Eylül'ün midesi yine kalkınca kendini lavaboda buldu.Kader eve geldiğinde Eylül'e sımsıkı sarıldı.
Kader:Ben seni çok seviyorum Eylül.
Eylül:Kader?Sevgilinden kopup geldin demek.
Kader:Eylül ben onun gibi olmak istemedim.
Eylül:Ama öylesin.Deniz'in ne kadar kötü biri olduğunu bilseydin bu-
Kader:Bilmiyorum.Ben kimse hakkında bir şey bilmiyorum Eylül.Sen iyi misin?
Eylül:Midem kötü biraz üşüttüm.Odamda olacağım rahatsız etmessen sevinirim.
Kader:Peki..Eylül beni affet tamam mı?
Eylül:Ben hanginizi affedeceğimi şaşırdım artık Kader.Seni mi affedeyim sevgilimi mi yoksa Cemre'yi mi kimi affedeyim ben!
Eylül odasına geçip kapıyı kapattı.
Meral Kader Cemre ve Zeyno salondayken Kader'in telefonuna sürekli mesaj geliyordu.
Zeyno:Eh yeter be dın dın dın.Şu telefonunun sesini kıs.
Kader:Ha ablan çok akıllıydı bir de sen çıktın başımıza.
Meral:Canısı hepiniz defolun gidin.Eylül'e hepiniz ihanet ettiniz.Zeyno sende Serkan'a aşıktın ne oldu?Ablanla aynı genlere sahipsin.
Cemre:Meral kes sesini bir artık.
Meral:Zoruna gidiyor galiba.
Cemre:Ben istemiyorum Serkan'ı falan.
Meral:Gerizekalı.
Serkan erken saatte ki dersinden sonra okulda ki kantine yürüdü.Sıcak çay içip içini ısıtmaya çalışıyordu.Ağlayan Cemre'yi görünce yanında oturdu.
Serkan:Yine benim için mi ağlıyorsun?
Cemre:Ben dün gece biriyle birlikte oldum.
Serkan:Ne?Nasıl?
Cemre:Dinçer.Ben dün tüm gece onunlaydım.
Serkan:Bunu neden bana anlatıyorsun?
Cemre:Eylül perişan.
Serkan:Eylül'ün ismini ağzına alma.Senin yüzünden ben kaç gündür neler çekiyorum haberin var mı?
Cemre:Ben böyle olsun istemezdi-
Eylül ikisini konuşurken görmüş ve çok öfkelenmişti.Genç kız daha fazla dayanamadı hızlıca masayı devirdi.
Eylül:Ne yapıyorsun ya sen Serkan!
Serkan:Şu haline bak kendine gel.Buranın neresi olduğunu unutma.
Eylül:Mühendislik Fakültesi!Ne var giremem mi!O Cemre giriyor da ben giremem mi!
Serkan:Eylül bak burası sizin fakültenize benzemez!
Eylül:Niye Serkan?Siz mükemmel misiniz?Niye ya!
Serkan:Kendini toparla.
Eylül Cemre'nin kolundan tuttu ve kendisine çekti hızla.
Eylül:Şt.Cemre Hanım!Şurada bir dur..Burada Serkan ile sürteceğini eve git eşyalarını kapının önünden topla.
Serkan:Ne yaptın evden mi kovdun?
Eylül:Niye soruyorsun evine mi alacaksın yatağına mı alacaksın Cemre'yi!
Serkan elini kaldırmış vuracaktı ki Cemre Serkan'ın bileğini tuttu.
Cemre:Gözü dönmüş bunun bırak anlamaz.
Eylül:Ya sen kim oluyorsun da bana böyle konuşuyorsun!
Eylül Cemre'yi hırpalayacaktı ki Serkan araya girip Eylül'ün kolundan tuttu.
Serkan:Ya rezil ettin beni Eylül!Çık git kendi bölümüne hangi cehenneme gidiyorsan!
Eylül:Senden nefret ediyorum Serkan bunu unutma!
Serkan:Gel Cemre hadi..
Serkan ve Cemre birlikt uzaklaşırken Eylül hızlıca koşup kendini lavaboya attı...
Cemre eve geldiğinde tüm eşyaları bavullarla birlikte dışardaydı.Eylül ayaklarını uzatmış yatarken Meral içki şişelerini masanın üzerinden toplamaktan usanmıştı.
Cemre:Neden eşyalar dışarda?
Eylül:Sana bana bulaşma demedim mi?Hayatımızın içine ettin.
Cemre:Eylül biz artık Serkan ile sadece..
Eylül:Sadece macede yok.Ben seni Serkan'ın yanında görmeyeceğim sende defolup gideceksin bu evden..
Cemre:Elbet kendime ev bulurum ama bak pişman olacaksın.
Eylül:Pişmanlık ne biliyor musun?Senin gibi dost edinmek pişmanlık..Sana dert anlatmak pişmanlık.O beğenmediğin Defne senden daha insan daha vicdanlı.
Cemre:Sarhoşsun..Kendine gel..
Eylül:Sanana be defol git!
Eylül kalkıp Cemre'te tokatı geçirdi.
Eylül:Serkan'ı sana vermem.Bunu unutma gerizekalı!Serkan benim sevgilim!benim!
Cemre bavulunu ve birkaç kutusunu alıp çıktı.Nereye gidecekti bilmiyordu ama bir yolunu bulacaktı.Yağmur yağmaya başlamıştı.Islanırken üzeri bir adam kolundan tutup burnuna bezi koklattı!
Cemre:Ah!Ne yaptın sen..
Adamın kollarına saçları döküldü kızları..
Eylül sarhoştu sürekli kusuyor başı da dönüyordu üstelik ev üzerine üzerine gelmeye başlamıştı.Ceketini geçirdi üzerine botlarını da ayağına geçirdi.Elinde ki şişeyle koşarak Serkanların evine gitti.Zile defalarca bastı..Kapıyı yumrukladı.
Eylül:Aç şu kapıyı gerizekalı aç şunu Serkan!
-Bölüm Sonu
Merhaba uzun süre oldu değil mi buraya gelmeyeli ama Aşk Hukuku'na çabalıyorum zaten son finali kaldı onun oradan sonra buraya geleceğim.Yorum ve voteler olaylara karşı tavrınızı alırsam sevinirim!EySerli Kalın❤
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEBAL
FanfictionKırgın Çiçekler 2.sezon finalinden itibaren EySer ağırlıklı bir kurgu..