-49-

643 58 21
                                    

Güney ve Selin Harika ile bebeği eve yollamıştı ve annesiyle Güney sonucun çıkmasını bekliyordu.

Güney:Ne olur?

Selin:Ne olur derken Güney ne diyorsun oğlum?

Güney:Anne ölen bebek Masal değilse Melisse ne olacak?Ben ne yapacağım söylesene.

Selin:Bilmiyorum ama Harika bebeğini kaybetse dâhi eğer sonuç böyleyse yani Melis dediğimiz bebek Masal ise Harika'ya bir ceza vermeli.

Güney:Öncelikle evi terk ederler.Harika'ya sadece bebek için bile katlanamıyorum anne.

Doktor içeriye girdi.Elinde ki sonuçlara baktı.

Güney:Nedir sonuç bu bebeğin annesi kim?

Doktor:Harika..Harika isimli kadın bebeğin annesi olması imkansız.

Güney:Yani..Harika değil öyle mi?

Güney'in yanağından bir damla düştü.Annesiyle sımsıkı sarıldılar..

Selin:Hemen başlıyoruz Güney.Önce o sinsiden boşanacaksın sonra size muhteşem bir düğün yapacağım.

Güney:Anne Songül..Songül ne diyecek!

Selin:Sevinecek oğlum.Sonuçta bebeğiniz yaşıyor.Masal bizimle.

Güney:Bebeğim kimliğini çıkartıp yanına öyle gideceğim.

Eylül ve Deniz bakışırken Serkan ise gülümsedi.

Deniz:Ne dedin sen ben yanlış anladım galiba Serkan!

Serkan:Hayır ben gayet açık ve netim!Eylül'ü seviyorum hoca bozuntusu.

Deniz:Eylül ne diyor!Ne diyor bu şerefsiz!

Serkan:Açıklasana sevgilim.Senin benim eski sevgilim olduğunu.

Deniz:Eski sevgili mi?Bu adam senin eski sevgilin miydi!Bunu nasıl benimle paylaşmazssın sen Eylül.

Eylül:Deniz ben aslında sana söylecektim.

Deniz:Ona bu fırsatı veren sensin biliyorum.Ben ne diyeyim ya sana Eylül.

Eylül:Deniz yapma..Bak sana hepsini anlatacağım.

Deniz:Beni sevseydin yapmazdın bunu.Bana tüm gerçeklerini anlatırdın!Sana defalarca sordum Eylül.Kaçışınının sebebi belli.

Eylül:Deniz ben seni seviyorum.Bak Serkan benim sadece eski sevgilim.Bizim aramızda yaşananlar biteli çok oldu.

Deniz:Ne diyor o bu zaman Eylül!Ne saçmalıyor bu!

Serkan:Ben sadece olanı söyledim.Deniz sen bizim Eylül ile neler atlattığımı bilemezsin.Onun yaşadıklarından zerre haberin yok mesela.

Eylül:Serkan git yeter kes şunu.Seni sevmiyorum ya anlasana bunu.Neden yapıyorsun bunu.Bırak ya bırak beni.Mutlu olacağım bende artık.

Serkan:Sen bensiz mutlu olamazssın Eylül.

Eylül:Olurum!Deniz ile ben çok mutluyuz şimdi sende defolup git.

Serkan:Gidiyorum ama ben gittikten sonra birbirinizi yiyeceğinizi biliyorum.

Eylül içeri girecekken Deniz Eylül'e arabaya binmesini söyledi.Deniz boş arazi tarafına dek tek ses etmeden arabayı kullandı.

Eylül:Dursana Deniz çok hızlısın sen dur!

Deniz:Sus gideceğimiz yere dek sus Eylül.

Eylül:Nereye gidiyoruz Deniz?

Deniz:Korkuyor musun söylesene.Söyle!

Eylül:Hayır ben sadece..

Deniz:Sus!Yeter şu olanlara bak evlenme planları yaptığım kadına bak.Eski sevgilisi ile dip dibe.

Eylül:Deniz sana anlatacak çok şey var biliyorum ama..

Deniz:Geldik in.

Deniz Eylül'ün kolundan tutup onu bir eve soktu.Eylül'ün canı acısa dâhi ses etmedi.

Eylül:Neden buraya geldiğimizi anlamadım aşkım.

Deniz:Aşkım?Sen kimile oyun oynadın ha!Kimsin sen!

Eylül:Deniz bak ağır konuşuyorsun sonra üzüleceksin.

Deniz:Neye üzüleceğim Eylül!Neye!Sen beni kandırmışsın.

Eylül:Deniz bak benim anlatmama sebebim çok önemli bana kızma..

Deniz:O adam kim!Kim ki gelip benim karşımda sırıta sırıta Eylül benim diyor!

Eylül:Deniz..

Deniz:İspatla..Bana beni sevdiğini istediğini ispatla Eylül.

Eylül:Ne demek bu?

Deniz:Bu gece burada bu yatakta benimle birlikte olacaksın demek!

Eylül:N-ne?Sen ne diyorsun be!Kendine gel!

Deniz:Ona da mı hayır dedin?Demedin değil mi Eylül?

Eylül:Deniz saçmalıyorsun kes şunu hadi gidelim buradan.

Deniz:Hadi..

Eylül:Ne hadisi ya ne hadisi!

Deniz:Serkan'a ne söyledin ona da mı hayır dedin!Söylesene kaç defa yattın onunla Eylül!

Eylül Deniz'in yanağına tokatı geçirip gidecekken Deniz Eylül'ü belinden kavrayıp kendisine çekti!

-Bölüm Sonu

Merhaba halbuki birkaç gün olmayacaktım vaktim oldukça yazmaya ve paylaşmaya çalışıyorum.Güzel günlere az kaldı ona göre Aşk Hukuku yazamıyorum bu aralar ama yine ara vermek istemiyorum zaten adım adım finale gidiyoruz.Deniz severler üzgünüm.Yorumlarınızı bırakırsanuz sevinirim❤

-Esraa

VEBALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin