüyor.

Mert:Defne canım yanıyor.Yarın gece..Yarın gece deneriz..Şimdi uyu nolur uyu bak ayakta bile duramıyorsun!

Defne gözlerini çaresizce kapattı.Mert uyuduğunu anlayınca Defne'yi yatırıp gitti.Umut mışıl mışıl uyurken onun kendisinin bebeği olduğuna seviniyor onu izliyordu..Kapının açılmasıyla Cengiz içeri girince Mert kendisini topladı.

Cengiz:Be-ben..Yatak odasının ışıkları kapalı olunca gelmek istedim..

Mert:Yine...Yine olmadı..Bebeğim ölüyor..

Cengiz:Babalığın aklına yeni mi geldi!

-Bölüm Sonu

Merhaba yorumlar yine az bende serzenişten hoşlanmıyorum ama emeklerimin karşılığı almak isterim tabii ki.Özellikle wattpad şu sorunlu hâldeyken.Ay Parçası gelsin bugün birtane ne dersiniz?Ben gidiyorum✌ EySercinizz ve eysercilerrr buyurunuz efendim sevmişsinizdir umarım❤

VEBALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin